Pagina 2 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 150 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Nou ik wil er ook wel eentje, dus als je nog 8 andere kan vinden dan zal dat mooi zijn. Is het trouwens "niet-goed-geld-terug" garantie, want dat zou wel mooi zijn. Maar reken mij dus maar bij die 10 mensen Tim.
    There's evil there that does not sleep - Sean Bean
    Groeten van Outje
    Mijn collectie

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Remco Out
    Nou ik wil er ook wel eentje, dus als je nog 8 andere kan vinden dan zal dat mooi zijn. Is het trouwens "niet-goed-geld-terug" garantie, want dat zou wel mooi zijn. Maar reken mij dus maar bij die 10 mensen Tim.
    Dat weet ik dus niet, daar ben ik ze over aan het mailen.

    Er zijn nu 4 mensen die een bril willen, ik zei eigenlijk per mail of PM Remco, maar omdat jij het bent, reken ik dit ook wel goed
    Dus nog 6 te gaan. Gaat wel goed komen dus!
    "When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself."

    [ DVD website v1 ][ v2 ][ Collectie]

  3. #28

    Standaard

    Humz.. ff een update!

    Ik kreeg een mailtje van die lui en het systeem is een beetje omgegooit. De prijs is ook 1 euro omhoog gegaan naar €28,50.
    Dat is het probleem zo net nog niet, alleen het versturen wordt wat vervelender.
    Ik had ze eerst gevraagd of de brillen apart konden verzenden naar iedereen individueel, maar dat kan nu ook al niet meer en ze moeten echt per 10 of meer worden afgenomen.

    Ik neem contact op met mensen van het tweakers forum waar ook zo'n actie nog loopt, alleen ik wil dan een ultimatum stellen zeg maar. Aanmeldingen moeten voor ZAT 20 april binnen zijn. Hebben we er zelf dan geen 10, dan werk ik wel samen met die lui.

    Alleen nog de vraag hoe we die brillen gaan verzenden?!
    Iemand een id?

    Update 30 maart 2002: Door de exponentiële groei van de vraag van deze zonnebrillen, is de gemiddelde wachttijd momenteel opgelopen tot ongeveer 5 weken. Eveneens zal het binnen enkele dagen niet meer mogelijk zijn per stuk te bestellen. De minimale afname zal dan rond de 10 stuks per persoon of bedrijf gaan liggen.
    Oja, de teller staat op 5
    "When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself."

    [ DVD website v1 ][ v2 ][ Collectie]

  4. #29

    Standaard

    wat een gedoe maken ze ervan hey, niet echt handig zo. Laat het voor mij maar zitten als we zo moeilijk moeten gaan doen. De verzendkosten zullen nu nog wel hoger worden als die dingen niet apart verstuurd kunnen worden.

    System error: ik had je een mail gestuurd vanaf doctorbob@planet.nl, haal mij maar van die lijst af.

    Sorry hoor mensen, maar ik neem aan dat jullie nog wel een dealtje kunnen sluiten met die tweakers jongens...

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DrBob
    System error: ik had je een mail gestuurd vanaf doctorbob@planet.nl, haal mij maar van die lijst af.
    Ok Bob, ik had je mail idd gehad. Jammer, maar ik begrijp het.

    Het is idd klote zoals het nu gaat, maar de groep van tweakers is in onderhandeling.
    Ik laat het hier weten als ik meer weet.
    "When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself."

    [ DVD website v1 ][ v2 ][ Collectie]

  6. #31

    Standaard

    De Morpheus zonnebril is hier te koop. Niet goedkoop £25 ex verzendkosten. De 'gewone' matrix bril hebben ze ook voor £15 ex. verzendkosten.

  7. #32

    Standaard

    Ja, hoe zit het eigenlijk met die actie Tim, heb je nog iets kunnen onderhandelen met de tweakers of moet ik hem gewoon zelf bestellen?
    There's evil there that does not sleep - Sean Bean
    Groeten van Outje
    Mijn collectie

  8. #33

    Standaard

    Remco..

    Die lui van Tweakers hebben de actie zover gelaten als dat die was. Die site waar we moesten bestellen deed een beetje moeilijk over het aantal dat besteld moest gaan worden. Ook zou alles in 1 keer geleverd moeten worden op 1 plek. Dan zitten we zelf met de distributie, wat ook aardig wat geld zou gaan kosten.
    Kortom, zou toch nog duur brilletje gaan worden dan.
    "When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself."

    [ DVD website v1 ][ v2 ][ Collectie]

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door System 3rror
    Die lui van Tweakers hebben de actie zover gelaten als dat die was. Die site waar we moesten bestellen deed een beetje moeilijk over het aantal dat besteld moest gaan worden. Ook zou alles in 1 keer geleverd moeten worden op 1 plek. Dan zitten we zelf met de distributie, wat ook aardig wat geld zou gaan kosten.
    Kortom, zou toch nog duur brilletje gaan worden dan.
    Dank voor de uitleg, nou weet ik in ieder geval waar ik aan toe ben. Ik zie wel of ik die bril koop. In ieder geval thnx.
    There's evil there that does not sleep - Sean Bean
    Groeten van Outje
    Mijn collectie

  10. #35

    Standaard

    Ok..

    Was misschien wat laat, sorry

    Op die Engelse site staan zo ook inderdaad. Evenals de bril van Morpheus. Wel meer geinige brillen uit films hebben ze daar. Oa uit The X-files en Cruel Intensions en een bril van David Beckham.
    "When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself."

    [ DVD website v1 ][ v2 ][ Collectie]

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door System 3rror
    en een bril van David Beckham.
    Zeker een bril die hij 1 keer heeft gedragen en meteen verkopen voor een hoog bedrag. Lekker makkelijk winst maken is dat, maar goed, die hoef ik dus niet, ook al vind ik Beckham een geweldige voetballer. Die bril van Morpheus vond ik ook altijd wel stoer.
    There's evil there that does not sleep - Sean Bean
    Groeten van Outje
    Mijn collectie

  12. #37

    Standaard

    OK, ik heb hem besteld hoor, ik moet hem gewoon hebben voordat het vervolg uit komt

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luther Hartog
    OK, ik heb hem besteld hoor, ik moet hem gewoon hebben voordat het vervolg uit komt
    Ik moet hem eigenlijk ook nog bestellen voor de zomervakantie.
    There's evil there that does not sleep - Sean Bean
    Groeten van Outje
    Mijn collectie

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luther Hartog
    OK, ik heb hem besteld hoor, ik moet hem gewoon hebben voordat het vervolg uit komt
    Luther, waar heb je die dan besteld?? Op die website is een minimale afname van 10 stuks vereist..
    "When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself."

    [ DVD website v1 ][ v2 ][ Collectie]

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door System 3rror
    Luther, waar heb je die dan besteld?? Op die website is een minimale afname van 10 stuks vereist..
    Ik heb hem op jouw link besteld, dat kon gewoon, ik kon gewoon 1 zonnebril kiezen en vanaf 10 zonnebrillen krijg je korting.

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luther Hartog
    Ik heb hem op jouw link besteld, dat kon gewoon, ik kon gewoon 1 zonnebril kiezen en vanaf 10 zonnebrillen krijg je korting.
    Owww, dacht dat dat dus helemaal niet kon:
    Update 30 maart 2002: Door de exponentiële groei van de vraag van deze zonnebrillen, is de gemiddelde wachttijd momenteel opgelopen tot ongeveer 5 weken. Eveneens zal het binnen enkele dagen niet meer mogelijk zijn per stuk te bestellen. De minimale afname zal dan rond de 10 stuks per persoon of bedrijf gaan liggen.
    Dit staat op de website, dus zou je zeggen dat het niet zou kunnen 1 bestellen...

    Ga het dan ook maar proberen
    "When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself."

    [ DVD website v1 ][ v2 ][ Collectie]

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door System 3rror
    Owww, dacht dat dat dus helemaal niet kon:

    Dit staat op de website, dus zou je zeggen dat het niet zou kunnen 1 bestellen...

    Ga het dan ook maar proberen
    Ik heb gewoon een bevestiging gekregen en morgen stuur ik die bevestiging op, dus...ik laat wel weten wannneer ik hem heb.

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luther Hartog
    Ik heb gewoon een bevestiging gekregen en morgen stuur ik die bevestiging op, dus...ik laat wel weten wannneer ik hem heb.
    Ok Luther.. hoor het wel
    "When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself."

    [ DVD website v1 ][ v2 ][ Collectie]

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door System 3rror
    Ok Luther.. hoor het wel
    Heb jij hem nu ook besteld?

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luther Hartog
    Heb jij hem nu ook besteld?
    Nog niet, ik wacht wel even op antwoord van jou.
    "When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself."

    [ DVD website v1 ][ v2 ][ Collectie]

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door System 3rror
    Nog niet, ik wacht wel even op antwoord van jou.
    OK, ik ben wel benieuwd, ik moet trouwens weer strakke zwarte T-shirts hebben ook

  22. #47

    Standaard

    Ik heb inmiddels dit mailtje gehad:

    Beste heer,

    Uw bestelling is ontvangen en in behandeling genomen. Door de ZEER grote vraag kan het meerdere weken duren voordat u uw zonnebril(len) ontvangt. Onze excuses hiervoor. Wij houden u op de hoogte.

    Met vriendelijke groet,
    Shock Media

  23. #48

    Standaard

    Het is alleen jammer dat het niet de echte zonnebril is die ze echt in de Matrix dragen,het is een imitatie,wie de echte wilt zien moet op silhouette.com kijk en/of sunwatch.nl
    De echte is natuurlijk wel duurder,vanaf 160 Euro tot 215 Euro !,in allerlei soorten kleuren.
    en ik moet zeggen dat ie erg lekker zit,en trouwens het is de lichtste zonnebril ter wereld,hij weegt evenveel als 3 paperclips,ca 8 gram!
    Dus je voelt em niet zitten.

    Greetz

    Dchris
    http://www.denniskoppen.nl

    "When this baby reaches 88 miles per hour, you're gonna see some serious sh*t" - Doc. Emmet L. Brown "Back to the Future"

  24. #49

    Standaard

    De bril die Kenau Reeves draagt is niet van Nika zoals die op de site van sunwatch.nl staan. Vind die uitvoering ook niet echt mooi. Kan zjin dat ik verkeerd gekeken heb, maar dat is de enige die ik tegenkwam die aan The Matrix refereerd.
    "When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself."

    [ DVD website v1 ][ v2 ][ Collectie]

  25. #50

    Standaard

    Je moet het merk silhouette aanklikken(derde van link bovenin de zwarte kolom),en dan kom je bij de orginele bril
    Zoiets als deze http://www.sunwatch.nl/kleuren.php?mo=380 en nog meer die van silhouette in ander kleuren en modellen zijn,de bril van Morpheus is ook een Silhouette,alleen die staat jammer genoeg niet op deze site.

    Greetz

    Dchris
    http://www.denniskoppen.nl

    "When this baby reaches 88 miles per hour, you're gonna see some serious sh*t" - Doc. Emmet L. Brown "Back to the Future"

Pagina 2 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •