De resultaten 1 tot 10 van 10 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Marvel animated series

    Ik was onlangs aan het zoeken naar de geanimeerde spiderman tv series.
    Nu bleek helaas dat RCV hier weer de rechten voor heeft, een fatsoenlijke uitgave in Nederland kan ik dus denk ik wel vergeten.
    Hierbij dus mijn vraag
    Weten jullie of ergens nog een mooie box uitgekomen is/uit gaat komen? Het liefst regio 2 natuurlijk

  2. #2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joslyn
    Ik heb ze na 9 dagen nog niet binnen via dvdoutlet. Ze staan nog steeds in bestelling. Wellicht dat ze ze liever niet wilde verkopen voor € 9.95.

    Idd grappig dat de regio 2 box van volume 2 gekleurde villians en de regio 1 box niet terwijl beide boxen van volume 1 wel qua uiterlijk op de voorkant gelijk zijn.

    Superman en JLA heb ik nog niet gezien (wellicht ooit eens Superman maar er gaat geen lampje branden), alleen goedkopere boxen zou ik interessant kunnen vinden.

    Hoe zit het trouwens met Spider-man en X-men animated uit de jaren 90? Kunnen we daar seizoensboxen van verwachten? Of ga ik nu erg off-topic :wink:
    Deze post van mij maar even uit de goedbezochte Batman Animated topic gehaald. Wellicht een idee om hier maar gelijke alle MARVEL Animated ter discussie te stellen.

    Waar blijven de Spider-man en X-men animated boxen? Ik vind die edities met een paar afleveringen met een zelfde vijand, hoe goed die episodes ook kunnen zijn, totaal niet interssant. Dat is alsof je van LOTR een dvd kan kopen met alleen de veldslagen erin
    uh, uh, It's a dinosaur

  3. #3

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joslyn
    Interessante link!

    Alhoewel ik qua comics altijd een grotere Marvel dan DC fan ben geweest, moet ik zeggen dat DC ver uit de beste cartoons heeft. Bijna iedere Marvel cartoon was, naar mijn smaak, uiteindelijk een tegenvaller.
    Eigenlijk kan ik me alleen de X-Men animated serie van 1992-1997 als behoorlijk goed herinneren, en daar zou ik ook best seizoenboxen van willen hebben. En de Incredible Hulk serie van 1996-1997 was heel aardig, met name ook door de gastrollen/tegenstanders, zoals: She-Hulk, Doc Samson, Abomination, Sasquatch, Ghost Rider & Thor. 't Zijn slechts 21 afleveringen, dus dat moet in 1 box kunnen!

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joslyn
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joslyn
    Ik heb ze na 9 dagen nog niet binnen via dvdoutlet. Ze staan nog steeds in bestelling. Wellicht dat ze ze liever niet wilde verkopen voor € 9.95.

    Idd grappig dat de regio 2 box van volume 2 gekleurde villians en de regio 1 box niet terwijl beide boxen van volume 1 wel qua uiterlijk op de voorkant gelijk zijn.

    Superman en JLA heb ik nog niet gezien (wellicht ooit eens Superman maar er gaat geen lampje branden), alleen goedkopere boxen zou ik interessant kunnen vinden.

    Hoe zit het trouwens met Spider-man en X-men animated uit de jaren 90? Kunnen we daar seizoensboxen van verwachten? Of ga ik nu erg off-topic :wink:
    Deze post van mij maar even uit de goedbezochte Batman Animated topic gehaald. Wellicht een idee om hier maar gelijke alle MARVEL Animated ter discussie te stellen.

    Waar blijven de Spider-man en X-men animated boxen? Ik vind die edities met een paar afleveringen met een zelfde vijand, hoe goed die episodes ook kunnen zijn, totaal niet interssant. Dat is alsof je van LOTR een dvd kan kopen met alleen de veldslagen erin
    Ik zal even de titel veranderen

  6. #6

    Standaard

    wellicht dat we in de overige regio's ook maar een topic moeten aanmaken want ik vond deze info, veelbelovend:

    http://www.tvdvdplanet.com/movie/car...FRMUUAod5EfIBw
    uh, uh, It's a dinosaur

  7. #7

    Standaard

    Lijkt me sterk dat die box legaal is. R0?

  8. #8

    Standaard

    is bootleg kijk maar naar de kight rider compleet box en etc......en de prijzen.....

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joslyn
    wellicht dat we in de overige regio's ook maar een topic moeten aanmaken want ik vond deze info, veelbelovend:

    http://www.tvdvdplanet.com/movie/car...FRMUUAod5EfIBw

    FAKE, BOOTLEG, KOPIE, etc.

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Smooth-J
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joslyn
    wellicht dat we in de overige regio's ook maar een topic moeten aanmaken want ik vond deze info, veelbelovend:

    http://www.tvdvdplanet.com/movie/car...FRMUUAod5EfIBw

    FAKE, BOOTLEG, KOPIE, etc.
    Inderdaad hardstikke fake, bootleg, kopie, etc. En de info op de site is ook onjuist:
    "The X-men Cartoon debuted on the year 1960".
    De X-Men-comic debuteerde in September 1963, van een cartoon was nog geen sprake!

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •