De resultaten 1 tot 8 van 8 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Titanic: Deluxe Collector's Edition (wooden box)

    Ik heb deze binnen sinds vanmorgen en ik had graag aan andere eigenaars de volgende vragen gesteld:
    - Laten de DVD's in de digipack bij jullie ook voortdurend los?
    - Staat er onderaan de DVD's ook de tekst "copyright Paramaut Motion Pictures"?

    Als dat zo is, denk ik dat we al deze sets wel als bootlegs kunnen ontmaskeren...
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  2. #2

    Standaard

    dat zouden dan idd wel eens bootlegs kunnen zijn....geen last aan deze kant van genoemde "kwaaltjes"...

  3. #3

    Standaard

    Ook de tekst op de DVD's niet?
    Even voor de duidelijkheid, ik heb het hier over de houten doos met poster en certificaat...
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  4. #4

    Standaard

    het is al heel lang bekend dat dit een bootleg is. wel een hele mooie, dat het voor veel mensen weer rechtvaardigd om hem te hebben (me included )

    er staan een aantal rare fouten op ja, maar hij is zo mooi he

  5. #5

    Standaard

    Hmjah, ik denk dat ik dan toch maar een nieuwe digipack zal aanschaffen ook best jammer dat die spijkertjes (as in: roestige duimspijkers ) er zo makkelijk uitvallen...
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  6. #6

    Standaard

    haha bootleg of niemand dat is echt wat voor me vriendin, die heeft de titanic al +/- 150 keer gezien!!! iemand foto's?? of iemand die em voor een leuk prijsje kwijt wilt?

  7. #7

    Standaard

    De foto's:












    En mocht je vriendin hem écht graag willen hebben, kijk dan even wat de normale prijs op eBay is en PM me een realistisch bod.

  8. #8

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •