Pagina 3 van 97 EersteEerste 12345671353 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 2405 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Als het goed is zitten bij de Deluxe toch een 'Poker kit' en een scrapbook?

    Groter plaatje kon ik niet vinden.

    En van bladerunner is nu een SE in de maak...dan ga ik geen bergen geld voor een oude OOP editie betalen hoor.
    En ik heb nu enkel de R2NL van Spirited Away...voor de film lijkt me dat genoeg. Is die R4 een giftset ofzo? Met zon huisje erbij?
    People scare better when they're dying.
    Pioner DV-2850s | Pioneer VSX-416 | Eltax Universe 5.0 + Eltax Concept 400 (als Fronts) | Mivoc SW 1100A

  2. #52

    Standaard

    Nope.

    BR was 20 euro dus dat viel mee.

    Spirited Away was de Limited Edition 2 Disc.

    (en ik moet eerlijk zeggen dat plaatje moest in het aangeschaft topic en niet beste sets)

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door slindenau
    Grapjas KQ :P. Als iemand nieuw is op dvd gebied, en hij schaft titels aan die jij al jaren op de plank hebt staan ga je dat toch ook niet roepen?
    Daar gaat het niet om, ik meld alleen maar dat de set oud is. Tis niet de bedoeling om hier oude sets te showen daar hebben we een andere thread voor

    En slindenau, het lijkt me ook niet dattie deze set gekocht heeft want dan meld hij dat waarschijnlijk wel in het 'welke dvd heb je gekocht' topic, en niet hier

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kinky queen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door slindenau
    Grapjas KQ :P. Als iemand nieuw is op dvd gebied, en hij schaft titels aan die jij al jaren op de plank hebt staan ga je dat toch ook niet roepen?
    Daar gaat het niet om, ik meld alleen maar dat de set oud is. Tis niet de bedoeling om hier oude sets te showen daar hebben we een andere thread voor

    En slindenau, het lijkt me ook niet dattie deze set gekocht heeft want dan meld hij dat waarschijnlijk wel in het 'welke dvd heb je gekocht' topic, en niet hier
    Eh dat is dus wel de bedoeling. Vandaag binnen gehad die Snatch Set en ik ben zo dom geweest om het in het verkeerde topic te plaatsen. Sorry.

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kinky queen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door slindenau
    Grapjas KQ :P. Als iemand nieuw is op dvd gebied, en hij schaft titels aan die jij al jaren op de plank hebt staan ga je dat toch ook niet roepen?
    Daar gaat het niet om, ik meld alleen maar dat de set oud is. Tis niet de bedoeling om hier oude sets te showen daar hebben we een andere thread voor

    En slindenau, het lijkt me ook niet dattie deze set gekocht heeft want dan meld hij dat waarschijnlijk wel in het 'welke dvd heb je gekocht' topic, en niet hier
    Sorry ja, ik dacht dat dit het "laatst aangeschaft" topic was...daarom mijn reactie .
    People scare better when they're dying.
    Pioner DV-2850s | Pioneer VSX-416 | Eltax Universe 5.0 + Eltax Concept 400 (als Fronts) | Mivoc SW 1100A

  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kinky queen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door slindenau
    Grapjas KQ :P. Als iemand nieuw is op dvd gebied, en hij schaft titels aan die jij al jaren op de plank hebt staan ga je dat toch ook niet roepen?
    Daar gaat het niet om, ik meld alleen maar dat de set oud is. Tis niet de bedoeling om hier oude sets te showen daar hebben we een andere thread voor

    En slindenau, het lijkt me ook niet dattie deze set gekocht heeft want dan meld hij dat waarschijnlijk wel in het 'welke dvd heb je gekocht' topic, en niet hier
    Hoezo zou je hier geen mooie oudere uitgaven mogen posten? Het is toch het Beste/mooiste uitgaves topic, dus ook de beste van een paar jaar geleden!
    KEF | SVS | DENON 3808| Samsung | QED | BETTERCABLE | KIMBER-CABLE | Monster | Xbox360 - HD-DVD | PS-3 Blu-Ray

  7. #57

    Standaard

    Prachtige uitgave van Edward Scissorhands 15th anniversary .. weer bij onze Japanse vrienden :





    Alleen die prijs weer ... 162 dollar (excl. verzenden / douane)
    5 Star Trader | SafeTrader - 583 deals and counting !!
    If Martians fell from the sky, what would that do to God? Would we put the weapon down, or aim it up at the sky?
    To the movies

  8. #58

    Standaard

    Wel erg mooi, maar inderdaad veel te duur!

  9. #59

    Standaard

    Wow, Prachtige uitgave van Edward met de Scharenhandjes!

    zeer jammer van de prijs btw..


  10. #60

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DvdMikkel
    Wow, Prachtige uitgave van Edward met de Scharenhandjes!

    zeer jammer van de prijs btw..
    ja, dat dus.
    had `m graag gehad...
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  11. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Klaas Kuperus
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sicco
    er zal ongetwijfeld nog wel een set komen in een houten kistje met een roos erop, of met een cryptex erbij. of de cryptex als los merchandise item in een glazen kistje
    Die laatste is er al
    erg mooi, maar wel prijzig zeg...

  12. #62

    Standaard

    Ook net het oudje (Snatch dus..) besteld...dacht dat dat een gewone dvd was, blijkbaar wel iets specialer én niet duur bij DVDPacific....

    ericske
    Be
    Pioneer KURO PDP-4280XA | Denon-1720 | Denon AVR-1308 | Denon SYS-56HT | PS3 | HD digital tv and HD Digicorder | Harmony One universal remote | fully-wired by MONSTER (400HDMI/Video2/Interlink LightSpeed 100)

  13. #63

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ericske
    Ook net het oudje (Snatch dus..) besteld...dacht dat dat een gewone dvd was, blijkbaar wel iets specialer én niet duur bij DVDPacific....

    ericske
    Be
    En geen last van de douane?

  14. #64

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan Hakkers
    Wel erg mooi, maar inderdaad veel te duur!
    Dat maakt het toch exclusief,dan kopen weinig mensen het en heb je iets speciaals. :P
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  15. #65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan Hakkers
    Wel erg mooi, maar inderdaad veel te duur!
    Dat maakt het toch exclusief,dan kopen weinig mensen het en heb je iets speciaals. :P
    Heb liever een mooi 2 disc editie dan een wat exclusiever 1 disc met een beeldje :P

  16. #66

  17. #67

    Standaard

    Leuke set, een van de laatste giftsets die ik mischien nog wel zou willen hebben


  18. #68

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kinky queen
    Leuke set, een van de laatste giftsets die ik mischien nog wel zou willen hebben

    Geintje zeker

    Ziet r wel vet uit, Wat moet die gaan kosten?
    KEF | SVS | DENON 3808| Samsung | QED | BETTERCABLE | KIMBER-CABLE | Monster | Xbox360 - HD-DVD | PS-3 Blu-Ray

  19. #69

    Standaard

    KQ heeft toch alles al, dus die is ook weer blij dat ie eens wat nieuws kan kopen natuurlijk .
    People scare better when they're dying.
    Pioner DV-2850s | Pioneer VSX-416 | Eltax Universe 5.0 + Eltax Concept 400 (als Fronts) | Mivoc SW 1100A

  20. #70

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door slindenau
    KQ heeft toch alles al, dus die is ook weer blij dat ie eens wat nieuws kan kopen natuurlijk .
    Idd, moet ik hem ook maar eens gaan kopen
    Neeh ik mis nog teveel om dat te gaan kopen wel heel mooi maar helaas
    Life is like a room of movies, you never know what you're gonna buy

  21. #71

    Standaard

    Bloody hell, deze ziet er cool uit

    Alias - The Complete Series in Rambaldi Box





    meer info: www.rambaldidvd.com

    8)
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  22. #72

    Standaard

    tja maar echte foto's zonder photoshop effecten...

  23. #73

    Standaard

    Idd, dan zou die een stuk grauwer zijn..
    KEF | SVS | DENON 3808| Samsung | QED | BETTERCABLE | KIMBER-CABLE | Monster | Xbox360 - HD-DVD | PS-3 Blu-Ray

  24. #74

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mercapto
    tja maar echte foto's zonder photoshop effecten...
    Citaat Oorspronkelijk gepost door joostpolletje
    Idd, dan zou die een stuk grauwer zijn..
    dat is juist nog stoerder. lekker oud en grauw, past er juist wel bij
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  25. #75

    Standaard

    Uhm, of net als de Hellraiser kubus, of als de X-files box...

Pagina 3 van 97 EersteEerste 12345671353 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •