De resultaten 1 tot 9 van 9 worden weergegeven.

Discussie: MirrorMask [DVD]

  1. #1

    Standaard MirrorMask [DVD]

    MirrorMask [DVD]

    Visueel sprookjesachtig verhaal over een circusmeisje dat een andere leven wenst.

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Film spreekt me heel erg aan. Komt er zeker in.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  3. #3

    Standaard

    Deze lijkt me ook zeer bijzonder. Neil Gaiman is overigens niet alleen schrijver van comics, maar ook gewoon een boekschrijver.

  4. #4

    Standaard

    Ik moest wel even wennen, maar eenmaal binnen wil je de weg terug niet eens meer vinden

    Mooi meisje ook!
    Leland Gaunt: "The young carpenter from Nazareth? I know him well. Promising young man. He died badly."

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Maick Werner
    Mooi meisje ook!
    Stephanie Leonidas ziet er inderdaad niet lelijk uit. (dat plaatje komt overigens niet uit Mirrormask)

    Ik ken voornamelijk de kinderboeken van McKean en Gaiman, die hebben dezelfde hele aparte stijl. Zeer nieuwsgierig dus hoe dit zich vertaald naar film.

  6. #6

    Standaard

    jammer dat ie niet in het nederlands gedubbed is.
    mijn dochter is 7 en kan echt nog geen volledige zinnen lezen,die met normale snelheid voorbij komen.

  7. #7

    Standaard

    Na het lezen van deze recensie heb ik de dvd aangeschaft, ik hou wel van dit soort films, ben heel benieuwd.

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander Haarmans
    Na het lezen van deze recensie heb ik de dvd aangeschaft, ik hou wel van dit soort films, ben heel benieuwd.
    Heb hem vanmiddag gekeken en heb totaal geen spijt dat ik hem heb gekocht.
    Wat een fantastische film, visueel is het echt grandioos gemaakt en het verhaal is ook erg leuk. De 96 minuten vlogen (helaas) voorbij.
    De soundtrack is ook fantastisch, zowel de muziek als effecten knallen uit je speakers.

    Als ik het grafische gedeelte vergelijk met Immortals is Mirrormask veel beter neergezet en dus visueel veel beter in elkaar gezet.
    Zeker een aanrader als je van fantasy houdt.

  9. #9

    Standaard Verhaal

    Normaal gesproken behoort dit soort films tot mijn favorieten. Ook MirrorMask vond ik een streling voor het oog en een zeer bijzondere kijkervaring, maar het verhaal rammelde wél aan alle kanten. Jammer, want soms kon ik er geen touw meer aan vastknopen. Onbegrijpelijk ook, in eerdere Henson-produkties zoals "Labyrinth" en "The Dark Crystal" zitten veel duidelijker verhaallijnen.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •