Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 32 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Films in 3D - Star Wars, Titanic, Terminator 2

    Gevonden op het KongisKing.net forum:

    I just got back from Vegas convention where they spent 2 days discussing Digital Cinema today and down the road. Right now there are about 400 digital projectors in the USA and by the end of the year around 1600. So its definitely on the rise.The other thing good about dlp is that you can easily project 3d.According to James Cameron (who spoke), he & Robert Zemeckis are going to shoot all there movies in 3D. Cameron feels that it puts you more into the movie & story. You can also take a 2D movie like Star Wars and dimensionalize it. But it's a long process and very subjective in regards to how much of an effect you want, on a shot by shot basis. But come May 2007 Star Wars3D will be out. They showed clips including the first 5 minutes of the movie. Amazing to watch and no eye strain. It is going to have tremendous repeat business because you can't do 3d except in a movie theater. All six star wars movies are getting dimensionalized.

    Cameron also said that PJ is "seriously considering" dimensionalizing LOTR and Kong. But its not a real-time process so a 3hr movie would take a while to do.

    Cameron plans to do T2 and Titanic.

    --sorry for double posting--
    http://newboards.kongisking.net/perl...panded;#151113[/quote]
    "The night is darkest just before the dawn. And I promise you, the dawn is coming." - Harvey Dent

  2. #2

    Standaard

    het volgende leuke nieuws is afkomstig van www.joblo.com :

    ''Hey everyone, still in San Diego and diving into yet another hectic day and evening of drinking and movie coolness at the Comic Con. Last night's Director's Panel with Peter Jackson and James Cameron was one of the cooler panels so far for me, mostly cause the two are movie gods in my book.

    Anyway, during the panel, Cameron dropped this little bit of information: he's "dimensionalizing" TITANIC! That is, he's bringing TITANIC back to the big screen in 3D!

    While it'll take at least another year of work trying to get it done, he's already done some of it and he says that it looks amazing. But what parts? From what it sounded like, and if it's gonna take a year to do it, I think the ENTIRE movie will be in 3D, even the first half, which is just a mushy romance. And why not? The Titanic itself would be cool in 3D, before, during, and after it sinks! I can't wait!

    If you love this new 3D bandwagon, prepare to go berserk when Jack and Kate try to survive the unsinkable ship the second time around... in 3D!''


    Lijkt mij persoonlijk wel mooi om deze film in 3 d te zien, zeker als dat schip door midden breekt enz.

    Ik kijk er in ieder geval naar uit.

  3. #3

    Standaard

    Dit kan alleen maar goed worden.
    Just your average nice GAY guy, that's me;)

  4. #4

    Standaard

    Dit kan wel eens een revolutie in film ontketenen. Lijkt me enorm interessant. Titanic opnieuw in de bioscoop. Bring it on!

  5. #5

    Standaard

    Jazeker maar het opnieuw brengen van oude films in 3d is wel leuk maar om met nieuwe films in deze techniek toe te passen is orgineler,alhoewel ik wel de Lotr reeks wel in 3d zou wille zien

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  6. #6

    Standaard

    Cameron lijkt zich vast gebeten te hebben in 3D

    Naast een zelf onwikkeld 3D camera systeem, met Avatar als eerste resultaat, dus ook een softwarematige oplossing om bestaande films tot 3D om te zetten.

    Anderzijds doet me dit een beetje denken aan het inkleuren van oude Laurel & Hardy films.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  7. #7

    Standaard

    het staat ook op nu.nl over titanic

    toch een film die ik altijd al in de bios heb willen zien, ga m dus zeker bekijken, al verwacht ik niet heel erg veel 3d spectakel

  8. #8

    Standaard

    Titanic in bioscoop ja, maar waarom in 3D. Ah ik ben echt niet aan die 3D.

  9. #9

    Standaard

    Toch heb ik liever dat ze tijd besteden aan nieuwe films i.p.v. oude opnieuw uit te brengen...

  10. #10
    Erwin_W
    Guest

    Standaard

    Ja volgens mij is dit echt zo'n korte hype.. films met 3d brilletjes zijn er eigenlijk al heel lang... waarom dit nu opeens weer zo'n gekte is geen idee.. Avatar vond ik wel leuk met 3D maar of het echt wat heeft toegevoegd weet ik niet.. Up had wat mij betreft niet 3D nodig bijvoorbeeld.

  11. #11

    Standaard

    Ik vind dit een beetje het inkleuren van zwart/wit films, van mij hoeft het echt niet. Alsof Star Wars en Lord of the Rings zonder 3D niet spectaculair genoeg waren. Overigens heb ik niets tegen het 3D format zelf, alleen tegen het aanpassen van films die 'flat' opgenomen zijn.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  12. #12

    Standaard

    Geef mij Jurassic Park maar in 3D...
    **** me gently with a chainsaw.

  13. #13

    Standaard

    ... of The Matrix!
    The future is Blu

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Erwin_W Bekijk bericht
    Ja volgens mij is dit echt zo'n korte hype.. films met 3d brilletjes zijn er eigenlijk al heel lang... waarom dit nu opeens weer zo'n gekte is geen idee.. Avatar vond ik wel leuk met 3D maar of het echt wat heeft toegevoegd weet ik niet.. Up had wat mij betreft niet 3D nodig bijvoorbeeld.
    Maar bij UP was 't 3D perfect gedaan, dat wel!

    Trouwens, ze moeten 3D films echt in 3D schieten en niet achteraf de boel in laagjes omzetten, want dat zag er bij Alice heel onnatuurlijk uit.

  15. #15

    Standaard

    Ben het helemaal mee eens. Een film moet in 3d geschoten zijn, want anders voegt het weinig toe. Het lijkt er dan op alsof je naar een kijkdoos zit te kijken. Animatiefilms zal dus geen probleem zijn om ze om te zetten naar 3d, maar oudere films mogen ze van mij zo laten...
    http://filmkijker.wordpress.com
    Mijn mening over de films die ik kijk.

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Erwin_W Bekijk bericht
    Avatar vond ik wel leuk met 3D maar of het echt wat heeft toegevoegd weet ik niet..
    Avatar niet in 3D zou geen geweldige film zijn geweest denk ik. Ik denk juist dat het 3D het interessantste was aan Avatar.


  17. #17

    Standaard

    Als een film 3d nodig heeft om interessant te zijn, is het dan wel een goede film....
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    Als een film 3d nodig heeft om interessant te zijn, is het dan wel een goede film....
    Het was een geweldige ervaring, dus ja, naar mijn mening is het dan een goede film. Of het een goede film in 2D is, vraag ik mij dus af.


  19. #19

    Standaard

    Ook in 2d is er genoeg te genieten op blu ray straks, maar het gaat er op de gemiddelde tv helaas wel uitzien als 1 lange ps3 game intro. Ik heb al een stukje Avatar in hd op een led gezien en daar werd ik niet echt blij van....
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door dreamc Bekijk bericht
    Ben het helemaal mee eens. Een film moet in 3d geschoten zijn, want anders voegt het weinig toe. Het lijkt er dan op alsof je naar een kijkdoos zit te kijken. Animatiefilms zal dus geen probleem zijn om ze om te zetten naar 3d, maar oudere films mogen ze van mij zo laten...
    titanic is anders grotendeels computer werk hoor, als ze alle ruwe computer files nog hebben kunnen ze dat net zo mooi in 3d omzetten als een film als bv avatar
    enige wat dan niet 3d is zijn de live action beelden met de acteurs e.d.

  21. #21

    Standaard

    van mijn hoeft al dat 3-d niet.
    Las ook dat ze beauty and the beast (disney) in 3d willen uitbrengen...
    Nou is het nog wachten op sneeuwwitje of Steamboat Willy-3D!:veryfunny:
    Ik vind t met nieuwe films prima, maar de oude moeten ze gewoon zo laten.

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gandalf the funny Bekijk bericht
    van mijn hoeft al dat 3-d niet.
    Las ook dat ze beauty and the beast (disney) in 3d willen uitbrengen...
    .
    Klopt. Voor die gelegenheid word de film digitaal opgepoetst, en sommige scenne's zelfs opnieuw getekend
    Just your average nice GAY guy, that's me;)

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robbie-x Bekijk bericht
    Klopt. Voor die gelegenheid word de film digitaal opgepoetst, en sommige scenne's zelfs opnieuw getekend
    Hebben ze dat niet al gedaan bij de IMAX re-release in 2001?
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  24. #24

    Standaard

    Ik ben eerlijk gezegd niet zo voor al dat 3D gedoe en al zeker niet om oudere films heruitbrengen op 3D, en dat brilletje heb ik een hekel aan dus ik pas gewoon alle 3d films.

    En moesten ze The lord of the rings on 3d uitgeven zou het er alleen maar slechter uit zien.
    Laatst aangepast door black_sabat : 27-03-2010 om 23:18
    Summer Glau can simply walk into Mordor.

    www.tv-shows.be - DVD Profiler

  25. #25

    Standaard

    Earth 3D lijkt me wel een heel mooi gezicht eingelijk, maar elke film 3D.. ik vind het persoonlijk erg overbodig

    stel je voor..Jackass in 3D
    do your balls hang low,
    can you swing them to and fro
    can you tie them in a knot
    can you tie them in a bow

    do you get a funny feeling
    when they're hanging from the ceiling
    oh, you’ll never be a sailor
    if your balls hang low

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •