De resultaten 1 tot 5 van 5 worden weergegeven.

Discussie: overscan verhelpen

  1. #1

    Standaard overscan verhelpen

    Ik heb sinds kort de philips 32pw9551/12 gekocht. Ik ben heel tevreden over het beeld. Als ik de xbox360 aanzet en een spel opstart valt me echter op dat er veel overscan is: zowel links en recht, als boven en onder.Zo valt er toch een gedeelte weg van het bedoelde beeld.

    Kan ik dat via het monteursmenu verhelpen door het beeld van de genoemde kanten in te drukken? Misvormt het beeld misschien?

  2. #2

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door eiszo
    zelf opgelost
    Joepie!

    Maar nou zou het leuk zijn als je vertelde hoe, zodat een volgende die zoekt op dit probleem ook de oplossing weet.
    ... naar mijn bescheiden mening dan hè

  4. #4

    Standaard

    Sommige spellen zoals GRAW. Hebben ook overscan, De HUD valt buiten het beeld
    KEF | SVS | DENON 3808| Samsung | QED | BETTERCABLE | KIMBER-CABLE | Monster | Xbox360 - HD-DVD | PS-3 Blu-Ray

  5. #5

    Standaard

    ik ben het servicemenu binnen gegaan met de code 062596i. Dan zie het menu geometrie, en daar binnen weer horizontaal en verticaal. Van alle mogelijkheden de staande waarden even noteren( kan je alles weer precies zo terugzetten) en dan gaan spelen met de instellingen. Bij mij is de overscan weg en met advanced warfighter is het vizier nu weer prachtig in beeld.

    Alleen lukt het me niet om de geometrie overal kaarsrecht af te stellen. Binnenkort toch maar een ISF calibratie.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •