Pagina 141 van 300 EersteEerste ... 4191131137138139140141142143144145151191241 ... LaatsteLaatste
De resultaten 3.501 tot 3.525 van 7488 worden weergegeven.
  1. #3501

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door A. Duijmelinck
    Wat ik zo grappig vind is dat veel mensen Charisteas een "Ajacied" noemen.

    Is een Ajacied niet iemand die daar heel lang heeft gespeeld?
    Nee, dat hoeft niet persé. Harry was Ajacied, nu is hij ex-Ajacied.
    Ik vind het overigens jammer dat hij weggaat, maar wel leuk voor hem dat hij (hoop ik) weer aan veel spelen toekomt. Want af en toe invallen is natuurlijk niet leuk.
    Is dat zo? Zelfs veel Ajax supporters waren verre van posititief over zijn voetbalkwaliteiten en hij heeft ook niet echt heel veel gespeeld. Ben je dan echt Ajacied? Ik vind van niet maar daar mogen we gerust over van mening verschillen.

    :wink:
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  2. #3502

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door A. Duijmelinck
    Is dat zo? Zelfs veel Ajax supporters waren verre van posititief over zijn voetbalkwaliteiten en hij heeft ook niet echt heel veel gespeeld.
    Dat klopt, maar hij heeft wel een goede periode laten zien met aardig spel. Dat was in de periode net voor dat Huntelaar kwam. Speelde hij samen met Rosenberg in de spits.
    En ja, de meningen over hem waren verdeeld. Toont dus aan dat hij geen waailap is, maar ook geen topper. Gewoon een redelijke tot goede spits.

  3. #3503

    Standaard

    Ik had liever gezien dat Rosenberg verkocht was, ik denk dat je aan Charisteas een veel betere invaller hebt dan als aan Rosenberg.

  4. #3504

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Burkie
    Ik had liever gezien dat Rosenberg verkocht was, ik denk dat je aan Charisteas een veel betere invaller hebt dan als aan Rosenberg.
    Ben ik wel mee eens. Rosenberg heeft alleen als pré dat hij ook op de flanken kan spelen.

  5. #3505

    Standaard

    Teehee, nooit meer dan 9 per seizoen gemaakt (in 31 wedstrijden, ouch). Hadden ze niet beter een sterk koppende verdediger kunnen kopen ?
    Het gaat dit seizoen dus tussen Harry en Pierre in zn 21ste seizoen in het betaald voetbal...
    Ik gun hem het beste en hoop dat hij kan stunten, maar ik verwacht het toch echt niet.
    Lijkt toch wel heel erg op een wanhoopsdaad omdat ze iets moesten en wouden kopen voor het sluiten van de markt, zonder na te denken.
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  6. #3506

    Standaard

    Goede aankoop hoor van Feyenoord, daar gaat Ajax nog spijt van krijgen.


  7. #3507

    Standaard

    Ik ga ook even een duit in het zakje doen.

    Ik wil als eerst even twee dingen zeggen, Feyenoord supporters zijn blind, het bestuur belooft een topspits, maar kennelijk beseffen de supporters in R-Zuid niet dat hun geliefde feyenoord niet echt aantrekkelijk meer is.
    Daarnaast vind ik het ronduit triest hoe er op Harry gereageerd word.

    Ik zal als Ajax supporter even zeggen dat ik het ronduit jammer vind dat Harry weggaat, die gozer heeft ten eerste een topinstelling. Daarnaast vind ik het ook gewoon een goede spits, hij is balvast kopsterk en kan een goede kaats geven (oja voor wie vroeg of iemands ooit wel eens iets positiefs heeft geroepen over Harry moet mijn posts in dit topic maar na lezen). Hij scoort er misschien zelf niet veel, maar hij laat andere wel gevaarlijk worden. Ik denk dat het juist een prima aankoop van Feyenoord is. Ik hoop dat hij het goed gaat doen daar. Betekend idd niet dat ik denk dat Feyenoord mee gaat doen om de titel, maar dat had ik bij bijna geen enkele aankoop gehad.
    @Rotterdam, je vind Harry geen spits voor de top van NL, dat is misschien wel waar, daarom speelt hij nu dan ook bij jou cluppie!

    Kluivert, ik hoop het zo dat hij het goed gaat doen, ik ben Kluivert fan, jammer dat hij bij de verkeerde gaat spelen (wil overigens niet zeggen dat ik hem naar Ajax had willen zien gaan). Ik denk ook dat hij misschien niet eens als diepste spits is gehaald, maar als de kaatsende voor Tardelli en/of Farfan. PSV gaat hopelijk veel plezier belevev. Kromkamp = overrated, ik denk trouwens wel ene prima aankoop van PSV, ik vind hem zeker niet slecht.
    Turn around and feel the vibe.....

  8. #3508

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mercapto
    Lijkt toch wel heel erg op een wanhoopsdaad omdat ze iets moesten en wouden kopen voor het sluiten van de markt, zonder na te denken.
    Zo is hij ook bij Ajax gekomen destijds, die Koemannetjes komen nog steeds te vaak bij elkaar over de vloer denk ik


  9. #3509

    Standaard

    Volgende project van de broers: samen een club trainen in de van Basten/van het Schip constructie

  10. #3510

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pascal Barroso
    Volgende project van de broers: samen een club trainen in de van Basten/van het Schip constructie
    pfff....hebben ze in Rotterdam weer eens een international (geen NLse, oke...) is het nog niet goed


  11. #3511

    Standaard

    Ik brand hem niet af, krijgt gewoon een eerlijke kans. En ik blijf gewoon gaan. Moet eerlijk toegeven, het is niet de spits die ik had gekocht maar hij is er dus we moeten er het beste van maken. Je kan het hem moeilijk kwalijk nemen, hij wil gewoon voetballen.

    Ik zal in ieder geval op Rotterdam z'n lege stoeltje letten de 24e :wink:

  12. #3512

    Standaard

    Ik wou nog effe mijn (laate :P ) reactie/visie uiten op enkele opvallende transfers van afgelopen tijd.

    Charisteas -> Feyenoord
    Toen ik dit las, moest ik het nogmaals lezen om werkelijk te beseffen dat het geen grap was. Opzich lijkt mij dit een aardige spits voor Feyenoord (als je ook rekening mee houd dat ze geen topspits konden betalen of zelf niet willen komen). Ik vind Charisteas zeker geen slechte speler alleen speelde nooit echt met de volste vertrouwen bij Ajax. Spijtig... Hoop dat hij het Feyenoord het goed zal doen al was het maar om sommigen de mond te snoeren. Hij heeft nog geen enkele minuut gespeeld voor Feyenoord en word al meteen neergesabbeld.

    Kromkamp -> PSV
    Ik persoonlijk ben wel een fan van Kromkamp. Kan een zeer nuttige speler worden op de rechterflank (beter dan alternatief Lamey). Hopelijk krijgt 'ie volste vertrouwen van Koeman zodat we de "oude" Kromkamp weer te zien krijgen zoals bij AZ onder Adriaanse.
    Wel apart dat 'ie binnen 2 jaar bij 4 verschillende clubs zit; AZ,Villareal,Liverpool en nu dus PSV.

    Teves -> West Ham
    Goeie jonge aanvaller die op het afgelopen WK nog leuk meedeed.
    Kan me nog herrineren dat PSV paar jaar geleden ook in hem was geïnteresseerd. Was die nu dan nog steeds onhaalbaar voor PSV en wel voor West Ham? PSV speelt bovendien CL, lijkt me toch een goede reden voor PSV te kiezen. Betere optie dan Kluivert...

    Ashley Cole -> Chelsea
    Na lang getouwtrek uiteindelijk gelukt. Vind hem een nogal overschatte speler, maarja goede linksbacks. Waar vind je ze nog?
    Ik kijk zeker naar de wedstrijd Barca-Chelsea uit. Op papier de sterkste elftallen (en selectie) op het moment.

    Wel respect voor Ajax die de selectie toch aardig in orde hebben. Hadden selectie al lang rond zodat ze geen last-minutes transfers moesten maken en verhuren hun talenten aan diverse clubs uit om ervaring op te doen.

    Pff..Beetje langere post geworden dan gedacht. :P
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  13. #3513

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door YAH87
    Kromkamp -> PSV
    Wel apart dat 'ie binnen 2 jaar bij 4 verschillende clubs zit; AZ,Villareal,Liverpool en nu dus PSV.
    Kleine correctie: binnen 1 jaar. 8)
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  14. #3514

    Standaard

    Vandaag nog mensen naar de wedstrijden geweest van het biermerk? Ik ben naar MVV geweest. Waardeloze wedstrijd maar het spektakel op het veld qua opstootjes en buiten het veld qua bier gooien had meer entertain waarde. Al keur ik het niet goed natuurlijk. Trouwens mooi eerbetoon aan een gestorven fan.

  15. #3515

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marco1983
    Vandaag nog mensen naar de wedstrijden geweest van het biermerk? Ik ben naar MVV geweest. Waardeloze wedstrijd maar het spektakel op het veld qua opstootjes en buiten het veld qua bier gooien had meer entertain waarde. Al keur ik het niet goed natuurlijk. Trouwens mooi eerbetoon aan een gestorven fan.
    ik ben naar helmond sport - den bosch geweest, een waar spektakelstuk!!
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  16. #3516

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door YAH87
    Teves -> West Ham
    Goeie jonge aanvaller die op het afgelopen WK nog leuk meedeed.
    Kan me nog herrineren dat PSV paar jaar geleden ook in hem was geïnteresseerd. Was die nu dan nog steeds onhaalbaar voor PSV en wel voor West Ham? PSV speelt bovendien CL, lijkt me toch een goede reden voor PSV te kiezen.
    Hier zit dan ook wel wat meer achter. Hij is gehaald door die investeringsmaatschappij (MSI) waar ok Abramovitch wat te vertellen heeft. Ze zullen dus wel eerst (voetballend gezien Europeaan moeten worden. Daarna kunnen ze zo binnenstromen bij bv Chelsea.
    Capitalization is the difference between "I had to help my uncle Jack off a horse.." and "I had to help my uncle jack off a horse.."

  17. #3517

    Standaard

    De duurste 10 transfers op een rij zijn geworden:

    01. A.Shevchenko - Milan - Chelsea, 45.0m euro.
    02. M.Diarra, Lyon - Real Madrid, 29.0m euro.
    03. M.Carrick, Tottenham - Man.United, 27.2m euro.
    04. Z .Ibrahimovic, Juventus - Inter, 24.8m euro.
    05. Joaquín, Real Betis - Valencia, 24.0m euro.
    06. J. Mikel, Lyn / Man United - Chelsea, 23.0m euro.
    07. S. Agüero, Independiente - Atl. Madrid 23.0m euro.
    08. D. Berbatov, Leverkusen - Tottenham, 16.0m euro.
    09. R. van Nistelrooy, Man.United - Real Madrid, 15.0m euro.
    10. R. Oliveira, Real Betis - Milan, 15.0m euro.


    Lijst zal wel kloppen denk ik :wink: .
    What ?

  18. #3518

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kruspe
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marco1983
    Vandaag nog mensen naar de wedstrijden geweest van het biermerk? Ik ben naar MVV geweest. Waardeloze wedstrijd maar het spektakel op het veld qua opstootjes en buiten het veld qua bier gooien had meer entertain waarde. Al keur ik het niet goed natuurlijk. Trouwens mooi eerbetoon aan een gestorven fan.
    ik ben naar helmond sport - den bosch geweest, een waar spektakelstuk!!

    Helmond Sport doet het goed hè dit jaar? Ze staan zelfs nog onder FC Eindhoven. Kun je daar beter heen gaan...
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  19. #3519

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Gr8oNe
    De duurste 10 transfers op een rij zijn geworden:

    01. A.Shevchenko - Milan - Chelsea, 45.0m euro.
    02. M.Diarra, Lyon - Real Madrid, 29.0m euro.
    03. M.Carrick, Tottenham - Man.United, 27.2m euro.
    04. Z .Ibrahimovic, Juventus - Inter, 24.8m euro.
    05. Joaquín, Real Betis - Valencia, 24.0m euro.
    06. J. Mikel, Lyn / Man United - Chelsea, 23.0m euro.
    07. S. Agüero, Independiente - Atl. Madrid 23.0m euro.
    08. D. Berbatov, Leverkusen - Tottenham, 16.0m euro.
    09. R. van Nistelrooy, Man.United - Real Madrid, 15.0m euro.
    10. R. Oliveira, Real Betis - Milan, 15.0m euro.


    Lijst zal wel kloppen denk ik :wink: .
    Werd er voor Dirk Kuyt geen 16 miljoen betaald???

  20. #3520

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Toppieroy

    Werd er voor Dirk Kuyt geen 16 miljoen betaald???
    14, geloof ik.

  21. #3521

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGr8one
    10. R. Oliveira, Real Betis - Milan, 15.0m euro.
    Niet slecht, 15 miljoen voor een spits die door Feyenoord te licht werd bevonden en werd afgetest.

  22. #3522

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Burkie
    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGr8one

    10. R. Oliveira, Real Betis - Milan, 15.0m euro.
    Niet slecht, 15 miljoen voor een spits die door Feyenoord te licht werd bevonden en werd afgetest.
    Wanneer was dat dan

  23. #3523

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Burkie
    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGr8one
    10. R. Oliveira, Real Betis - Milan, 15.0m euro.
    Niet slecht, 15 miljoen voor een spits die door Feyenoord te licht werd bevonden en werd afgetest.
    Ach zo hebben ze nog wel een flink aantal missers gehad de laatse jaren

    Fred
    Kalou (beide)
    vPersie
    El Hamdaoui
    Engelaar
    Biseswar
    Leonardo


    allemaal redelijke spelers die voor een appel en een ei de kuip uit zijn gelopen (verkocht/verhuurt)

    Als je dan kijkt wat er nu staat , vind ik deze spelers even goed of zelfs nog beter.
    I always tell the truth. Even when I lie.

  24. #3524

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Burkie
    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGr8one

    10. R. Oliveira, Real Betis - Milan, 15.0m euro.
    Niet slecht, 15 miljoen voor een spits die door Feyenoord te licht werd bevonden en werd afgetest.
    Wanneer was dat dan
    Een aantal jaar terug toen ie nog bij een Braziliaanse (?) ploeg speelde. Hij heeft toene en stage gelopen bij Feyenoord, werd afgetest en vertrok naar Valencia.

    Feyenoord heeft er inderdaad een handje van om goede spelers af te testen, net als die Amerikaanse keeper die een tijdje bij Man Utd heeft gespeeld, Howard geloof ik dat ie heet.

  25. #3525

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Burkie
    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Burkie
    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGr8one

    10. R. Oliveira, Real Betis - Milan, 15.0m euro.
    Niet slecht, 15 miljoen voor een spits die door Feyenoord te licht werd bevonden en werd afgetest.
    Wanneer was dat dan
    Een aantal jaar terug toen ie nog bij een Braziliaanse (?) ploeg speelde. Hij heeft toene en stage gelopen bij Feyenoord, werd afgetest en vertrok naar Valencia.

    Feyenoord heeft er inderdaad een handje van om goede spelers af te testen, net als die Amerikaanse keeper die een tijdje bij Man Utd heeft gespeeld, Howard geloof ik dat ie heet.
    idd die hebben ze ook afgetest.

    Vrij recent nog Cziommer :wink: ook onbegrijpelijk
    I always tell the truth. Even when I lie.

Pagina 141 van 300 EersteEerste ... 4191131137138139140141142143144145151191241 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •