Pagina 123 van 300 EersteEerste ... 2373113119120121122123124125126127133173223 ... LaatsteLaatste
De resultaten 3.051 tot 3.075 van 7488 worden weergegeven.
  1. #3051

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris
    Bayern betaalt 12 miljoen euro voor de speler, die vorig jaar transfervrij overkwam van PSV.
    Geen slechte prijs voor een bank/tribune-zitter
    Dit is inderdaad heel wrang ook voor PSV. Want Bayern haalt hem met name vanwege zijn prestaties bij PSV. Dit soort AC Milan-praktijken... daar zou iets op gevonden moeten worden...
    Helaas kan je er niks aan doen
    Het is eigenlijk PSV hun eigen fout
    Ze hadden hem een seizoen eerder moeten verkopen

  2. #3052

    Standaard

    Vind hem zeker wel een Bayern-type-speler. Is daar mooi op z'n plaats. Nu maar hopen dat hij z'n oude niveau ook weer haalt...
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  3. #3053

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris
    Bayern betaalt 12 miljoen euro voor de speler, die vorig jaar transfervrij overkwam van PSV.
    Geen slechte prijs voor een bank/tribune-zitter
    Dit is inderdaad heel wrang ook voor PSV. Want Bayern haalt hem met name vanwege zijn prestaties bij PSV. Dit soort AC Milan-praktijken... daar zou iets op gevonden moeten worden...
    Fortuna zal er denk ik wel nog wat opleidingskosten voor vangen? Ik dacht 5%
    Is toch 6 ton wat ze denk ik goed kunnen gebruiken.

  4. #3054

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John P.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Burkie
    PSV informeert wél naar Kluivert

    Waar Feyenoord benadrukte geen intentie te hebben om Patrick Kluivert naar Nederland terug te halen, is PSV volgens De Telegraaf wél geïnteresseerd in de ex-Ajacied. De 30-jarige Kluivert staat momenteel onder contract bij Valencia, maar mag vertrekken bij de Spaanse club.

    PSV-trainer Ronald Koeman zou hem inmiddels al hebben gepolst. Kluivert voelt wel iets voor een terugkeer naar de Nederlandse voetbalvelden, maar heeft meerdere aanbiedingen op zak.

    In Eindhoven moet Kluivert de opvolger worden van Jan Vennegoor of Hesselink, die deze week tekende voor Celtic. "Als we de goede man kunnen krijgen als vervanger van Jan Vennegoor of Hesselink kunnen we er in de aanval nog op vooruit gaan", aldus trainer Ronald Koeman. "Jan had specifieke kwaliteiten, maar had ook bepaalde kwaliteiten niet. Wij kijken nu naar spitsen, die voetballend meer brengen."
    Mop van de dag!
    Maar ja, alles beter dan Vennegoor, zelfs de spits van IJsselmeervogels 3 is een betere optie.
    Je kunt overdrijven natuurlijk.

    Kan PSV niet gewoon een jonge spits kopen die nog een beetje 'eager' is?
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  5. #3055

    Standaard

    Ik vind Charisteas (serieus!) wel een goede optie voor ze eigenlijk... Is niet al te duur en mag weg. Het is alleen de vraag of hij naar PSV wil, maar het valt te proberen.
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  6. #3056

    Standaard

    Geweldig publiek toch bij Feyenoord. Feyenoord is die-hard legioen en staat altijd achter de club, Ajax is yuppenpubliek, tt-publiek en gloryhunters:

    Feyenoord-fans sluiten selectie op
    26 augustus 2006, 14:18
    Door: Andy Vinkenborg
    Feyenoord-fans hebben de selectie vandaag opgesloten op het trainingsveld. De supporters deden het hek op slot met een grote ketting. Ze riepen om Jorien van de Herik, hij verscheen en werd volledig uitgescholden.
    Jorien kreeg ook te horen dat hij moest opstappen. Uiteindelijk was Ali Boussaboun de verlosser en knipte de ketting door. De fans uitten zo hun onvrede over de competitiestart van Feyenoord. Ook vinden ze dat er snel een nieuwe spits aangetrokken moet worden als vervanger van Dirk Kuijt
    Ajax-fans massaal naar training
    26 augustus 2006, 15:27
    Door: Sonny Klanderman
    In tegenstelling tot de Feyenoord-fans hebben honderden Ajax-fans vanmorgen bij de zaterdagochtendtraining de spelers een hart onder de riem gestoken. De Amsterdammers lieten via spandoeken en vuurwerk weten achter de club te staan.
    De supportersvereniging had door het uitschakelen in de Champions League opgeroepen om naar de training te gaan om de spelers te steunen en dat leek gelukt. Het spandoek "Samen winnen, samen verliezen, AFCA blijft de beste", kreeg de volle aandacht.

    Jaap Stam (foto) zei na de training tegenover Highlow Communications: "We hebben alle steun nodig. Iedereen is teleurgesteld. Supporters ook. Voor spelers, de club en iedereen die met Ajax te maken heeft is het heel teleurstellend afgelopen. Maar we hebben elkaar nodig zo aan het begin. Hopelijk wordt het nog een heel mooi seizoen, want ondanks dat we geen Champions League spelen, moeten we elkaar helpen. Wij zullen er alles aan doen voor het team, de club en de supporters. Wij hopen dat supporters, wat ze altijd al doen, er zullen zijn voor de club en voor de spelersgroep. Af en toe moet je elkaar toch opvangen, denk ik," aldus Stam.

    Ook Sneijer vond het een mooi gebaar: "Tuurlijk is het mooi. Dat weten ze echt wel. Vuurwerk, spandoeken; dat prikkelt!". Ook gaf het Huntelaar steun: "Dat is mooi toch! Het is goed, want het creëert eenheid.", aldus de topscorer.

    Morgen speelt Ajax tegen NAC Breda.
    Foto's: Orangepictures

  7. #3057

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DeepWithinGothic
    Vind hem zeker wel een Bayern-type-speler. Is daar mooi op z'n plaats. Nu maar hopen dat hij z'n oude niveau ook weer haalt...
    Inderdaad, PSV => Bayern, daar zit wel een link tussen. Zelfde type clubs...

    En Van Bommel is een Duitser.

  8. #3058

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *NERAZZURRI*
    Citaat Oorspronkelijk gepost door DeepWithinGothic
    Vind hem zeker wel een Bayern-type-speler. Is daar mooi op z'n plaats. Nu maar hopen dat hij z'n oude niveau ook weer haalt...
    Inderdaad, PSV => Bayern, daar zit wel een link tussen. Zelfde type clubs...

    En Van Bommel is een Duitser.
    Zeker......
    Ik zou bij Barca blijven, toch een veel mooiere club.

  9. #3059

    Standaard

    Barca vind ik persoonlijk de meest onpersoonlijke Club die er is.
    Te grote selectie, teveel Nederlanders door de jaren heen. Past leuk bij de platte costas met haar Friet van Piet en volop Nederlandse campings, kroegen en onrust. Gelukkig is dit slechts mijn mening want de costas doen het goed en Barca redt zich wel

  10. #3060

    Standaard

    Glorieus debuut Vennegoor bij Celtic

    Uitgegeven: 26 augustus 2006 18:25
    Laatst gewijzigd: 26 augustus 2006 18:26
    GLASGOW - Zijn naam kunnen de Celtic-fans nog niet uitspreken, maar de supporters hebben zaterdag Jan Vennegoor of Hesselink wel meteen in hun hart gesloten. De ex-spits van PSV maakte bij zijn debuut meteen het winnende doelpunt. Dankzij de treffer van 'Lange Jan' won Celtic thuis met 2-1 van Hibernian.

    Hibernian kwam al na acht minuten op voorsprong dankzij een doelpunt van Brown. Pas na rust kwam Celtic, dankzij een treffer van Zurawski in de 62e minuut, op gelijke hoogte. Vier minuten later maakte invaller Vennegoor of Hesselink het winnende doelpunt voor Celtic.

    Na vijf wedstrijden staan Celtic en Hearts aan kop in de Schotse competitie. Glasgow Rangers kan zondag, bij winst tegen Kilmarnock, de leiding overnemen.
    Hoeveel gaat lange Jan er maken dit jaar? Ik gok op 20
    Burn down the disco
    Hang the blessed DJ
    Because the music that they constantly play
    It says nothing to me about my life

  11. #3061

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mercapto
    Barca vind ik persoonlijk de meest onpersoonlijke Club die er is.
    Te grote selectie, teveel Nederlanders door de jaren heen. Past leuk bij de platte costas met haar Friet van Piet en volop Nederlandse campings, kroegen en onrust. Gelukkig is dit slechts mijn mening want de costas doen het goed en Barca redt zich wel
    Jij bent ook altijd net effe anders dan de rest hè? :wink:


    Lange Jan maakt er hooguit 11.

  12. #3062

    Standaard

    Kluivert is, wat mij betreft, welkom in Eindhoven.
    Ik heb hem een paar keer live aan het werk gezien (ondermeer, als ik me niet vergis, tijdens een 5-0 zege van Ajax in een bekerfinale tegen PSV) en was keer op keer onder de indruk van hem. Het is een fantastische atleet. Maar ja... hij heeft natuurlijk wel wat goed te maken, zijn carriere is natuurlijk niet je-van-het de laatste jaren.

    Ach... rancune is een beste drijfveer!

  13. #3063

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger
    Kluivert is, wat mij betreft, welkom in Eindhoven.
    Ik heb hem een paar keer live aan het werk gezien (ondermeer, als ik me niet vergis, tijdens een 5-0 zege van Ajax in een bekerfinale tegen PSV)
    Je vergist je. Die finale was in '98. Toen was Kluivert al naar Milan vertrokken.

  14. #3064

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door erwin van den heuvel
    Glorieus debuut Vennegoor bij Celtic

    Uitgegeven: 26 augustus 2006 18:25
    Laatst gewijzigd: 26 augustus 2006 18:26
    GLASGOW - Zijn naam kunnen de Celtic-fans nog niet uitspreken, maar de supporters hebben zaterdag Jan Vennegoor of Hesselink wel meteen in hun hart gesloten. De ex-spits van PSV maakte bij zijn debuut meteen het winnende doelpunt. Dankzij de treffer van 'Lange Jan' won Celtic thuis met 2-1 van Hibernian.

    Hibernian kwam al na acht minuten op voorsprong dankzij een doelpunt van Brown. Pas na rust kwam Celtic, dankzij een treffer van Zurawski in de 62e minuut, op gelijke hoogte. Vier minuten later maakte invaller Vennegoor of Hesselink het winnende doelpunt voor Celtic.

    Na vijf wedstrijden staan Celtic en Hearts aan kop in de Schotse competitie. Glasgow Rangers kan zondag, bij winst tegen Kilmarnock, de leiding overnemen.
    Hoeveel gaat lange Jan er maken dit jaar? Ik gok op 20
    Erg leuk voor hem ! We zullen zien hoe het verder verloopt met hem

  15. #3065

    Standaard

    Heerenveen is trouwens lekker bezig. Vlak na rust werd het al 5-0!

    Engeland: Ik geloof dat het een waardeloos seizoen gaat worden voor Arsenal. Vorig seizoen was al niet zo best (ok semi-final CL), maar vandaag werd er van Manchester City verloren. Vorige week al bijna een nederlaag tegen Aston Villa.

    Duitsland: De ploeg van Galasek staat bovenaan! Eerst uit winnen bij Stuttgart, thuis winnen van Gladbach en nu gelijk bij Bayern. Ik denk dat dat nog wel een mooi seizoen kan worden voor Nurnberg.

  16. #3066

    Standaard

    Goede beslissing van vBommel, het duitse voetbal ligt hem veel beter.


  17. #3067

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kazlatan
    Engeland: Ik geloof dat het een waardeloos seizoen gaat worden voor Arsenal. Vorig seizoen was al niet zo best (ok semi-final CL), maar vandaag werd er van Manchester City verloren. Vorige week al bijna een nederlaag tegen Aston Villa.
    Finale volgens mij

  18. #3068

    Standaard

    Toch weer aardig wat gescoord vanavond in de eredivisie.

  19. #3069

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger
    Kluivert is, wat mij betreft, welkom in Eindhoven.
    Ik heb hem een paar keer live aan het werk gezien (ondermeer, als ik me niet vergis, tijdens een 5-0 zege van Ajax in een bekerfinale tegen PSV)
    Je vergist je. Die finale was in '98. Toen was Kluivert al naar Milan vertrokken.

    rkrijger vergist zich wel vaker, eigenlijk is ie voor ajax maar verwart ajax met psv waardoor ie onbedoeld pro psv berichten post
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  20. #3070

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger
    (ondermeer, als ik me niet vergis, tijdens een 5-0 zege van Ajax in een bekerfinale tegen PSV)
    De geweldenaar van die wedstrijd was Jari natuurlijk 8).

  21. #3071

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital
    rkrijger vergist zich wel vaker, eigenlijk is ie voor ajax maar verwart ajax met psv waardoor ie onbedoeld pro psv berichten post
    Heeee.... Toevallig -kuch- was jij er een paar dagen na Kopenhagen er niet meer. Maar goed, we zijn blij dat je er bent.

  22. #3072

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger
    Kluivert is, wat mij betreft, welkom in Eindhoven.
    Ik heb hem een paar keer live aan het werk gezien (ondermeer, als ik me niet vergis, tijdens een 5-0 zege van Ajax in een bekerfinale tegen PSV)
    Je vergist je. Die finale was in '98. Toen was Kluivert al naar Milan vertrokken.
    Hmm... Ben wel zeker dat ik Kluivert een paar keer in de Arena gezien heb. Zal de statistieken er eens op nagaan...

  23. #3073

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger
    Kluivert is, wat mij betreft, welkom in Eindhoven.
    Ik heb hem een paar keer live aan het werk gezien (ondermeer, als ik me niet vergis, tijdens een 5-0 zege van Ajax in een bekerfinale tegen PSV)
    Je vergist je. Die finale was in '98. Toen was Kluivert al naar Milan vertrokken.
    Hmm... Ben wel zeker dat ik Kluivert een paar keer in de Arena gezien heb. Zal de statistieken er eens op nagaan...
    Kluivert heeft voor Ajax slechts 1 seizoen in de Arena gespeeld.

  24. #3074

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger
    Kluivert is, wat mij betreft, welkom in Eindhoven.
    Ik heb hem een paar keer live aan het werk gezien (ondermeer, als ik me niet vergis, tijdens een 5-0 zege van Ajax in een bekerfinale tegen PSV)
    Je vergist je. Die finale was in '98. Toen was Kluivert al naar Milan vertrokken.
    Hmm... Ben wel zeker dat ik Kluivert een paar keer in de Arena gezien heb. Zal de statistieken er eens op nagaan...
    Bekerfinales worden al sinds mensenheugenis in de Kuip gespeeld.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  25. #3075

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger
    Kluivert is, wat mij betreft, welkom in Eindhoven.
    Ik heb hem een paar keer live aan het werk gezien (ondermeer, als ik me niet vergis, tijdens een 5-0 zege van Ajax in een bekerfinale tegen PSV)
    Je vergist je. Die finale was in '98. Toen was Kluivert al naar Milan vertrokken.
    Hmm... Ben wel zeker dat ik Kluivert een paar keer in de Arena gezien heb. Zal de statistieken er eens op nagaan...
    Kluivert heeft voor Ajax slechts 1 seizoen in de Arena gespeeld.
    Misschien waren ze allebei bij een concert van De Toppers 8).

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris
    Bekerfinales worden al sinds mensenheugenis in de Kuip gespeeld.
    Hij bedoelt natuurlijk in het algemeen.

Pagina 123 van 300 EersteEerste ... 2373113119120121122123124125126127133173223 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •