Pagina 117 van 300 EersteEerste ... 1767107113114115116117118119120121127167217 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.901 tot 2.925 van 7488 worden weergegeven.
  1. #2901

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger

    Je een beetje verdiepen in de materie Joost...
    IK heb zoiets ook gelezen maar hecht daar compleet geen waarde aan, vreemde roddels....


  2. #2902

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joost v.d. Ham
    ...die overal er bij wordt gehaalt.
    Met een 'd'...

  3. #2903

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger
    SCHITTERENDE POULE!!!!!

    Allemaal mooie affiches!
    Ja? Niet echt één hele grote voor mn gevoel, hoewel Liverpool natuurlijk wel de naam heeft. Niets is onmogelijk met deze poule, een echt slechte ploeg zit er ook niet tussen. Galatasaray is niet zoveel meer maar een uitwedstrijd daar is altijd lastig. Gevoelsmatig zeg ik dat psv dit moet kunnen overleven.


  4. #2904

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joost v.d. Ham
    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger
    Citaat Oorspronkelijk gepost door A. Duijmelinck
    Rot nou toch eens op met Calimerogezeik! Dit heeft geen zak met Psv te maken.
    Tsja. Kopenhagen heeft diepe wonden aangebracht in 020....
    Absoluut, alleen kan ik wel twee zaken gescheiden houden hoor. Dit heeft wat mij betreft helemaal niets met andere clubs ofwel de selectie van vBasten te maken. Helemaal niet met vBommel die overal er bij wordt gehaalt.
    Nee, maar volgens mij schreef ik ook dat de bondscoach bepaalde spelers oproept en dat die spelers er ook niets aan kunnen doen dat ze voor een bepaalde club spelen.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  5. #2905

    Standaard

    Doe mij maar Feyenoord[/b] - Rabotnicki Skopje (Mac)

    West Ham United (Eng), CD Nacional (Por) of Trabzonspor (Tur). kom ik liever niet tegen....

  6. #2906

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door A. Duijmelinck

    Nee, maar volgens mij schreef ik ook dat de bondscoach bepaalde spelers oproept en dat die spelers er ook niets aan kunnen doen dat ze voor een bepaalde club spelen.
    JUist, je moet de spelers wel individueel blijven bekijken. Als Maduro nu nog geselecteerd wordt is natuurlijk vreemd (hoewel het pas echt fout ging met Ajax toen hij eruit was). Dat iemand als Urby (uitgeroepen tot beste linksback van het EK) een kans krijgt vind ik niet zo vreemd. Alleen nu hebben we ook weer eens zijn zwakke punten gezien, die zal voorlopig ook niet meer opgeroepen worden denk ik.


  7. #2907

    Standaard

    Ik hoop trouwens dat Ajax zo groot mogelijke clubs loot, zo houden we ten minste nog iets van het Europees voetbal over. Die vage ploegen uit het oosten kunnen me allemaal gestolen worden...


  8. #2908

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joost v.d. Ham
    Ik hoop trouwens dat Ajax zo groot mogelijke clubs loot, zo houden we ten minste nog iets van het Europees voetbal over. Die vage ploegen uit het oosten kunnen me allemaal gestolen worden...
    Vooral omdat je van die vage clubs allemaal kunt verliezen!

    Meestel is er weinig bekend over die clubs, spelen ze dramatisch defensief voetbal met 1 verdwaalde spits en koppen ze een gelukkige hoekschop raak om daarna weer met z'n allen te gaan verdedigen.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  9. #2909

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joost v.d. Ham
    Ja? Niet echt één hele grote voor mn gevoel, hoewel Liverpool natuurlijk wel de naam heeft. Niets is onmogelijk met deze poule, een echt slechte ploeg zit er ook niet tussen. Galatasaray is niet zoveel meer maar een uitwedstrijd daar is altijd lastig. Gevoelsmatig zeg ik dat psv dit moet kunnen overleven.
    Het leuke aan deze poule is dat alle ploegen o-n-g-e-v-e-e-r even sterk zijn. Het zal dus een super spannende poule zijn! Verwacht ik. PSV kan groepswinnaar worden, maar ook als laatste eindigen...

  10. #2910

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joost v.d. Ham
    Ik hoop trouwens dat Ajax zo groot mogelijke clubs loot, zo houden we ten minste nog iets van het Europees voetbal over. Die vage ploegen uit het oosten kunnen me allemaal gestolen worden...
    Van die vage ploegen kun je alleen maar verliezen. Spreekwoordelijk gezien.

  11. #2911

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rotterdam5314
    Citaat Oorspronkelijk gepost door *NERAZZURRI*
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rotterdam5314
    6-0 van tevoren voorspellen en erin geloven is gewoon niet realistisch
    Wat is daar in godsnaam onrealitisch aan? Een club als Kopenhagen hoort opgerold te worden met een nulletje of 6, daar had ik het volste vertrouwen in en dat had ook moeten gebeuren, gezien de eerste helft.

    Eén goal van al die kansen, en het wordt 6-0...
    zoals ik al eerder zei
    had, als, zou moeten zijn loze woorden
    en idd onrealistisch!!!
    Wat een gelul zeg Omdat jij dat zegt is het nog niet waar Wat denk je dan?

    Ajax hoort dat soort wedstrijden te winnen met 6-0. En gezien het kwaliteitetsveschil is dat alles behalve onrealistisch.

  12. #2912

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joost v.d. Ham
    Ja? Niet echt één hele grote voor mn gevoel, hoewel Liverpool natuurlijk wel de naam heeft. Niets is onmogelijk met deze poule, een echt slechte ploeg zit er ook niet tussen. Galatasaray is niet zoveel meer maar een uitwedstrijd daar is altijd lastig. Gevoelsmatig zeg ik dat psv dit moet kunnen overleven.
    Het leuke aan deze poule is dat alle ploegen o-n-g-e-v-e-e-r even sterk zijn. Het zal dus een super spannende poule zijn! Verwacht ik. PSV kan groepswinnaar worden, maar ook als laatste eindigen...
    Dit kun je niet menen? Jij wil toch niet echt gaan vertellen dat je PSV net zo hoog inschat als Liverpool.

    Als PSV fan denk ik ook graag positief maar een beetje realisme kan geen kwaad hoor. :wink: Dit wil nog niet zeggen dat je gaat verliezen van Liverpool, het blijft voetbal, maar Liverpool staat toch echt wat treedjes hoger. Zeker nu PSV twee vaste waarden in een week is kwijtgeraakt.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  13. #2913

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door A. Duijmelinck
    Dit wil nog niet zeggen dat je gaat verliezen van Liverpool, het blijft voetbal, maar Liverpool staat toch echt wat treedjes hoger.
    PSV doet het altijd goed tegen Engelse clubs... Tuurlijk is Liverpool beter. Maar het zou zomaar kunnen dat PSV punten haalt tegen deze gigant. Vorig jaar haalden we ook vier punten tegen Milan...

  14. #2914

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger
    Citaat Oorspronkelijk gepost door A. Duijmelinck
    Dit wil nog niet zeggen dat je gaat verliezen van Liverpool, het blijft voetbal, maar Liverpool staat toch echt wat treedjes hoger.
    PSV doet het altijd goed tegen Engelse clubs... Tuurlijk is Liverpool beter. Maar het zou zomaar kunnen dat PSV punten haalt tegen deze gigant. Vorig jaar haalden we ook vier punten tegen Milan...
    En Liverpool won een tijdje terug van Milan dus verliest Psv van Liverpool.
    Psv verloor afgelopen jaar van een Franse ploeg dus dit jaar weer.

    Dit soort, en jouw redeneringen slaan natuurlijk helemaal nergens op.

    Met het vertrek van Ooijer en Vennegoor, de komst van Koeman en de kleine kans dat er nog goede versterkingen komen, heb ik eerlijk gezegd weinig verwachtingen.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  15. #2915

    Standaard

    En Liverpool won twee jaar geleden de Champions League...

    Opletten op Steven Gerrard, van de rest kan PSV winnen... Als ze dit seizoen niet heel erg achteruit zijn gegaan tenminste.

  16. #2916

    Standaard

    Ajax loot een van de volgende tegenstanders:

    Dinamo Zagreb (Kro)
    Artmedia (Slo)
    Iraklis (Gri)
    IK Start (Noo)
    SV Pasching (Oos)

    Ik hoop op die Oostenrijkse club..

  17. #2917

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door A. Duijmelinck
    Dit soort, en jouw redeneringen slaan natuurlijk helemaal nergens op.
    Tuurlijk wel! Dat jij dat niet snapt.

    Ik probeer het uit te leggen, als je het niet snapt, dan lees ik het wel.

    Het bestrijden van de Engelse speelstijl ligt PSV. Ik kan me heroische gevechten herinneren met Manchester United (eigen goal door Berry vAerle), Nottinham Forrest, Leeds United (Vennegoor vlak voor tijd), en Arsenal. Vaak, niet altijd, met succes!

    Aan de andere kant ligt het bestrijden van de Duitse speelstijl PSV totaal niet. Welke Duitse ploeg het ook was: Bayern, Kaiserslautern, Werder Bremen... Altijd lag PSV aan het eind onderaan...

    Dat is mijn redenering en daar zul je het mee moeten doen!

  18. #2918

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tom Lempers
    Ajax loot een van de volgende tegenstanders:

    Dinamo Zagreb (Kro)
    Artmedia (Slo)
    Iraklis (Gri)
    IK Start (Noo)
    SV Pasching (Oos)

    Ik hoop op die Oostenrijkse club..
    Joh!

  19. #2919

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger
    Ik gok dat Ajax één van de volgende tegenstanders gaat loten, zo meteen: IK Start Kristiansand (Noo), SV Pasching (Oos), SK Dinamo Zagreb (Kro), Iraklis Saloniki (Grie) of FC Artmedia Bratislava (Slo).
    Deze had Tom gemist waarschijnlijk...

  20. #2920

    Standaard

    De overige potentiele tegenstanders (van AZ en zo) staan ook op de vorige pagina, Tom. Voordat je die ook weer hier neerzet...

  21. #2921

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tom Lempers
    Ajax loot een van de volgende tegenstanders:

    Dinamo Zagreb (Kro)
    Artmedia (Slo)
    Iraklis (Gri)
    IK Start (Noo)
    SV Pasching (Oos)

    Ik hoop op die Oostenrijkse club..
    Ik mag hopen dat je je niet in een underdog positie lult mocht er een andere tegenstander uit de hoge hoed rollen!

  22. #2922

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tom Lempers
    Ajax loot een van de volgende tegenstanders:

    Dinamo Zagreb (Kro)
    Artmedia (Slo)
    Iraklis (Gri)
    IK Start (Noo)
    SV Pasching (Oos)

    Ik hoop op die Oostenrijkse club..
    Ik hoop juist niet op die Oostenrijkse club, altijd zeer lastig te bespelen ploegen met heel vervelende trekjes...
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  23. #2923

    Standaard

    Op papier moet Ajax al deze tegenstanders van de kaart kunnen vegen. Maargoed dat zou je van Kopenhagen ook zeggen.

    Als ik naar de tegenstanders kijk vind ik eigenlijk dat Ajax gewoon voor die beker gaan. Weinig tegenstanders waarbij ik (op papier) Ajax op een underdog positie zou zetten.

  24. #2924

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tom Lempers
    Als ik naar de tegenstanders kijk vind ik eigenlijk dat Ajax gewoon voor die beker gaan. Weinig tegenstanders waarbij ik (op papier) Ajax op een underdog positie zou zetten.
    De grootheidswaanzin slaat een dag later alweer toe.....

    De kans is immers groot dat Kopenhagen via de CL weer in de UEFA cup beland. (Om van die andere 5 CL afvallers maar niet te spreken.)

  25. #2925

    Standaard

    Ja, de enige tegenstand van formaat zal komen uit de Champions League.
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

Pagina 117 van 300 EersteEerste ... 1767107113114115116117118119120121127167217 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •