Pagina 245 van 300 EersteEerste ... 145195235241242243244245246247248249255295 ... LaatsteLaatste
De resultaten 6.101 tot 6.125 van 7488 worden weergegeven.
  1. #6101

    Standaard

    Heerlijke tussenstand natuurlijk Enig minpuntje voor mijn profcoach is dat Sneijder nog geen goal heeft. Perez twee goals+twee assists.

    Aan de andere kant vind ik het ook gek genoeg weer jammer dat Feyenoord wat meer tegenstand kan bieden. De enige echte Klassieker verdient dat wel.

  2. #6102

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rotterdam5314
    Dit was te verwachten natuurlijk

    godv%#$!#$$

    Maar goed er zullen betere tijden komen

    Veel slechter kan het ook niet gaan.....

  3. #6103

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Toppieroy
    Citaat Oorspronkelijk gepost door DeepWithinGothic
    En rood voor Van Hooijdonk, dat miste er nog aan....
    En helemaal terecht, en dan heeft hij ook nog kritiek op de mentaliteit van anderen....
    Ik geef hem daarin wel gelijk hoor... Een absolute winnaar. Ik weet niet wat hij gedaan heeft, maar kan me voorstellen dat hij zich kapot ergert. Wat tegenwoordig ontbreekt bij veel van de jongere generatie. Die zijn na een paar uurtjes de wedstrijd al weer vergeten...

  4. #6104

    Standaard

    En wéér een 100% kans verprutst. Ten Cate was er ook niet blij mee. Toch een klein smetje op de overwinning vind ik. Had makkelijk 0-8, 0-9 kunnen (en moeten) zijn (tot nu toe) .
    "Het is allemaal anders gelopen. Alles loopt voortdurend anders"

    NeerlandsFilmdoek.nl - dé website over Nederlandse film en tv-series

  5. #6105

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Toppieroy
    Citaat Oorspronkelijk gepost door DeepWithinGothic
    En rood voor Van Hooijdonk, dat miste er nog aan....
    En helemaal terecht, en dan heeft hij ook nog kritiek op de mentaliteit van anderen....
    Ik geef hem daarin wel gelijk hoor... Een absolute winnaar. Ik weet niet wat hij gedaan heeft, maar kan me voorstellen dat hij zich kapot ergert. Wat tegenwoordig ontbreekt bij veel van de jongere generatie. Die zijn na een paar uurtjes de wedstrijd al weer vergeten...
    Emanuelson een doodschop gegeven.

  6. #6106

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Toppieroy
    Citaat Oorspronkelijk gepost door DeepWithinGothic
    En rood voor Van Hooijdonk, dat miste er nog aan....
    En helemaal terecht, en dan heeft hij ook nog kritiek op de mentaliteit van anderen....
    Ik geef hem daarin wel gelijk hoor... Een absolute winnaar. Ik weet niet wat hij gedaan heeft, maar kan me voorstellen dat hij zich kapot ergert. Wat tegenwoordig ontbreekt bij veel van de jongere generatie. Die zijn na een paar uurtjes de wedstrijd al weer vergeten...
    Geef dan wel zelf eerst het goede voorbeeld, en deel dan geen doodschop uit...

  7. #6107

  8. #6108

    Standaard

    Jammer dat Ten Cate Perez eruit heeft gehaald voor Vermaelen, bij 0-4 heb je toch eigenlijk geen extra verdediger meer nodig.

    Een grotere afstraffing geven lijkt mij leuker daar in de Kuip. 8)

  9. #6109

    Standaard

    En ze staan nog maar met 9 man. Wat een losertjes.

  10. #6110

    Standaard

    Saidi geel... gaat lekker zo...

  11. #6111

    Standaard

    En dan had ook Buijs een kaart mogen hebben... Ze kunnen het niet echt verkroppen hè?
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  12. #6112

    Standaard

    Eindstand Feyenoord - Ajax: 0 - 4

    Toch had het minimaal 0 - 7 moeten zijn gezien de enorme hoeveelheid kansen voor Ajax.

  13. #6113

    Standaard

    NEC die ook nog even wint door een penalty in de laatste minuut
    "Are you gonna bark all day little doggy?"
    http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/ormsambeek

  14. #6114

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Toppieroy
    Geef dan wel zelf eerst het goede voorbeeld, en deel dan geen doodschop uit...
    Ik praat het ook totaal niet goed, maar ik kan hem wel enigzins begrijpen.

  15. #6115

    Standaard

    Van Hooijdonk had allang moeten stoppen, nog voor ie bij NAC terugkeerde.

  16. #6116

    Standaard

    Ik denk dat ie het zelf ook niet meer kan opbrengen om de leidersrol op zich te nemen met al die armoede om hem heen. Misschien zou hij er goed aan doen om nu al te stoppen.
    "Het is allemaal anders gelopen. Alles loopt voortdurend anders"

    NeerlandsFilmdoek.nl - dé website over Nederlandse film en tv-series

  17. #6117

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Burkie
    Van Hooijdonk had allang moeten stoppen, nog voor ie bij NAC terugkeerde.
    Inderdaad. Hij heeft voetballend gezien ook niets toegevoegd aan NAC en Feyenoord.

  18. #6118

    Standaard

    Trieste afgang voor Didulica, hij kreeg in de laatste minuut een bal vol in zijn gezicht en ging K.O. . Was niet best om te zien hoe hij op de brancard lag....

  19. #6119

    Standaard

    Zo weer terug uit de Kuip, waar ik tot het eind ben gebleven. (waar was jij trouwens Rotterdam5314? :wink: )

    Gefeliciteerd heren, met de dikverdiende overwinning. Was 80 minuten lang open huis, ben blij dat Timmer de wedstrijd van z'n leven keepte want inderdaad 7 8 of 9-0 had er echt ingezeten.

  20. #6120

    Standaard

    Ben ook diep in mineur van de westrijd... Wat een klote dag zeg!
    KEF | SVS | DENON 3808| Samsung | QED | BETTERCABLE | KIMBER-CABLE | Monster | Xbox360 - HD-DVD | PS-3 Blu-Ray

  21. #6121

    Standaard

    Genot!

    Meer hoef ik niet te zeggen .

  22. #6122

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pascal Barroso
    Zo weer terug uit de Kuip, waar ik tot het eind ben gebleven. (waar was jij trouwens Rotterdam5314? :wink: )

    Gefeliciteerd heren, met de dikverdiende overwinning. Was 80 minuten lang open huis, ben blij dat Timmer de wedstrijd van z'n leven keepte want inderdaad 7 8 of 9-0 had er echt ingezeten.
    Kijk, eindelijk iemand die objectief naar een wedstrijd kijkt. :P

  23. #6123

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Burkie
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oscar van Sambeek
    Citaat Oorspronkelijk gepost door kazlatan
    AZ krijgt 2 doelpunten tegen in blessuretijd. Het is wat makkelijk gezegd, maar de 0-3 tegen PSV is voor mij een teken dat AZ zeker geen kampioen wordt.
    en psv wel :wink:
    Dan zullen ze eerst Ajax nog voorbij moeten gaan.
    Idd :wink: Lijkt me niet dat dat gebeurt.

  24. #6124

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Burkie
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pascal Barroso
    Zo weer terug uit de Kuip, waar ik tot het eind ben gebleven. (waar was jij trouwens Rotterdam5314? :wink: )

    Gefeliciteerd heren, met de dikverdiende overwinning. Was 80 minuten lang open huis, ben blij dat Timmer de wedstrijd van z'n leven keepte want inderdaad 7 8 of 9-0 had er echt ingezeten.
    Kijk, eindelijk iemand die objectief naar een wedstrijd kijkt. :P
    Kan niet anders joh, als je nu probeert anders te beweren dan wat ik typte heb je naar een andere wedstrijd gekeken.

    Als je verliest lever dan in ieder geval 90 minuten lang strijd, maar het was niks.

  25. #6125

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pascal Barroso
    Zo weer terug uit de Kuip, waar ik tot het eind ben gebleven.
    Respect! Dat lijkt me geen lolletje.
    Als je verliest lever dan in ieder geval 90 minuten lang strijd, maar het was niks
    Was het collectief, of waren er nog wel een aantal die strijd wilden leveren?

Pagina 245 van 300 EersteEerste ... 145195235241242243244245246247248249255295 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •