Pagina 143 van 300 EersteEerste ... 4393133139140141142143144145146147153193243 ... LaatsteLaatste
De resultaten 3.551 tot 3.575 van 7488 worden weergegeven.
  1. #3551

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door A. Duijmelinck
    Is allemaal helemaal waar maar het feit dat een coach z'n spelers niet eens zo ver krijgt dat ze vol overgave aan zo'n wedstrijd beginnen is gewoon slecht.
    Moet ook uit de spelers zelf komen, daar zijn ze profs voor. Van Basten kan dat alleen maar aansturen, waar hij dus ook in faalt. Maar jaar in jaar uit komen we dit soort wedstrijden tegen. Er wordt gewoon niet van geleerd.
    En nu winnen ze met 1-0 en staan ze nog bovenaan ook, dus waarschijnlijk zullen we nog wel van zulke baggerwedstrijden krijgen.

  2. #3552

    Standaard

    Natuurlijk heeft oranje een ongelofelijke wanprestatie gelevert, maar gelukkig toch 3 punten. Het kan ook anders:

    Italie - Litouwen 1-1

  3. #3553

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kazlatan
    Natuurlijk heeft oranje een ongelofelijke wanprestatie gelevert, maar gelukkig toch 3 punten. Het kan ook anders:

    Italie - Litouwen 1-1


    Zag net nog 2 goals van Litmanen voorbij komen. Still going strong 8)

  4. #3554

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kazlatan
    Natuurlijk heeft oranje een ongelofelijke wanprestatie gelevert, maar gelukkig toch 3 punten. Het kan ook anders:

    Italie - Litouwen 1-1
    Weer een heel stel sterren afwezig. Maar dan nog is het triest natuurlijk...

    Net als Nederland. Wat een wanprestatie...

  5. #3555

    Standaard

    wat een bagger wedstrijd gisteren.

    Van Bommel, Davids, Makaay, van Nistelrooij, Seedorf.........nee joh die heeft Marco niet nodig. Die neemt gewoon een aantal talentloze jochies in z'n selectie op (Heitinga en co.)

    tijd voor een nieuwe Bondscoach, want San Marco begrijpt er niets van.

  6. #3556

    Standaard

    Ook Duitsers zien het niet zitten in van Bommel

    Stefan Effenberg heeft forse kritiek geuit op de komst van Mark van Bommel naar Bayern München. De oud-speler van der Rekordmeister gaf in zijn column in het boulvardblad Bild aan dat Van Bommel absoluut niet het leiderstype is dat Bayern nodig heeft.

    Mark van Bommel zelf bleef nuchter en koel onder de kritiek van de oud-middenvelder. "Helemaal geen probleem dat hij dit soort kritieken geeft. Effenberg is altijd een grote speler geweest bij Bayern München. Hij heeft in ieder geval het recht om zijn twijfels te uiten over bepaalde zaken binnen de club."

    "Ik weet zelf ook dat de erfenis die Michael Ballack heeft achtergelaten, niet makkelijk op te vangen is," gaat Van Bommel door. "Hij heeft het hier geweldig gedaan. Ik hoop dat ik mijzelf kan evenaren met zijn niveau, of zelfs beter kan spelen dan dat Ballack al deed in zijn Bayern-tijd."


  7. #3557

    Standaard

    'Man Utd gaat voor Heitinga'

    Manchester United heeft belangstelling voor John Heitinga, zo meldt The Sunday Mirror. Manager Sir Alex Ferguson zou in januari een poging willen wagen om de verdediger over te nemen van Ajax.

    The Mancunians zouden een slordige zeven miljoen euro overhebben voor Heitinga. Het is nog onduidelijk of Ajax de Nederlandse international wil laten vertrekken. Vorig jaar werd een vorstelijk bod van Sevilla afgewezen.



    Grote strik erom en afleveren in Manchester.

  8. #3558

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Burkie
    'Man Utd gaat voor Heitinga'

    Manchester United heeft belangstelling voor John Heitinga, zo meldt The Sunday Mirror. Manager Sir Alex Ferguson zou in januari een poging willen wagen om de verdediger over te nemen van Ajax.

    The Mancunians zouden een slordige zeven miljoen euro overhebben voor Heitinga. Het is nog onduidelijk of Ajax de Nederlandse international wil laten vertrekken. Vorig jaar werd een vorstelijk bod van Sevilla afgewezen.



    Grote strik erom en afleveren in Manchester.
    Voor ajax zou dat een goede deal zijn
    Voor MU een waarscheinlijke miskoop
    I always tell the truth. Even when I lie.

  9. #3559

    Standaard

    Tsjech Heinz nog altijd clubloos

    Tsjechisch international Marek Heinz heeft nog altijd geen club gevonden. De 29-jarige middenvelder kreeg geen contractverlenging aangeboden van zijn vorige club Galatasaray, omdat hij geen goede indruk wist achter te laten op de technische staf.

    De Tsjech hoeft niet te wachten op een overgang tot de volgende transferperiode plaatsvindt. Dit is het geval omdat zijn contract op 31 augustus is verbroken. Het Franse St. Etienne zou zeer geïnteresseerd zijn in de diensten van de meervoudig international


    Misschien wat voor Feyenoord :wink:
    I always tell the truth. Even when I lie.

  10. #3560

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Burkie
    Grote strik erom en afleveren in Manchester.
    Ik hoop niet dat ze van ManUtd gisteren naar Lux-Ned hebben gekeken...

    Net nog even een helft gezien van Brazilie-Argentinie (3-0). Fraaie counter van Kaka, rush vanaf eigen helft na een corner van Argentinie.

  11. #3561

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rotterdam5314
    Misschien wat voor Feyenoord :wink:
    Geen slechte speler, hoor.

  12. #3562

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rotterdam5314
    Misschien wat voor Feyenoord :wink:
    Geen slechte speler, hoor.
    Dat weet ik.
    Daarom mag hij van mij bij Feyenoord komen
    Waarscheinlijk is het alleen een kwestie van een contract aanbieden :wink:
    I always tell the truth. Even when I lie.

  13. #3563

    Standaard

    Zie net Wit Rusland spelen

    daar gaat NL nog een zware dobber aan krijgen

    Ik zie ze echt niet zomaar winnen of gelijkspelen

    Ach moet vBasten maar weer een paar van de oude garde oproepen :wink:

    Ik vindt wel dat we nu echte kerels missen op het veld
    Onbegrijpelijk eigenlijk dat dit soort spelers niet worden opgeroepen
    (en dan doel ik op Seedorf,vBommel,Davids)
    I always tell the truth. Even when I lie.

  14. #3564

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rotterdam5314
    Ik vindt wel dat we nu echte kerels missen op het veld
    Onbegrijpelijk eigenlijk dat dit soort spelers niet worden opgeroepen
    (en dan doel ik op Seedorf,vBommel,Davids)
    Tja, ik zie ook liever een middenveld met v. Bommel, Davids, en Seedorf (of vd Vaart ipv Seedorf). Alleen ben ik de bondscoach niet. :wink:

  15. #3565

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Burkie
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rotterdam5314
    Ik vindt wel dat we nu echte kerels missen op het veld
    Onbegrijpelijk eigenlijk dat dit soort spelers niet worden opgeroepen
    (en dan doel ik op Seedorf,vBommel,Davids)
    Tja, ik zie ook liever een middenveld met v. Bommel, Davids, en Seedorf (of vd Vaart ipv Seedorf). Alleen ben ik de bondscoach niet. :wink:
    Helaas zijn we dat niet nee
    Ik denk dat we het niet echt slechter zullen/kunnen doen :wink:

    Ik heb echt totaal geen vertrouwen in vBasten
    en ik hoop dat hij snel opstapt (zal wel niet gebeuren daar niet van)
    I always tell the truth. Even when I lie.

  16. #3566

    Standaard

    Ik vind Seedorf nou niet echt het prototype van een "echte kerel"...

    Ik ben het er wel mee eens dat Van Bommel en Davids er gewoon bij hadden moeten zijn...
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  17. #3567

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DeepWithinGothic
    Ik vind Seedorf nou niet echt het prototype van een "echte kerel"...

    Ik ben het er wel mee eens dat Van Bommel en Davids er gewoon bij hadden moeten zijn...

    Seedorf is 1 van de beste middenvelders die NL op dit moment heeft
    En hij zit nog geen eens bij de selectie
    Ook al speelt hij niet in de basis, hij hoort er zeker bij te zitten
    I always tell the truth. Even when I lie.

  18. #3568

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rotterdam5314
    Citaat Oorspronkelijk gepost door DeepWithinGothic
    Ik vind Seedorf nou niet echt het prototype van een "echte kerel"...

    Ik ben het er wel mee eens dat Van Bommel en Davids er gewoon bij hadden moeten zijn...

    Seedorf is 1 van de beste middenvelders die NL op dit moment heeft
    En hij zit nog geen eens bij de selectie
    Ook al speelt hij niet in de basis, hij hoort er zeker bij te zitten
    Het is al (te vaak) gebleken dat Seedorf niet functioneerd in Oranje. Over zijn voetbalkwaliteiten valt niet te discussieren, maar hij heeft teveel vedette-neigingen.
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  19. #3569

    Standaard

    Wat ik me dan afvraag:

    Een aantal jaren geleden toen we een wat meer ervaren ploeg hadden (die het helemaal niet altijd beter deed maar daar gaat het effe niet om) hoorde je dan steevast in elk intervieuw van een 'broekie' als die voor de eerste keer was opgeroepen 'dat het niveau van de training zo hoog was en dat alles zoveel sneller ging enz'

    Hoe zou dat nu zijn? Gezien de huidige selectie, ook door blessures/schorsingen, vind ik het gemiddelde niveau nog lager dan dat van de NL topclubs. :wink:
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  20. #3570

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DeepWithinGothic
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rotterdam5314
    Citaat Oorspronkelijk gepost door DeepWithinGothic
    Ik vind Seedorf nou niet echt het prototype van een "echte kerel"...

    Ik ben het er wel mee eens dat Van Bommel en Davids er gewoon bij hadden moeten zijn...

    Seedorf is 1 van de beste middenvelders die NL op dit moment heeft
    En hij zit nog geen eens bij de selectie
    Ook al speelt hij niet in de basis, hij hoort er zeker bij te zitten
    Het is al (te vaak) gebleken dat Seedorf niet functioneerd in Oranje. Over zijn voetbalkwaliteiten valt niet te discussieren, maar hij heeft teveel vedette-neigingen.
    Ok maar onder vBasten heeft hij nog geen kans gekregen
    Hij verdient toch minstens een kans
    Elke coach is toch weer anders, dus misschien zou hij het nu wel goed kunnen doen. Ieder geval haal je wel kwaliteit en ervaring in huis.
    En slechter dan dat het nu gaat kan haast niet.

    Ik denk ook dat de tegenstanders banger van Seedorf zullen zijn dan de spelers die er nu in staan. Het is toch wel een speler waar veel andere spelers weer tegenop kijken. En mentaal gezien sta je dan toch al weer wat sterker.

    Seedorf vindt ik wel een echte kerel hoor. Welke speler die er nu in staat is fysiek sterker? volgens mij geen 1 andere middenvelder in de huidige selectie
    I always tell the truth. Even when I lie.

  21. #3571

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door A. Duijmelinck
    Wat ik me dan afvraag:

    Een aantal jaren geleden toen we een wat meer ervaren ploeg hadden (die het helemaal niet altijd beter deed maar daar gaat het effe niet om) hoorde je dan steevast in elk intervieuw van een 'broekie' als die voor de eerste keer was opgeroepen 'dat het niveau van de training zo hoog was en dat alles zoveel sneller ging enz'

    Hoe zou dat nu zijn? Gezien de huidige selectie, ook door blessures/schorsingen, vind ik het gemiddelde niveau nog lager dan dat van de NL topclubs. :wink:
    Hmm hier had ik zelf nog niet aan gedacht
    goed punt idd
    I always tell the truth. Even when I lie.

  22. #3572

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rotterdam5314
    Seedorf vindt ik wel een echte kerel hoor. Welke speler die er nu in staat is fysiek sterker? volgens mij geen 1 andere middenvelder in de huidige selectie
    Owjah... Janssen en Schaars zijn fysiek best wel sterke spelers. En met "echte kerels" bedoel ik ook mee die niet bang zijn een duel in te gaan. Seedorf trekt nog eerder zijn voet terug. Bovendien gaat hij ook nooit een kopduel aan, moet je maar 'ns op gaan letten, da's echt waar...

    Sorry hoor, maar Seedorf een "echte kerel"?
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  23. #3573

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DeepWithinGothic
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rotterdam5314
    Seedorf vindt ik wel een echte kerel hoor. Welke speler die er nu in staat is fysiek sterker? volgens mij geen 1 andere middenvelder in de huidige selectie
    Owjah... Janssen en Schaars zijn fysiek best wel sterke spelers. En met "echte kerels" bedoel ik ook mee die niet bang zijn een duel in te gaan. Seedorf trekt nog eerder zijn voet terug. Bovendien gaat hij ook nooit een kopduel aan, moet je maar 'ns op gaan letten, da's echt waar...

    Sorry hoor, maar Seedorf een "echte kerel"?
    Ok maar Schaars en Janssen zijn nog niet op het niveau van Seedorf
    Schaars is zeker een zeer groot talent en Theo moet zich eerst nog op dit niveau bewijzen (geld voor Schaars trouwens ook)

    Ik ben nog wel steeds van mening dat Seedorf fysiek een sterke speler is
    Ik vind Seedorf nou niet echt bang de duels in gaan

    Maar goed ieder z'n mening toch :wink:
    I always tell the truth. Even when I lie.

  24. #3574

    Standaard

    Brazilië was echt super vanavond _0_

  25. #3575

    Standaard

    Wie is toch die Elano van Shaktar? Ik heb echt nog nooit van em gehoord, maar echt een goede speler zo op het eerste oog. Begreep dat de nieuwe bondscoach van Brazilie grote plannen met hem heeft.

Pagina 143 van 300 EersteEerste ... 4393133139140141142143144145146147153193243 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •