Pagina 127 van 300 EersteEerste ... 2777117123124125126127128129130131137177227 ... LaatsteLaatste
De resultaten 3.151 tot 3.175 van 7488 worden weergegeven.
  1. #3151

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door erwin van den heuvel
    Profcoach is nu zo mogelijk nog trager dan dvd.nl, dus ik kan het even niet checken.

    1 poging nog en hij doet het weer, de nr. 1 heeft 94 punten, Coen 78
    Goeiedag! Dat is nog fors meer!!! Respect...

  2. #3152

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *NERAZZURRI*
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rotterdam5314
    Citaat Oorspronkelijk gepost door *NERAZZURRI*
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rotterdam5314
    In italie is het merendeel van de wedstrijden ook niet om aan te zien
    (persoonlijk vindt ik dit een van de saaiste competitie's die er zijn, en vooral als ik ze met de grote Europese voetbal landen vergelijk)
    Maar toch doen ze het over het algemeen goed in Europa
    Kijk je er wel eens naar of niet?
    Ik kijk er idd naar ja. ik kijk trouwens alle competities.
    Het is trouwens algemeen bekend dat dit een van de saaiere competities is.
    Zeker in vergelijking met Spanje en Engeland.
    ik vind de Nl-se competie nog leuker om te zien dan de italiaanse
    Ook al lopen er veel toppers, zoveel spectaculairs gebeurt er niet hoor.
    veel 1-0, 2-1, 1-1 en 0-0 uitslagen en erg defensief ingesteld.
    ik zie er maar zelden echt leuke wedstrijden.

    Jij zal het er wel niet mee eens zijn, gezien je nickname ook hierzo
    Maar goed dit is mijn menig ervan ieder geval
    Ik ben het er niet mee eens, nee. Engeland is een topcompetitie vanwege de topspelers en het hoge tempo. Spanje is geen reet aan om naar te kijken en Italië is zwaar onderschat. Het is natuurlijk ook zo dat ik een stukje meer aandacht heb voor de Serie A maar ik kan het gewoon niet saai vinden.

    Dat er minder gescoord wordt is volgens mij je reinste bullshit en dat er verdedigender wordt gespeeld is een fabeltje uit de jaren '60 toen men catenaccio speelde. Van die vooroordelen storen me, je mening niet.

    Maar als je het niet leuk vind waarom kijk je dan?
    Omdat ik van voetbal hou
    Ik zeg ook niet dat alle wedstrijden saai zijn
    Het merendeels vindt ik saai, maar er zitten ook wel topwedstrijden tussen
    Laats nog eentje gezien Inter-Roma 4-3.
    echter dat er verdedigender wordt gespeeld vindt ik van wel
    Spanje niet om aan te zien. Hier word toch echt mooier voetbal gespeeld als in italie hoor (mijn mening he) vindt het veel aanvallender ingesteld
    Het catenaccio voetbal is er nog steeds en dateerd zeker niet van de jaren 60. Naar mijn mening speelde dat zich dat ook af in de jaren erna (70,80,90 tot heden) Vooral europees gezien zie ik het nog vaak terugkomen. Het is echter wel iets minder geworden dat moet ik eerlijk toegeven.

  3. #3153

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door erwin van den heuvel
    Zo mensen, de proeftijd van profcoach zit erop. Tot nu toe is Coen de absolute kenner, hij staat 153ste in het totaalklassement van bijna 70.000 deelnemers . Maar goed, de bal is rond enzo, dus er kan nog veel gebeuren nu het voor het echie is.

    28 deelnemers is ook erg leuk.
    dank u, dank u!

    na afgelopen vrijdag stond ik zelfs op plek 77. Maar 153 is ook niet slecht! Goed gegokt door RODA naar de verdediging te halen (Saeijs ipv Augustien) en Utrecht naar het middenvel (Caluwe ipv Braafheid).
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  4. #3154

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen Peelen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door erwin van den heuvel
    Zo mensen, de proeftijd van profcoach zit erop. Tot nu toe is Coen de absolute kenner, hij staat 153ste in het totaalklassement van bijna 70.000 deelnemers . Maar goed, de bal is rond enzo, dus er kan nog veel gebeuren nu het voor het echie is.

    28 deelnemers is ook erg leuk.
    dank u, dank u!

    na afgelopen vrijdag stond ik zelfs op plek 77. Maar 153 is ook niet slecht! Goed gegokt door RODA naar de verdediging te halen (Saeijs ipv Augustien) en Utrecht naar het middenvel (Caluwe ipv Braafheid).
    Maar de behaalde punter vervallen nu toch of niet?

    staat de teller voor het begin van de volgende ronde dan weer op NUL?

  5. #3155

    Standaard

    Koeman nu al de zwarte piet?

    Feyenoord-trainer Erwin Koeman laat vandaag in niet misverstaande woorden weten dat het aantrekken van een nieuwe spits een bittere noodzaak is. De Rotterdammers speelden vanmiddag met 0-0 gelijk tegen Heracles Almelo, waardoor Feyenoord na twee duels nog geen doelpunt hebben gescoord. Maar de opvolgers van Dirk Kuyt liggen niet voor het oprapen, zo ervaart men momenteel in De Kuip.

    "Ik kan alleen maar hopen dat we voor donderdag middernacht, als de transfertermijn verstrijkt, een opvolger voor Dirk Kuijt binnen hebben. "Tegen twee nieuwe spitsen zeg ik ook geen nee. Maar garanties heb ik niet. Die krijg je niet in dit leven. Bovendien is het niet zo dat al onze problemen meteen zijn opgelost als we een nieuwe spits hebben.”

    Na het gelijke spel van vanmiddag en de 3-0 nederlaag in en tegen FC Groningen, voelt Koeman dat de druk op zijn persoon begint toe te nemen. "We hebben nog niet gescoord in twee wedstrijden. Dat past niet bij Feyenoord. Het zou wel eens een heel moeilijk seizoen voor ons kunnen worden. Maar ik maak niemand verwijten. Ja, misschien krijg ik wel de Zwarte Piet als we zo doorgaan. Maar zo is het leven van een voetbaltrainer.”


  6. #3156

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rotterdam5314
    Maar de behaalde punter vervallen nu toch of niet?

    staat de teller voor het begin van de volgende ronde dan weer op NUL?
    Yep!

    Jammer dat je niet iedere week je team mag wijzigen. Als je dan eerste komt en blijft... dat zou pas getuigen van voetbalintellect. Nu is het toch een beetje gok-de-goals...

  7. #3157

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door vbu
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rotterdam5314
    Maar de behaalde punter vervallen nu toch of niet?

    staat de teller voor het begin van de volgende ronde dan weer op NUL?
    Yep!

    Jammer dat je niet iedere week je team mag wijzigen. Als je dan eerste komt en blijft... dat zou pas getuigen van voetbalintellect. Nu is het toch een beetje gok-de-goals...
    Het is idd meer geluk dan wijsheid
    Ze hadden ook ectra punten moeten geven aan diegene die ook daadwerkelijk goed spelen. Nu kan een speler punten halen terwijl die misschien een ontzettend slechte wedstrijd heeft gespeeld. Bv extra punten voor de man van de wedstrijd enz.

  8. #3158

    Standaard

    v/d Herik Moet Schuiven maar wil niet


    Volgens voorzitter Jorien van den Herik kan Feyenoord op korte termijn worden overgenomen door een miljardair. In Studio Voetbal liet de onder vuur liggende leidsman blijken dat hij echter zich niet zomaar van de troon laat stoten.

    De Feyenoord-fans, die al sinds 2002 op een prijs wachten, zouden volgens analist Hugo Borst hunkeren naar een type Roman Abramovich. Van den Herik deelt die mening niet en wil Feyenoord niet net als Chelsea een speeltje maken van een steenrijke eigenaar.

    Van den Herik werd zondagavond ondervraagd over de financiële situatie bij de Rotterdammers. Presentator Jack van Gelder maakte wereldkundig dat Feyenoord een risicogeval is voor de KNVB. De club had in het seizoen 2004/2005 een negatief eigen vermogen van 16 miljoen euro. De grootscheepse sanering en de verkoop van Dirk Kuyt en Salomon Kalou zouden dit weer in evenwicht hebben gebracht.

    De tegenvallende sportieve prestaties schuift Van den Herik af naar het technische vlak. "Als een technisch directeur niet functioneert dan moet ik ingrijpen. Dat is gebeurd met Rob Baan en Mark Wotte", aldus de preses.


    Ik zeg al een paar jaar dat hij moet opstappen, hopelijk gebeurt dat ook. Een rijke voorzitter zou zeer welkom zijn. Ik weet zeker dat de fans dit ook willen. Dus v/d Herik Ga eens echt praten met de fans ipv alleen te denken dat wij het niet willen

  9. #3159

    Standaard

    Ja, en dan komt 'ie, haalt a la Chelsea heel veel topspelers naar De Kuip, vertrekt na een paar jaar, omdat hij een nieuw verzetje wil, en Feyenoord zit met de torenhoge lasten...

    Lijkt me niet slim om je club over te laten aan de grillen van een miljardair. Ik zou het niet willen in ieder geval.
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  10. #3160

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DeepWithinGothic
    Ja, en dan komt 'ie, haalt a la Chelsea heel veel topspelers naar De Kuip, vertrekt na een paar jaar, omdat hij een nieuw verzetje wil, en Feyenoord zit met de torenhoge lasten...

    Lijkt me niet slim om je club over te laten aan de grillen van een miljardair. Ik zou het niet willen in ieder geval.
    Als Abromovitch weg gaat bij Chelsea zal er echt geen rommel overblijven
    De spelers die ze hebben zijn ook van grote waarde.
    Chelsea zal altijd een grote club blijven, ook zonder de rijke rus

    Feyenoord heeft gewoon een investeerder nodig
    als diegene later weer werggaat zullen ze echt niet opeens met torenhoge schulden zitten. En ik denk eerlijk gezegd dat Abromovitch de club alleen maar stabieler heeft gemaakt. Hun winst marge is velen procenten hoger dan daarvoor.

    En als er een rijke investeerder komt naar Feyenoord zullen er echt niet opeens Top spelers komen. Die spelen toch wel bij de betere clubs zoals barca, MU, Bayern, milan enz enz. Maar ieder geval kunnen ze dan betere spelers halen, dan wat ze nu kunnen. Dus die torenhoge lasten zullen best meevallen, er komt dan immers ook veel meer geld binnen

  11. #3161

    Standaard

    Kunnen ze er bij PSV niet eens voor zorgen dat, in ieder geval naar buiten toe, technische staf en voorzitter dezelfde mening uitdragen?!?

    Kluivert niet naar PSV

    28 augustus 10:45

    PSV beslist vandaag welke spits de club voor het verstrijken van de transferdeadline naar Eindhoven gaat proberen te halen. Patrick Kluivert zal in ieder geval niet naar het Philips Stadion komen. Althans, als het aan voorzitter Rob Westerhof ligt.

    De leidsman van PSV zegt in een tegenover de camera's van Omroep Brabant niet gecharmeerd te zijn van Kluivert. Volgens Westerhof is de Valencia-aanvaller niet de spits die hij geweest is. "De Patrick Kluivert van vandaag is niet dezelfde als die van acht jaar geleden. Wij zoeken een spits die Kluivert acht jaar geleden was."

    Westerhof spreekt hiermee Ronald Koeman tegen. De trainer heeft Kluivert, net als Phillip Cocu en Michael Reiziger, persoonlijk gebeld in een poging hem te overtuigen.

    In de sportkatern van het Algemeen Dagblad wordt vandaag geschreven dat er nog een aantal andere spitsen op het lijstje staan. Onder hen zou een Zuid-Amerikaan zijn.

  12. #3162

    Standaard

    Met "topspelers" bedoelde ik ook niet de "echte topspelers" (ik dacht dat je dat wel snapte...), maar ik bedoelde dus meer de betere spelers die Feyenoord nu niet kan halen.

    Als Abromovitch weg gaat bij Chelsea zal er echt geen rommel overblijven
    De spelers die ze hebben zijn ook van grote waarde.
    Wat ik hier dus mee bedoel is dat Chelsea nooit echt een rijke club is geweest (voordat Abramovic kwam hadden ze zelfs (flinke) schulden). Mocht hij weggaan, laat hij Chelsea achter met een selectie van 60 flinkverdiende toppers, een manager die miljoenen verdiend. Hierdoor zakken ze mooi weer af naar de schulden die ze ooit hadden, want Chelsea heeft de achterban niet om zoiets op te vangen.
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  13. #3163

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rotterdam5314
    Omdat ik van voetbal hou
    Ik zeg ook niet dat alle wedstrijden saai zijn
    Het merendeels vindt ik saai, maar er zitten ook wel topwedstrijden tussen
    Laats nog eentje gezien Inter-Roma 4-3.
    echter dat er verdedigender wordt gespeeld vindt ik van wel
    Spanje niet om aan te zien. Hier word toch echt mooier voetbal gespeeld als in italie hoor (mijn mening he) vindt het veel aanvallender ingesteld
    Het catenaccio voetbal is er nog steeds en dateerd zeker niet van de jaren 60. Naar mijn mening speelde dat zich dat ook af in de jaren erna (70,80,90 tot heden) Vooral europees gezien zie ik het nog vaak terugkomen. Het is echter wel iets minder geworden dat moet ik eerlijk toegeven.
    Het meerendeel van de Spaanse competitie is ook saai. Daar zitten alleen veel minder topwedstrijden tussen. Alleen Barça - Madrid is altijd boeiend vanwege de rivaliteit. En daar spelen ze net zo verdedigend/aanvallend als in Italië.

    En leefde jij in de jaren 70/80? Inter - Roma werd er toch niet verdedigend gespeeld?

    Europees gezien is de tegenstander gewoon vaak beter en worden ze teruggedrukt, net zoals bij alle andere clubs

    Het zijn echt allemaal vooroordelen uit het verleden. Juve valt best mee, maar Milan, Inter, Roma, Lazio, Sampdoria, Chievo, Palermo, Fiorentina proberen allemaal aan te vallen. Teruggedrukt worden is nog altijd wat anders dan verdedigend spelen..

  14. #3164

    Standaard

    Knipperlichtberichtgeving...

    Kluivert wil dolgraag naar landskampioen PSV

    EINDHOVEN – Patrick Kluivert staat open voor een transfer naar PSV. Zijn salariseisen zullen daarbij geen struikelblok vormen. Dat stelt mr. Paul Foortse, de zakelijk begeleider van de spits.

    Kluivert is nu in afwachting van een officieel aanbod van PSV. „De afgelopen dagen is er telefonisch contact geweest met trainer Koeman“, zegt mr. Foortse. „Daarin is Patrick gepolst. We wachten nu op een bevestiging van het management.“

    Overleg

    Manager Stan Valckx zegt dat PSV vandaag overleg heeft om alle consequenties van de transfer op een rijtje te zetten. „Hij is een heel serieuze kandidaat om naar PSV te komen. Als het management heeft vergaderd, hopen we snel zaken te kunnen doen“, aldus Valckx. Kluivert kan gratis worden overgenomen van Valencia. De dertigjarige spits kampte de afgelopen twee seizoenen met privé-problemen en fysieke problemen. De knieblessure waarmee hij kampte is genezen, aldus Henk van Ginkel. Deze spelersmakelaar is de tweede begeleider van Kluivert. „Patrick moet nu de principiële beslissing nemen om terug te keren naar Nederland. Als hij dat wil, is PSV natuurlijk een prima optie“, zegt Van Ginkel.

    Belangstelling

    Ook vanuit andere landen (Duitsland, Turkije, Griekenland) is belangstelling voor Kluivert, maar Van Ginkel gelooft niet dat de spits daarheen wil. De kans dat hij bij Valencia blijft, is minimaal.

    Al die zaken samen geven PSV het geloof dat Kluivert tot het uiterste gebrand is om zijn loopbaan van een nieuwe impuls te voorzien. „Hij is nog zeer ambitieus en wil het ongelijk van veel mensen bewijzen“, aldus Valckx.

  15. #3165

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *NERAZZURRI*
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rotterdam5314
    Omdat ik van voetbal hou
    Ik zeg ook niet dat alle wedstrijden saai zijn
    Het merendeels vindt ik saai, maar er zitten ook wel topwedstrijden tussen
    Laats nog eentje gezien Inter-Roma 4-3.
    echter dat er verdedigender wordt gespeeld vindt ik van wel
    Spanje niet om aan te zien. Hier word toch echt mooier voetbal gespeeld als in italie hoor (mijn mening he) vindt het veel aanvallender ingesteld
    Het catenaccio voetbal is er nog steeds en dateerd zeker niet van de jaren 60. Naar mijn mening speelde dat zich dat ook af in de jaren erna (70,80,90 tot heden) Vooral europees gezien zie ik het nog vaak terugkomen. Het is echter wel iets minder geworden dat moet ik eerlijk toegeven.
    Het meerendeel van de Spaanse competitie is ook saai. Daar zitten alleen veel minder topwedstrijden tussen. Alleen Barça - Madrid is altijd boeiend vanwege de rivaliteit. En daar spelen ze net zo verdedigend/aanvallend als in Italië.

    En leefde jij in de jaren 70/80? Inter - Roma werd er toch niet verdedigend gespeeld?

    Europees gezien is de tegenstander gewoon vaak beter en worden ze teruggedrukt, net zoals bij alle andere clubs

    Het zijn echt allemaal vooroordelen uit het verleden. Juve valt best mee, maar Milan, Inter, Roma, Lazio, Sampdoria, Chievo, Palermo, Fiorentina proberen allemaal aan te vallen. Teruggedrukt worden is nog altijd wat anders dan verdedigend spelen..
    leefde ik in de jaren 70/80
    haha jij gaf als voorbeeld eerst de jaren 60 leefde jij toen al?

    nogmaals ik vindt italiaans voetbal vaak erg verdedigend ingesteld
    Er zijn wel eens uitzonderingen dat geef ik ook eerlijk toe.
    Maar ik heb het duidelijk over het algemeen

    En ja ik leefde in de jaren 80
    was nog wel een klein jongetje maar vanaf me 7de, 8ste jaar volgde ik al voetbal. Ok je snapt dan nog niet alles omdat je nog klein bent maar eind jaren 80 en alles wat daarna kwam heb ik bewust meegemaakt

    In de italiaanse competitie wordt vaak erg verdedigend gespeeld
    Ieder geval vaker zo dan aanvallend.
    En over europees gesproken is het ook vaak alleen afwachten en counteren. hier natuurlijk ook weer uitzonderingen daar gelaten
    Inter is een goed vb dat speelt 9 van de 10 keer erg afwachtend en verdedigend, zelfs als ze op papier een stuk sterker zijn dan de tegenstander

    Als vb kom je nu met Inter-Roma. als je m'n bericht goed had gelezen dan had je gezien dat ik over het algemeen praat. Inter-Roma was een uitzondering

    En over de spaanse comp, ja er zijn idd minder wedstrijden tussen echte toppers. Maar wat ik bedoel is dat de spaanse comp veel leuker is om naar te kijken, veel aanvallender ingesteld. (en ik hou van aanvallend voetbal)
    Trouwens Spanje heeft genoeg goede ploegen rondlopen
    Barca, Real M, Valencia, Sevilla, Villareal, Deportivo la Coruna, Atletico Madrid

    jij hebt het over vooroordelen, maar die heb ik helemaal niet!

    Maar goed we verschillen duidelijk van mening
    Is niet erg maar laten we beter on topic gaan want hier komen we toch niet uit

  16. #3166

    Standaard

    AUB niet PSV halen deze loser!
    Ik kan me nog herinneren dat 'ie nog niet zo lang geleden bij Holland Sport zat om zijn "boek" te promoten. Hij werd toen wel erg onder vuur genomen, maar hij kwam ook zo stom en onwetend over.
    Kluivert is al zo verleden tijd. Na zijn Barca-tijd heeft 'ie niets meer constant gepresteerd en te vaak geblesseerd. Konden ze dan met niemand beters opkomen (Kezman maybe, maar nu natuurlijk al te laat ) ?
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  17. #3167

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rotterdam5314
    Ik zeg al een paar jaar dat hij moet opstappen, hopelijk gebeurt dat ook. Een rijke voorzitter zou zeer welkom zijn. Ik weet zeker dat de fans dit ook willen. Dus v/d Herik Ga eens echt praten met de fans ipv alleen te denken dat wij het niet willen
    Precies,een frisse nieuwe wind door De Kuijp kan misschien alleen maar goed doen.Dan heeft v/d Herik nog meer tijd om onder z,n zonnebank te kruipen.
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  18. #3168

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DeepWithinGothic
    Met "topspelers" bedoelde ik ook niet de "echte topspelers" (ik dacht dat je dat wel snapte...), maar ik bedoelde dus meer de betere spelers die Feyenoord nu niet kan halen.

    Als Abromovitch weg gaat bij Chelsea zal er echt geen rommel overblijven
    De spelers die ze hebben zijn ook van grote waarde.
    Wat ik hier dus mee bedoel is dat Chelsea nooit echt een rijke club is geweest (voordat Abramovic kwam hadden ze zelfs (flinke) schulden). Mocht hij weggaan, laat hij Chelsea achter met een selectie van 60 flinkverdiende toppers, een manager die miljoenen verdiend. Hierdoor zakken ze mooi weer af naar de schulden die ze ooit hadden, want Chelsea heeft de achterban niet om zoiets op te vangen.
    snap ik wel maar als je de subtoppers haal zal Feyenoord echt niet in elkaar storten als de "rijke" voorzitter dan uiteindelijk opstapt

    Ik denk trouwens niet dat chelsea zal af zakken als Abromovic weg gaat
    Ze kunne altijd weer een speler verkopen wat heel wat geld zal opbrengen
    En het is nu een goed lopend (voetbal)bedrijf geworden

  19. #3169

    Standaard

    Wederom nieuwe buitenlanders voor Ajax

    28 augustus 12:42

    Ajax, de ploeg die veroordeeld is tot de UEFA-beker, heeft zich versterkt met twee buitenlandse talenten, zo meldt fansite AjaxShowTime. Het zou gaan om de Canadees Matthew Lam en de Zweed Jesper Floren.

    De 16-jarige Lam is een middenvelder en komt over van Edmonton. Hij gaat in de A1 spelen. De 15-jarige Floren is een aanvaller. Hij wordt overgenomen van BK Forward en zal komend seizoen actief zijn in de B1.

  20. #3170

    Standaard

    Onenigheid bij leiding PSV

    PSV beslist vandaag welke spits de club voor het verstrijken van de transferdeadline naar Eindhoven gaat proberen te halen. Patrick Kluivert zal in ieder geval niet naar het Philips Stadion komen. Althans, als het aan voorzitter en Spartaan Rob Westerhof ligt.

    De leidsman van PSV zegt in een tegenover de camera's van Omroep Brabant niet gecharmeerd te zijn van Kluivert. Volgens Westerhof is de Valencia-aanvaller niet de spits die hij geweest is. "De Patrick Kluivert van vandaag is niet dezelfde als die van acht jaar geleden. Wij zoeken een spits die Kluivert acht jaar geleden was."

    Westerhof spreekt hiermee Ronald Koeman tegen die graag weer eens Nederlands wil praten in de kleedkamer. De trainer heeft Kluivert, net als Phillip Cocu en Michael Reiziger die ook beide de taal nog beheersen, persoonlijk gebeld in een poging hem te overtuigen.

    In de sportkatern van het Algemeen Dagblad wordt vandaag geschreven dat er nog een aantal andere spitsen op het lijstje staan. Onder hen staat natuurlijk weer een Zuid-Amerikaan. De naam van Kerlon (Cruzeiro) werd recentelijk al genoemd.


  21. #3171

    Standaard

    Vraag me toch af hoe zo'n telefoontje gaat. Reiziger: "He Patrick, het clubje waar ik nooit aan spelen toekom wil je graag hebben....moet je doen man, plek zat op de tribune!"


  22. #3172

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joost v.d. Ham
    Onenigheid bij leiding PSV
    Dat berichtje stond er dus al Joost...

  23. #3173

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joost v.d. Ham
    Vraag me toch af hoe zo'n telefoontje gaat. Reiziger: "He Patrick, het clubje waar ik nooit aan spelen toekom wil je graag hebben....moet je doen man, plek zat op de tribune!"
    LOL!
    Maar...
    *als* Kluivie komt, dan *kan* het zomaar zijn dat Reissie een opleving kent...

  24. #3174

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joost v.d. Ham
    Vraag me toch af hoe zo'n telefoontje gaat. Reiziger: "He Patrick, het clubje waar ik nooit aan spelen toekom wil je graag hebben....moet je doen man, plek zat op de tribune!"
    LOL!
    Maar...
    *als* Kluivie komt, dan *kan* het zomaar zijn dat Reissie een opleving kent...
    Misschien ook niet

    Ofwel, dit is wel heel erg koffiedik kijken.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  25. #3175

Pagina 127 van 300 EersteEerste ... 2777117123124125126127128129130131137177227 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •