Pagina 41 van 41 EersteEerste ... 313738394041
De resultaten 1.001 tot 1.012 van 1012 worden weergegeven.
  1. #1001

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroenenagnes
    Bestelling misgelopen....pfffff had ik maar een vrije dag.
    Morgen ben ik wel vrij dus hopelijk ben ik dan op het juiste moment thuis.


    Jeroen.
    Jammer, mischien morgen. Ze komen 2 keer en dan moet je zelf aangeven wanneer ze langs kunnen komen. Hoop voor je dat het morgen goed gaat. :wink:

  2. #1002

    Standaard

    Heb verder niks meer ontvangen van ze, geen enkele mail. Kan ik niet gewoon een nieuwe order plaatsen op de naam lampie en dan powerbuy aangeven dan is het probleem toch opgelost?

  3. #1003

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door lampie
    Heb verder niks meer ontvangen van ze, geen enkele mail. Kan ik niet gewoon een nieuwe order plaatsen op de naam lampie en dan powerbuy aangeven dan is het probleem toch opgelost?
    Helaas niets over je order vernomen. Ik denk doordat je 2 namen hebt gebruikt, het je nu parten gaat spelen. Ik kan er nu ook verder weinig meer aan doen.

    Je kunt zelf nog proberen om contact met ze op te nemen.....

  4. #1004

    Standaard

    Sodemieter, dacht dat alleen TPG slecht was.
    Kreeg ik gisteren een briefje in de bus van DHL dat ik niet aanwezig was en met de mededeling dat ze de eerst volgende werkdag (vrijdag) langs zouden komen.
    Ben ik gelukkig net vrij. Ga je de dag een beetje indelen dat je thuis bent voor het geval dat...
    Om half 6 nog geen pakketje, ga ik op de trackingsite kijken staat daar vrolijk dat er iemand is geweest om half 1. Nou toen zat ik gewoon in de bank en kon zelfs zien of er iemand aan de deur zou staan. En ook geen briefje in de bus. Net DHL gebeld en een zooi excuses aangehoord, kan het pakket direct rond half 7/ kwart voor 7 ophalen bij de DHL-vestiging.
    Wat een service, zucht....


    Jeroen.
    Four-Star Trader (158 positief) / SafeTrader
    R.I.P. pa 21-08-2007
    R.I.P. schoonpa 10-05-2008

  5. #1005

    Standaard

    Zoiets maakte ik ooit mee met Eneco. Ik zie op een gegeven moment een jongen uit een busje stappen, briefje bij ons in de bus doen en weer wegrijden. De tekst op het briefje: "Wij troffen u helaas niet thuis aan om een afspraak te maken. Wij komen daarom <dan en dan> langs."

  6. #1006

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan Hakkers
    Zoiets maakte ik ooit mee met Eneco. Ik zie op een gegeven moment een jongen uit een busje stappen, briefje bij ons in de bus doen en weer wegrijden. De tekst op het briefje: "Wij troffen u helaas niet thuis aan om een afspraak te maken. Wij komen daarom <dan en dan> langs."
    Ja is ook irritant. Maar dit vond ik helemaal absurt er is gewoon in het geheel niemand geweest en ook geen briefje. Stelletje gekken


    Jeroen.
    Four-Star Trader (158 positief) / SafeTrader
    R.I.P. pa 21-08-2007
    R.I.P. schoonpa 10-05-2008

  7. #1007

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan Hakkers
    Zoiets maakte ik ooit mee met Eneco. Ik zie op een gegeven moment een jongen uit een busje stappen, briefje bij ons in de bus doen en weer wegrijden. De tekst op het briefje: "Wij troffen u helaas niet thuis aan om een afspraak te maken. Wij komen daarom <dan en dan> langs."
    En je zag hem doodleuk dat briefje meteen vanuit de auto in je bus stoppen?! :x

  8. #1008

    Standaard

    Klopt. Heel stom. En dan ga je bellen en wordt je door zo'n groepsleider voorgelogen dat al die jongens die dat doen nét ontslagen zijn en bla bla bla....

    Ach, de dag die ze kozen kwam ons wel uit, dus we hebben 't verder maar laten zitten. Maar wel absurd natuurlijk!

  9. #1009

    Standaard

    Geweldig mensen,

    heb alles binnen.
    En het mooiste is dat ik niet eens kosten heb moeten betalen aan DHL voor de filter en 3 netsnoeren.
    Filter is de zwarte-variant.
    Ziet er allemaal heel degelijk uit en ben er erg blij mee.
    Bedankt Harry voor al je inzet wat ervoor gezorgd heeft dat het toch nog is aangekomen.


    Jeroen.
    Four-Star Trader (158 positief) / SafeTrader
    R.I.P. pa 21-08-2007
    R.I.P. schoonpa 10-05-2008

  10. #1010

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroenenagnes
    Geweldig mensen,

    heb alles binnen.
    En het mooiste is dat ik niet eens kosten heb moeten betalen aan DHL voor de filter en 3 netsnoeren.
    Filter is de zwarte-variant.
    Ziet er allemaal heel degelijk uit en ben er erg blij mee.
    Bedankt Harry voor al je inzet wat ervoor gezorgd heeft dat het toch nog is aangekomen.


    Jeroen.
    Graag gedaan Jeroen. Ik hoop dat je er maar veel plezier aan mag beleven. :wink: Nog zo'n bofkont die een zwarte uivoering heeft. :wink:

    Bij deze is de powerbuy gesloten!
    Ik hoop dat alle deelnemers veel kunnen genieten van hun nieuwe producten. :wink:

  11. #1011

    Standaard

    Is iedereen nog steeds enthousiast over de artikelen van Ornec?? Ben ook benieuwd naar ervaringen van andere artikelen die misschien met deze powerbuy zijn besteld (bijv. powercords, versterkers, speakers, speakerkabels enz enz) (Von Masch/Xindak/G&W/Dussun).

  12. #1012

Pagina 41 van 41 EersteEerste ... 313738394041

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •