Pagina 5 van 5 EersteEerste 12345
De resultaten 101 tot 117 van 117 worden weergegeven.
  1. #101

    Standaard

    Hey, zijn er nog mensen die belang hebben bij de dvd's "Leren en Lachen" van Bassie & Adriaan? Ik verkoop namelijk alle drie delen voor 20 euro incl. verzendkosten. Mail me voor meer info.

  2. #102

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door VluggeJapie05 Bekijk bericht
    Hey, zijn er nog mensen die belang hebben bij de dvd's "Leren en Lachen" van Bassie & Adriaan? Ik verkoop namelijk alle drie delen voor 20 euro incl. verzendkosten. Mail me voor meer info.
    Kan je beter in het Te koop aangeboden subforum plaatsen.

  3. #103

    Standaard

    Weet iemand of 'De Verzonken Stad' de Griekse intro heeft? Dus niet de standaard Bert Smorenburg versie, maar de originele Griekse?
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  4. #104

    Standaard

    Waarom zou dat ineens zo zijn? Ze hebben al jaren geleden de Aad Klaris versies vervangen door die van Bert. De enige manier om nog aan die versies te komen is het aanschaffen van de oude CNR banden.

  5. #105

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hinse Bekijk bericht
    Waarom zou dat ineens zo zijn? Ze hebben al jaren geleden de Aad Klaris versies vervangen door die van Bert. De enige manier om nog aan die versies te komen is het aanschaffen van de oude CNR banden.
    De serie heeft op televisie een aantal verschillende nabewerkingen gekregen, en een daarvan heeft de originele Griekse tune aan het begin, vandaar mijn vraag.
    En de meeste liedjes zijn nog onveranderd, dus zo gek is het niet.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  6. #106

    Standaard

    "This video is no longer available due to a copyright claim by Bassie Produkties B.V., Adrina Produkties B.V. and Magicland B.V."

    Zo kinderachtig dat ze zelfs trailers voor de serie verwijderen! Net als met verschillende fora vroeger...

    Verder blijven de series (zelfs nu ik 20 ben) geweldig! Vooral de echte avonturen (dus niet Amerika en Europa). Hopelijk komen er ooit nog echt mooie versies uit, met interviews, achter de schermen beelden, audiocommentaar enz.

  7. #107

    Standaard

    Ze zijn inderdaad nogal in de weer met rechten en copyright.

  8. #108

    Standaard

    Inderdaad, audiocommentaren lijken me wel te doen, op een nadeel: Adriaan kan nog steeds niet te lang praten. En aangezien de meeste series drie uur of langer duren, wordt dat toch moeilijk.
    Achter de schermen beelden zijn er denk ik niet. Anders hadden we die al lang gezien. Interviews moeten dan wel kunnen. Nu leven de meeste medewerkers nog (Paul van Gorcum, Bas en Aad zelf). Of bijvoorbeeld Guus Verstraete mee zou doen, is een ander verhaal. Hij kon het niet echt goed vinden met de broers.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  9. #109

    Standaard

    Er is blijkbaar een 'complete' set aangekomen. Stond in het krantje voor het V&D Prijzencircus, dat zaterdag begint en kost 23 euro ipv 70.

    Zo compleet is het iig niet, het loopt tot de Verzonken Stad en dus niet Europa en Amerika. Het zijn 14-discs en is getiteld als: Bassie & Adriaan, alle speelfilms. Exclusief voor V&D. Artwork staat in het krantje.

  10. #110

    Standaard

    Jammer inderdaad dat Europa en Amerika daar niet bij zitten, anders was het wellicht wel een aanschaf waard geweest

  11. #111

    Standaard

    Dus alleen europa en amerika ontbreken? Zal wel zijn omdat die langer zijn (iig Amerika)
    "If a man can bridge the gap between life and death. I mean, if he can live on after he has died, then maybe he was a great man."
    ~James Dean

  12. #112

    Standaard

    Toch een mooie box voor dat geld.

  13. #113

    Standaard

    maar Europa en Amerika waren geen speelfilms maar dat waren series. al vind ik die ook erg leuk

  14. #114

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door vliegendefiets Bekijk bericht
    maar Europa en Amerika waren geen speelfilms maar dat waren series. al vind ik die ook erg leuk
    Eigenlijk zijn het allemaal gewoon series.
    "If a man can bridge the gap between life and death. I mean, if he can live on after he has died, then maybe he was a great man."
    ~James Dean

  15. #115

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BrianB Bekijk bericht
    Inderdaad, audiocommentaren lijken me wel te doen, op een nadeel: Adriaan kan nog steeds niet te lang praten. En aangezien de meeste series drie uur of langer duren, wordt dat toch moeilijk.
    Ik dacht ook meer aan geselecteerde beelden/afleveringen. 3 uur lijkt me ook wat teveel van het goede.. Een docu van een uur of 2 lijkt me echt geweldig. Ik blijf hopen!


    Vorige maand kwam er weer eens een nieuwe dvd van het duo uit: Leer en verkeer. 44 minuten nieuw materiaal! Altijd goed Alleen...
    is een deel (minuut of 10) al gewoon eens uitgebracht op dvd. 1 scene met de zin 'er komt een schip van links' is goed genoeg voor 5 minuten beeld over een schip en een muzieknummer. Om nog even verder te gaan; een fiets op straat gooien (en laten liggen) en zonder gordel in de auto zitten (Adriaan) lijkt me ook niet echt een heel goed voorbeeld in deze verkeer-serie En ook weer een nieuw woord geleerd 'eenrichting verkeer'. Ook bijzonder vaak een mike in beeld, al hebben ze het 1 keer nog proberen weg te werken (min 31.17).

    Maar vooral heel erg leuk dat ze materiaal uit het archief toch uitbrengen! 'De verdwenen Trosster (minuut of 9) zat er als bonus bij. Ook leuk om eens gezien te hebben! Subtiel hun VHS tapes in beeld gebracht ook haha

    Iemand enig idee waarom er '2004' op de aftiteling staat? Het is in 2009 uitgebracht en in de jaren 80/90 opgenomen.

    Is nu alles (m.u.v complete theatershows) uitgebracht op dvd? Misschien nog wat interviews (Laat ze maar lachen, Tvshow, Sonja Barend e.d.) maar dat zal wel lastig worden met rechten.

    Dan heb ik denk ik alles gezien
    Laatst aangepast door Chiel! : 07-12-2009 om 02:35

  16. #116

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chiel! Bekijk bericht

    Iemand enig idee waarom er '2004' op de aftiteling staat? Het is in 2009 uitgebracht en in de jaren 80/90 opgenomen.
    Ik dacht dat ze 'De Verdwenen Trosster' in dat jaar al hadden klaarliggen voor een eventuele DVD-release. Althans, er waren al een hele tijd plannen om die uit te brengen en misschien is het er gewoon nu pas van gekomen.
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  17. #117

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter D Bekijk bericht
    Ik dacht dat ze 'De Verdwenen Trosster' in dat jaar al hadden klaarliggen voor een eventuele DVD-release. Althans, er waren al een hele tijd plannen om die uit te brengen en misschien is het er gewoon nu pas van gekomen.
    Dat lijkt me wel een logische verklaring! Verder geen weet van nieuw materiaal dat nog uit zou gaan kunnen komen?

Pagina 5 van 5 EersteEerste 12345

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •