Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 117 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    B&A hebben bij mij compleet afgedaan toen ze op een gegeven ogenblik weigerden om spullen te handtekenen die de kinderkens daar niet ter plekke in hun merchandising-winkeltjes hebben gekocht. Voor zo'n "artiesten" is leven onder een brug over de Seine nog te goed.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  2. #52

    Standaard

    Wat zijn we weer agressief vandaag. Oke, het is uitmelkerij maar dat komt overal voor. Onze levens draaien nu eenmaal om geld.

    Maar het is jammer dat het allemaal zo met winstbejag moet gaan, dat moet ik wel toegeven.

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melvinrijk
    Doe mij maar gewoon Bassie & Adriaan en de Diamant :P

    http://www.youtube.com/watch?v=lmCPJvLUVL4
    Die trailer blijft echt super!

    Overigens vind ik die B&A series op zich best leuk, vooral de wat oudere. Bassie zelf is tegenwoordig een raar persoon, maar goed ... als hij zo wil eindigen moet ie het zelf weten.
    "Het is allemaal anders gelopen. Alles loopt voortdurend anders"

    NeerlandsFilmdoek.nl - dé website over Nederlandse film en tv-series

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deweb
    Wat zijn we weer agressief vandaag. Oke, het is uitmelkerij maar dat komt overal voor. Onze levens draaien nu eenmaal om geld.

    Maar het is jammer dat het allemaal zo met winstbejag moet gaan, dat moet ik wel toegeven.
    Als je stuff voor kinderen maakt moet je dat tenminste in de ogen van die kinderen kunnen verbergen. Ik heb het niet zo begrepen op K3, maar heb wel ergens in een interview gelezen dat als er ouders zijn die op signeersessies hun kindertjes met gekopieerde (!) cd'tjes laten afkomen om te signeren, ze dit zonder verpinken doen - waarvoor respect - (maar de kleintjes krijgen in dat geval wel een "briefje" mee voor de uitzuiger mama en papa).
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  5. #55

    Standaard

    Gebruikt Bridge (Kids) DVD'tjes van brol-kwaliteit ofzo
    Iedere dvd van Bassie & Adriaan maakt in het begin zo'n geluid alsof het ieder moment kan opstijgen, dvd-speler inclus... Ook in mijn DVD-Rom speler in de computer zelfde probleem. Na een 10-tal minuutjes ver in de film stopt het geluid steeds (lezen aan binnenkant = oneffen dvd ofzo )

    Ben nu 'De Plaaggeest' in stukjes aan het bekijken (nog nooit gezien denk ik ) en het is best wel een leuke serie.

  6. #56

    Standaard

    Ik heb geen probleem met de dvd's, qua geluid.

  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door noreason83
    Gebruikt Bridge (Kids) DVD'tjes van brol-kwaliteit ofzo
    Iedere dvd van Bassie & Adriaan maakt in het begin zo'n geluid alsof het ieder moment kan opstijgen, dvd-speler inclus
    Dat precieze probleem heb ik ook met Bridge DVD's. "At Last the 1948 Show" functioneert niet eens.

  8. #58

    Standaard

    Heb ik ook met een aantal dvd's van Bridge uit de Hollands Glorie reeks. Bij deze 'luxe versies' van B &A geen last van.
    "Het is allemaal anders gelopen. Alles loopt voortdurend anders"

    NeerlandsFilmdoek.nl - dé website over Nederlandse film en tv-series

  9. #59

    Standaard

    Ik heb het ook met de film Kids, dacht van A-film. En mijn zusjes Pippi Langkous films van een of ander goedkoop merk.

  10. #60

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Exxon
    Ik heb het ook met de film Kids, dacht van A-film.
    Kids is van RCV.

  11. #61

    Standaard

    Heb nu De Huilende Professor en De Reis Door Europa gekocht (de enige series die een beetje extra's meegekregen hebben). Nu is mijn vraag, worden de overige series (De Kroon, Verzonken stad en De Reis door Amerika) ook nog uitgebracht in de luxe versie? Vooral de eerste twee series zijn erg goed, en ze zijn nergens meer in de oude versie te vinden.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  12. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BrianB Bekijk bericht
    Heb nu De Huilende Professor en De Reis Door Europa gekocht (de enige series die een beetje extra's meegekregen hebben). Nu is mijn vraag, worden de overige series (De Kroon, Verzonken stad en De Reis door Amerika) ook nog uitgebracht in de luxe versie? Vooral de eerste twee series zijn erg goed, en ze zijn nergens meer in de oude versie te vinden.
    In de dvd releaselijst van dvd-home staat er ieder geval geen nieuwe versie van de Kroon en de Verzonken stad in de planning.

  13. #63

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BrianB Bekijk bericht
    Heb nu De Huilende Professor en De Reis Door Europa gekocht (de enige series die een beetje extra's meegekregen hebben). Nu is mijn vraag, worden de overige series (De Kroon, Verzonken stad en De Reis door Amerika) ook nog uitgebracht in de luxe versie? Vooral de eerste twee series zijn erg goed, en ze zijn nergens meer in de oude versie te vinden.
    In de loop van dit jaar zouden alle resterende series van B&A in luxe versie moeten verschijnen, de eerste morgen, 'geheim van de schatkaart' normaal.

  14. #64

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door noreason83 Bekijk bericht
    In de loop van dit jaar zouden alle resterende series van B&A in luxe versie moeten verschijnen, de eerste morgen, 'geheim van de schatkaart' normaal.
    Ook vreemd, ik zag De Schatkaart afgelopen vrijdag al in de winkel liggen. Niet meegenomen overigens. Prijs was gewoon tien euro geloof ik.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  15. #65

    Standaard

    Winkels houden zich niet altijd aan de releasedatum die de distributeurs opleggen. Het kan dus altijd voorkomen dat je een DVD eerder in de winkel ziet liggen.

  16. #66

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door noreason83 Bekijk bericht
    Gebruikt Bridge (Kids) DVD'tjes van brol-kwaliteit ofzo
    Iedere dvd van Bassie & Adriaan maakt in het begin zo'n geluid alsof het ieder moment kan opstijgen, dvd-speler inclus... Ook in mijn DVD-Rom speler in de computer zelfde probleem. Na een 10-tal minuutjes ver in de film stopt het geluid steeds (lezen aan binnenkant = oneffen dvd ofzo )
    Heb identiek hetzelfde probleem met een Bridge-DVD van Urbanus.
    Voor alle duidelijkheid: het rammelen zit niet in de geluidstrack zelf, maar het is dus het roteren van de DVD zelf in de speler dat zo'n enorm geluid maakt.

  17. #67

    Standaard

    Inmiddels is elke serie op 2 na heruitgebracht. Deze staan nog gepland
    9/10/07 - Op reis door Amerika 2DVD
    6/11/07 - De Verzonken Stad 2DVD
    Persoonlijke DVD-Website met gedetailleerde informatie van de films (niet de laatste updates)!
    Samsung LE40A656 | Epson TW-700 Projector met BD speler via PC | Harman Kardon AVR 335 | JBL 5.1 SCS speakers | JVC XV-N33 | Panasonic EH57 | Blu-Ray speler: Panasonic BD-55

    DVD: 1392 | Blu-ray: 279 [oa: Lost S1-S5 | Prison Break Collection | The Hangover | The Proposal ]

  18. #68

    Standaard




    Dit zijn de nieuwe covers van de overige twee series. De Reis Vol Verrassingen staat jammer genoeg wel in twee digipacks, over vier schijven verdeeld. Het hele punt van de nieuwe uitgaven was toch dat elke serie in een digipack zit? Nu hebben we dat gezeik nog steeds. En zou dit nu wel de complete serie zijn, in tegenstelling tot de vorige uitgave?
    Ik vind de covers er wel per uitgave iets professioneler uitzien.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  19. #69

    Standaard

    Bah wat doen ze.

    Blij dat ik de oude versies heb, kwaliteit hetzelfde en veel mooiere covers.

    Dat nieuwe artwork maak ik nog wel mooier met Paint.
    SafeTrader

    If you shoot this man, you die next.
    Repeat.
    If you shoot this man, you die next.

    What I Watch

  20. #70

    Standaard

    Ik vind die digipacks er altijd wel fraai uitzien, maar ben blij genoeg met mijn oude versies.

  21. #71

    Standaard

    Ik ben een beetje de kluts kwijt allemaal wat betreft de B&A uitgaves op DVD, welke moet ik nu aanschaffen zodat ik de series van tv (in hoeverre zijn deze eigenlijk op DVD?) zo compact mogelijk bij mij thuis kan krijgen?

  22. #72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Ik ben een beetje de kluts kwijt allemaal wat betreft de B&A uitgaves op DVD, welke moet ik nu aanschaffen zodat ik de series van tv (in hoeverre zijn deze eigenlijk op DVD?) zo compact mogelijk bij mij thuis kan krijgen?
    Alle series zijn uit op dvd. Sommige kun je in de oude versies gewoon nog vinden, dit zijn normale 1-disc versies in een gewone keepcase. Series als De Reis Door Europa, De Reis door Amerika en De Schatkaart moest je toen echter in verschillende delen kopen (respectievelijk 6, 5 en 2 losse delen).
    Nu zijn (bijna) alle series ook in een luxe verpakking uitgebracht. Hier zijn alle series verspreidt over twee dvd's. De Schatkaart en De Reis Door Europa heb je dan in een keer compleet. De Reis Door Amerika wordt echter in twee aparte digipacks uitgebracht. Ook schijnen hier een aantal shots te missen, ten opzichte van de tv-versie.
    De overige series zijn gewoon compleet. Wat De Sleutel betreft, hiervoor moet je, of voor de Special Edition (in de zwarte hoes) gaan, of voor de Luxe versie. Die twee hebben een verloren aflevering extra ten opzichte van de vorige uitgave.
    Kortom, de luxe versies zijn wel duurder dan de gewone (maximaal tien euro per stuk), maar die zijn wel beter verkrijgbaar, en makkelijker in huis te halen (je hebt in 1 keer de serie). Ik hoop dat dit voldoende is.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  23. #73

    Standaard

    Super! Bedankt, zal binnenkort is op zoek gaan

  24. #74

    Standaard

    Ik heb de 2 digipacks van "Op Reis door Amerika" net gekocht.
    De speelduur is:
    Deel 1: 03:33:10
    Deel 2: 03:20:28
    Totaal: 06:53:38

    Lijkt me toch nog redelijk compleet niet? Wat wel gelogen is "Beeld en Geluid digitaal geremasteerd". Het zijn gewoon allemaal Single Layer DVD's. De extra's die op de hoezen staan (Karaoke & Featurettes) zijn nergens te bespeuren. Wel een 6tal trailers. Slordig!
    Persoonlijke DVD-Website met gedetailleerde informatie van de films (niet de laatste updates)!
    Samsung LE40A656 | Epson TW-700 Projector met BD speler via PC | Harman Kardon AVR 335 | JBL 5.1 SCS speakers | JVC XV-N33 | Panasonic EH57 | Blu-Ray speler: Panasonic BD-55

    DVD: 1392 | Blu-ray: 279 [oa: Lost S1-S5 | Prison Break Collection | The Hangover | The Proposal ]

  25. #75

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door nmbs Bekijk bericht
    Ik heb de 2 digipacks van "Op Reis door Amerika" net gekocht.
    De speelduur is:
    Deel 1: 03:33:10
    Deel 2: 03:20:28
    Totaal: 06:53:38

    Lijkt me toch nog redelijk compleet niet? Wat wel gelogen is "Beeld en Geluid digitaal geremasteerd". Het zijn gewoon allemaal Single Layer DVD's. De extra's die op de hoezen staan (Karaoke & Featurettes) zijn nergens te bespeuren. Wel een 6tal trailers. Slordig!
    De oude keepcase versies hebben allebei een speelduur van ongeveer 195 minuten.

Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •