Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 117 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Bassie & Adriaan DVD's: Luxe Versies

    Ik zie net op de releaselijst op DVD-Home het volgende staan:

    15-08-2006 Bassie & Adriaan - De Plaaggeest (Luxe versie) - Bridge Entertainment
    15-08-2006 Bassie & Adriaan - Het Geheim Van De Sleutel (Luxe versie) - Bridge Entertainment
    15-08-2006 Bassie & Adriaan - Op Reis Door Europa (Luxe versie) - Bridge Entertainment

    Weet iemand hier al meer van? Van De Plaaggeest en Op Reis Door Europa is pas één uitgave geweest, maar van Het Geheim Van De Sleutel is al de gewone versie uitgebracht en de versie met de Verloren Aflevering. Komen er extra's op de DVD's te staan? Beter beeld en/of geluid? En wordt Op Reis Door Europa een (6-Disc) digipack, in plaats van de losse uitgaves die er nu zijn? (Een B&A-digipack, dat zou pas mooi zijn! )

    Alle info is welkom!!!

  2. #2

    Standaard

    Dat zou mooi zijn, Dit is (hoe erg het ook klinkt) toch iets uit mijn kindertijd wat ik wel op DVD wil
    "If a man can bridge the gap between life and death. I mean, if he can live on after he has died, then maybe he was a great man."
    ~James Dean

  3. #3

    Standaard

    ja ik vraag me ook af wat je hier van kan verwachten, lijkt me ook wel leuk om te hebben. een van de betere series van mijn tijd
    Lucille's my parole officer. She's a dyke, but God knows why. With that body of her's she could have any man she wants. !
    laatste aanwinst:An Inconvenient Truth, Infernal Affairs, Infernal Affairs II, Infernal Affairs III, Natural Born Killers SEBoxset, Amelie SE

  4. #4

    Standaard

    Misschien gebruiken ze nu eens optimaal hun disc. 60 minuten beeld op 1 DVD is een beetje te weinig.

  5. #5

    Standaard

    tja.....ik keek als kind altijd naar B&A en vond dit geweldig, met b100 en handige harry, die vond ik trouwens leuker dan B&A zelf
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door B.M
    tja.....ik keek als kind altijd naar B&A en vond dit geweldig, met b100 en handige harry, die vond ik trouwens leuker dan B&A zelf
    Ja!! B100 was gewoon de beste.. :P
    "If a man can bridge the gap between life and death. I mean, if he can live on after he has died, then maybe he was a great man."
    ~James Dean

  7. #7

    Standaard

    Ik keek B&A ook altijd, totdat ik Bassie in het echt tegen kwam zonder zijn pak en smink op. Toen bleek het niet zo'n leuke man te zijn.

    Maar ja altijd blijven lachen en lief doen tegen kinderen is moeilijk!!!!

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bono_Aloys
    Citaat Oorspronkelijk gepost door B.M
    tja.....ik keek als kind altijd naar B&A en vond dit geweldig, met b100 en handige harry, die vond ik trouwens leuker dan B&A zelf
    Ja!! B100 was gewoon de beste.. :P

    Citaat Oorspronkelijk gepost door B100

    ik heb ook altijd pech!
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  9. #9

    Standaard

    Ben meer een Vlugge Jaapie fan

  10. #10

    Standaard

    Jaa!! Vlugge Jaapie was erg leuk!!!!

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bono_Aloys
    Citaat Oorspronkelijk gepost door B.M
    tja.....ik keek als kind altijd naar B&A en vond dit geweldig, met b100 en handige harry, die vond ik trouwens leuker dan B&A zelf
    Ja!! B100 was gewoon de beste.. :P
    B 1 0 0
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  12. #12

    Standaard

    Wat moet ik dan met mijn goedkope B&A uitvoeringen.

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lennart Heurter
    Wat moet ik dan met mijn goedkope B&A uitvoeringen.
    Nu nog snel verkopen.

  14. #14

    Standaard

    Vlugge Japie en B2 vond ik veel leuker dan HH en B 100. De baron was natuurlijk ook geniaal (vond 'ie zelf ook).
    Dances With Wolves. I am Wind In His Hair. Do you see that I am your friend? Can you see that you will always be my friend?

  15. #15

    Standaard

    Drommels, drommels en nog eens drommels!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    (en hup, daar gaat weer een telefoon..... )
    "Ik mag er dan uitzien als een eikel, ik ben het niet!!!"

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scheur
    Drommels, drommels en nog eens drommels!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    (en hup, daar gaat weer een telefoon..... )
    Frikandel, Zak Patat, Loempia.

    Wie dacht dat scheldwoorden niet beleefd konden zijn.

  17. #17

    Standaard Luxe dvd's Bassie en Adriaan

    Ik heb wat meer over die "luxe versies" van De plaaggeest, Het geheim van de sleutel en Op reis door Europa opgezocht.

    De website www.fnac.be meldt al deze dvd's te hebben.
    De winkelverkoopprijs van zowel De plaaggeest als het Geheim van de sleutel bedragen er 9,27 EUR.

    De luxe-uitgave van Op reis door Europa zal hoogstwaarschijnlijk een 3-dvd set zijn, aangezien op de Fnac site 3D naast de titel staat en de verkoopprijs 13,52 EUR is. Dit zijn dus vermoedelijk de eerste 3 dvd-delen.

    De dvd's moeten op één of andere manier al uitgebracht zijn, daar Fnac ze al op hun website plaatst.

    De voorhoesjes van de dvd's zullen wellicht foto's uit die serie zelf zijn. Heeft iemand soms nog andere bronnen gezien die over deze "luxe versies" spreken?

  18. #18

    Standaard

    Het Geheim v/d Sleutel en De Plaaggeest zijn 2 disc, Reis door Europa 3 disc.

    Foto op www.bridgekids.nl en dan de Bassie button.

  19. #19

    Standaard

    Allememaggies!

    Ik wacht wel tot de hd uitvoeringen............ 8)

    WAT ZEGGIE?

    IK WACHT WEL TOT DE HD UITVOERINGEN!!!!

    BH UITVOERINGEN????????

    FRIKANDEL, ZAK PATAT, LOEMPIA!!

    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  20. #20

    Standaard Re: Luxe dvd's Bassie en Adriaan

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lorenzo
    De luxe-uitgave van Op reis door Europa zal hoogstwaarschijnlijk een 3-dvd set zijn, aangezien op de Fnac site 3D naast de titel staat en de verkoopprijs 13,52 EUR is. Dit zijn dus vermoedelijk de eerste 3 dvd-delen.

    De dvd's moeten op één of andere manier al uitgebracht zijn, daar Fnac ze al op hun website plaatst.
    Mag toch hopen dat ze de hele 6-uur durende serie wel op die 3 disks kwijt kunnen?

    Volgens verschillende sites komt bovenstaande 15 augustus uit.

  21. #21

    Standaard

    Waarom niet, 2 uur per DVD (4 afleveringen)...

  22. #22

    Standaard

    Ja hoor, de volledige serie zal hoogstwaarschijnlijk op 3 schijfjes worden uitgebracht. Maar dat bericht hier een klein beetje boven schreef ik al een hele tijd geleden, in juni.

    Het wordt zeker de moeite al die luxe dvd's, want de menu's e.d. zullen ook vernieuwd zijn, wie weet wel bewegende menu's...

    En nu ze "De Plaaggeest" op 2 dvd's plaatsen wordt toch verondersteld dat ze nu de complete versie uitbrengen.


    Citaat Oorspronkelijk gepost door Exxon
    Waarom niet, 2 uur per DVD (4 afleveringen)...

  23. #23

    Standaard

    Weet iemand al waar deze te krijgen zijn binnenkort?? ik zie ze niet staan bij Freerecordshop.nl in iedergeval..
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  24. #24

    Standaard Luxe dvd's Bassie en Adriaan

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Stephan Nobelen
    Weet iemand al waar deze te krijgen zijn binnenkort?? ik zie ze niet staan bij Freerecordshop.nl in iedergeval..
    Je zult ze vast en zeker vinden in Fnac (België) en Media Markt nà 15 augustus. Op internet kan je de luxe uitgaves bestellen via www.proxis.be en www.bol.com!

  25. #25

    Standaard Re: Luxe dvd's Bassie en Adriaan

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lorenzo
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Stephan Nobelen
    Weet iemand al waar deze te krijgen zijn binnenkort?? ik zie ze niet staan bij Freerecordshop.nl in iedergeval..
    Je zult ze vast en zeker vinden in Fnac (België) en Media Markt nà 15 augustus. Op internet kan je de luxe uitgaves bestellen via www.proxis.be en www.bol.com!
    Idd stom dat ik niet aan bol.com heb gedacht, anywayz thanks
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •