De resultaten 1 tot 6 van 6 worden weergegeven.

Discussie: Examenfeest muziek

  1. #1

    Standaard Examenfeest muziek

    Hallo,

    Op 17 juni houd ik mijn examenfeest. Ik heb mijn dvd speler aangesloten op de versterker, omdat de standaard cd speler in dat cafe geen mp3 kan spelen.


    Nu heb ik een probleempje. Ik wil graag de liedjes in elkaar laten overgaan min of meer. er moeten geen stille pauzes tusse zitten. Nu dacht ik bij nero in te kunnen stellen dat de tussenpauze korter zou zijn, maar dit kan alleen bij audio cd's en schijnbaar niet bij Mp3 dvd of cd.

    Misschien kan iemand anders me helpen ??
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  2. #2

    Standaard

    Kan dat niet met iTunes ?

    Met luisteren in iTunes in ieder geval wel, misschien ook bij branden..
    "If a man can bridge the gap between life and death. I mean, if he can live on after he has died, then maybe he was a great man."
    ~James Dean

  3. #3

    Standaard

    Er zijn diverse mixprogramma's te vinden waarmee je dit netjes kan doen (die kunnen ook de BPM op elkaar afstemmen zodat de overgang echt netjes klinkt). Een programma dat ik je erg kan aanraden is CoolEdit (volgens mij tegenwoordig overgenomen door Adobe, ik zou een oudere versie onder de oude naam zoeken), niet zo héél erg gebruiksvriendelijk, maar lekker krachtig!

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ramon van Dam
    Er zijn diverse mixprogramma's te vinden waarmee je dit netjes kan doen (die kunnen ook de BPM op elkaar afstemmen zodat de overgang echt netjes klinkt). Een programma dat ik je erg kan aanraden is CoolEdit (volgens mij tegenwoordig overgenomen door Adobe, ik zou een oudere versie onder de oude naam zoeken), niet zo héél erg gebruiksvriendelijk, maar lekker krachtig!
    Bedankt! ik heb zelf Virtual DJ. is erg makkelijk. Maar ik ga zeker Cooledit eens proberen!
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  5. #5

    Standaard

    waarom hang je je computer of je iPod niet aan die versterker?

    nog makkelijk met bedienen ook.
    --Check out the big brain on Brett!--
    ---------------Jules----------------

    [•]Three Star Trader[••]SafeTrader[•]

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pavko
    waarom hang je je computer of je iPod niet aan die versterker?

    nog makkelijk met bedienen ook.
    geen zin om m'n pc helemaal dr mee naar toe te slepen.. Ipod heb ik niet.. maar ik heb de oplossing inmiddels deze kan dicht :wink:
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •