De resultaten 1 tot 2 van 2 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard DVD werkt niet in de auto

    Wie help mijn baas? De beste man is dol blij met zijn Philips DVD recorder thuis maar nu wil hij op vakantie, heeft zo'n mobiel systeem voor in de auto gekocht en die eet de schijven niet...

    Het systeem is voor DVD- en de schijven zijn DVD- gebrand....

    Wie heeft een antwoord op dit misterie? Kan mijn baas lekker op vakantie en ik rustig doorwerken...

    Alvast bedankt!

  2. #2

    Standaard

    Welkom op het forum,

    Ik denk dat je iets te ongeduldig bent geweest en 2 maal op ok geklikt hebt na het typen van je vraag. Het systeem is wat traag, vandaar dat je vraag dubbel staat....

    Ik vermoed dat het om zelf opgenomen dingen van tv gaat, opnamen gemaakt met de recorder?

    Het probleem dat zich nu voordoet is vermoedelijk dat de opgenomen dvd's nog niet gefinaliseerd / afgesloten zijn. De recorder kan de betreffende schijfjes dan wel uitlezen, maar dvd-spelers meestal niet.

    Je kunt de schijfjes als nog finaliseren door ze opnieuw in de recorder te stoppen en dan via het menu, zie handleiding recorder, als nog finaliseren.

    Bij de meeste philips recorders gebeurt dit door in het keuze menu van de betreffende schijf met de cursor omhoog te gaan (boven het eerste fragment) dan cursor naar rechts en in het menutje finaliseren kiezen.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •