De resultaten 1 tot 7 van 7 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Vraag: Regio ALL uitgave Land of the Dead?

    Ik heb een ruil voltrokken met iemand en ik kreeg de DVD Land of the Dead in mijn bezit. Deze zou Regio 1 moeten zijn, maar er staat Regio ALL op de achterkant. Wat me ook opvalt is dat de beeldkwaliteit van deze uitgave ontzettend slecht is (korrel, heel fletse kleuren, lijkt wel een filmpje van internet gehaald ofzo). Het lijkt me toch heel bizar dat dit enkel op mijn speler zou gebeuren. Heb ik met een bootleg te maken? Het is ondanks het feit dat er geen R1 op de achterkant staat wel een Amerikaanse uitgave, die gebruik maakt van de R2 cover:



    Ff voor de duidelijkheid: dit is de Franse cover, niet de cover in kwestie. Er staat ook een groot "DVD-9" logo op de voorkant en zoals ik zei op de achterkant een globe met daarin "ALL". De uitgave heeft ook een DTS track, maar deze wil op mijn speler niet afspelen :/ verder klinkt het geluid ook heel erg slecht.

    De vraag is kortom: heb ik met een bootleg te maken? :/
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  2. #2

    Standaard

    Edit: ik zie nu dat er R1 op de disc staat... maar dat verklaart nog altijd het archieslechte beeld niet :/
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  3. #3

    Standaard

    Kan inderdaad een bootleg zijn, ik denk niet dat er een officiële LotD multiregio versie is. Jammer maar je bent waarschijnlijk bij de neus genomen.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  4. #4

  5. #5

    Standaard

    Nujah, ik zal hem volgende week een keer testen op een niet-regiovrije speler. De persoon met wie ik ruilde verzekerde me dat hij daarop niet afspeelt. Als het dan toch een R1 blijkt te zijn, kan ik deze uitgave alvast volmondig afraden :/
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  6. #6

    Standaard

    Laat eens weten hier wat het resultaat is, ik ben eens benieuwd.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  7. #7

    Standaard

    Deze is the real R1 met een knappe sleeve heb ik al een tijdje in mijn collectie.
    Die jij hebt is fake bootleg.


    Sony 55XE9305 Sony HT-CT790 Panasonic DMP-UB704 XBOX ONE S ? http://www.invelos.com/DVDCollection.aspx/willyjean64

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •