Pagina 8 van 11 EersteEerste ... 4567891011 LaatsteLaatste
De resultaten 176 tot 200 van 254 worden weergegeven.

Discussie: Entourage (HBO)

  1. #176

    Standaard

    Aardige aflevering, maar meer ook niet... Je kunt trouwens echt geen show meer kijken zonder Alan Dale erin.

    Ik heb de man nu al gezien in: 24, Lost, Entourage, The West Wing, The O.C. en 24.

    En hij schijnt ook nog gespeeld te hebben in o.a. ER en The X-Files.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  2. #177

    Standaard

    Leuke aflevering weer! Dana Gordon (L)


  3. #178

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daan de G. Bekijk bericht
    Leuke aflevering weer! Dana Gordon (L)
    En Meadow Soprano

  4. #179

    Standaard

    Damn kan niet wachten op seizoen 4 ,maar Play doet er al bijna 3 weken over op een pakketje af te leveren.:sad:
    Everything, Everyone, Everywhere Ends.
    DVDProfiler 3.0

  5. #180

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door marsie030 Bekijk bericht
    Damn kan niet wachten op seizoen 4 ,maar Play doet er al bijna 3 weken over op een pakketje af te leveren.:sad:
    die van mij is ook via Play gekomen en ik heb hem al een tijdje binnen. Weken geleden al gepre-ordered en netjes op tijd geleverd.

  6. #181

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door marsie030 Bekijk bericht
    Damn kan niet wachten op seizoen 4 ,maar Play doet er al bijna 3 weken over op een pakketje af te leveren.:sad:
    Balen, mijne is netjes binnen! (al mis ik wel 1 titel van de 4 die ik tegelijk bestelde)
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  7. #182

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Balen, mijne is netjes binnen! (al mis ik wel 1 titel van de 4 die ik tegelijk bestelde)
    Morgen kan ik een replacement aanvragen, hoe lang wacht jij al op je titel Coen?
    Everything, Everyone, Everywhere Ends.
    DVDProfiler 3.0

  8. #183

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door marsie030 Bekijk bericht
    Morgen kan ik een replacement aanvragen, hoe lang wacht jij al op je titel Coen?
    langer, is al een replacement onderweg...

    gister weer 3 pakjes van play gehad...is geen pijl op te trekken...
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  9. #184

    Standaard

    Wederom erg sterke aflevering. Goede muziek ook trouwens; Morcheeba, Rage Against the Machine en Rammstein. O ja en, Go Turtle!

  10. #185

    Standaard

    Deze episode was zeker super, enkele klassieke scènes weer
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  11. #186

    Standaard

    Was inderdaad weer hilarisch, volgende episode speelt zich af in Queens


  12. #187

    Standaard

    Wacht al weer een dag of 16 op mijn replacement. Ik begin het ondertussen wel goed beu te worden ondanks de goede service van Play.
    Wilde nog wat titels bestellen maar ik wacht eerst maar even af of deze box ooit gaat aankomen.
    Everything, Everyone, Everywhere Ends.
    DVDProfiler 3.0

  13. #188

    Standaard

    fantastische aflevering weer!!! Dana Gordon rocks!
    de serie wordt alleen maar vetter. weet iemand hoeveel afleveringen dit seizoen telt?

  14. #189

    Standaard

    als het goed is 12eps...
    Dus zondag de Season Finale.


  15. #190

    Standaard

    damn, alweer zo weinig...? jammer.

  16. #191

    Standaard

    Heb je daar een bron voor?
    Zou wel erg jammer zijn als het alweer bijna afgelopen is, ik rekende op 20+ eps...
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  17. #192

    Standaard

    same here... jammer altijd van die halve seizoenen... de afleveringen zijn al zo kort elke keer...

  18. #193

    Standaard

    Volgens www.tvrage.com is inderdaad volgende week de (voorlopig) laatste aflevering (Return To Queens Blvd).

  19. #194

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    Heb je daar een bron voor?
    Zou wel erg jammer zijn als het alweer bijna afgelopen is, ik rekende op 20+ eps...
    IMDB.com
    TV.com

    De standaardsites, staan meestal ook de episodes op die nog gaan komen.
    Jammer genoeg stopt het bij 12.


  20. #195

    Standaard

    Aangezien mijn repalcement van Play ook niet binnenkomt wil ik seizoen 4 bij CD Wow bestellen.
    Kan iemand bevestingen of deze versie NL subs heeft.
    Everything, Everyone, Everywhere Ends.
    DVDProfiler 3.0

  21. #196

    Standaard

    Vandaag een waardige afsluiting gezien van misschien wel het beste seizoen tot nu toe. Het is al bevestigt dat Entourage een volledig 6e seizoen krijgt. Nu maar hopen dat de acteursstaking niet doorgaat.

    Het zou trouwens wel tof zijn als Scorsese een gastrol krijgt in de eerste episodes van seizoen 6, zoals Sarsgaard in dit seizoen met de brandweerfilm
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  22. #197

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    Vandaag een waardige afsluiting gezien van misschien wel het beste seizoen tot nu toe. Het is al bevestigt dat Entourage een volledig 6e seizoen krijgt. Nu maar hopen dat de acteursstaking niet doorgaat.

    Het zou trouwens wel tof zijn als Scorsese een gastrol krijgt in de eerste episodes van seizoen 6, zoals Sarsgaard in dit seizoen met de brandweerfilm
    Kon het niet meer oneens zijn, gaat werkelijk 3 seizoenen lang alleen maar over Chase's op- en ondergang m.b.t. het Medellin project. Dan nog geeneens begonnen over de karakters waarvan niet meer word gerept (wat is er met Turtle's andere sneaker-liefhebber vriendin gebeurd?) en de prachtige momenten van Ari die perfect getimed waren in seizoen 1/2 worden er een beetje 'ingeforceerd' nu als het begint af te zakken, zoals in de aflevering met Adam Goldstein.

    Misschien dat seizoen zes leuker word met de introductie van Gary Cole's karakter, maar dit seizoen zei ik eerder bestempelen tot één van de minste, met drie als laagtepunt.
    "That's not the director's cut, that's called "The Asshole, Dredge Up Anything You Fucking Can, Put It Out There, and Let Some Schmuck Look at It for $13.99 Cut." -- Shane Black

  23. #198

    Standaard

    Ik ben het echt weer totaal oneens met jan_tran!!
    geweldig seizoen dit! Ari is sterker dan ooit en de laatste aflevering was helemaal briljant.
    Elke keer weer is het genieten en van mij mag het weer snel zomer zijn...

  24. #199

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sicco Bekijk bericht
    Ik ben het echt weer totaal oneens met jan_tran!!
    geweldig seizoen dit! Ari is sterker dan ooit en de laatste aflevering was helemaal briljant.
    Elke keer weer is het genieten en van mij mag het weer snel zomer zijn...
    Heb het meer over de hoge kwaliteit die de serie had in het begin. Entourage kijkt natuurlijk erg makkelijk weg, omdat je na 5 seizoenen gewoon helemaal met de karakters meeleeft en het praktisch beschouwd als een groep vrienden waarmee je altijd lol hebt, ongeacht wat ze doen.

    Maar de schrijvers weten gewoon sinds Aquaman niet meer welke richting ze willen met Vince's carriére, wat overduidelijk werd halverwege seizoen drie. Maar als je dit seizoen briljant vondt dan is er geen woord om te omschrijven wat je seizoen een of twee wilt noemen.

    Maar durf nu al te raden dat je geenéén aflevering van Entourage slecht vindt (gebaseerd op jouw lovende reactie van dit seizoen).
    "That's not the director's cut, that's called "The Asshole, Dredge Up Anything You Fucking Can, Put It Out There, and Let Some Schmuck Look at It for $13.99 Cut." -- Shane Black

  25. #200

    Standaard

    Weten de makers niet welke kant ze op willen met Vince carriere of is het juist hun bedoeling om aan te geven dat Vince niet weet welke kant hij op wil?

Pagina 8 van 11 EersteEerste ... 4567891011 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •