De resultaten 1 tot 13 van 13 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard TVE DVD Video Recorder (Gamma)

    Hey mensen,

    Bij de gamma is nu een DVD Video Recorder in de reclame (merk TVE), heb deze reeds gekocht MAAR nu ik naar kanalen ga scannen vind hij maar 7 kanalen. Weet iemand waar dit aan kan liggen??

    Greetz

  2. #2

    Standaard

    Sluit alles eens op nieuw aan..
    KEF | SVS | DENON 3808| Samsung | QED | BETTERCABLE | KIMBER-CABLE | Monster | Xbox360 - HD-DVD | PS-3 Blu-Ray

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door joostpolletje
    Sluit alles eens op nieuw aan..
    Tis al gelukt, heb handmatig de kanalen ingevoerd (frequenties) en toen vond hij ze wel...

  4. #4

    Standaard

    Heb even 'n nieuw vraagje,

    Toen ik de dvd recorder op standby schakelde, ging hij naar verloop van tijd weer even "koelen" of iets dergelijks. Hij begon iig weer te zoemen/brommen. Hij heeft dit afgelope nacht herhaaldelijk gedaan. Is dit normaal dat dit voorkomt bij een dvdrecorder terwijl hij op standby staat geschakeld??

    Greetz

  5. #5

    Standaard

    Dan is die als het goed is de Guide+ aan het installeren. Die laadt snachts de programma's in
    KEF | SVS | DENON 3808| Samsung | QED | BETTERCABLE | KIMBER-CABLE | Monster | Xbox360 - HD-DVD | PS-3 Blu-Ray

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door joostpolletje
    Dan is die als het goed is de Guide+ aan het installeren. Die laadt snachts de programma's in
    Ik heb nog geen programma's of iets dergelijks ingevoerd.... dus dat kan t niet zijn.

    Is het trouwens mogelijk om een dvd,svcd of iets dergelijks te bekijken terwijl de dvd aan t opnemen is naar de HDD?

  7. #7

    Standaard

    Nou heb nog 2 vraagjes en dat was t dan.

    Vraag 1:

    Wanneer ik gewoon "tv kijk" via de recorder of ik neem iets op van de tv en bekijk dit vanaf de HDD dan is het geluid normaal. MAAR zodra ik een dvd of svcd (dus van een dvdr of cdr) of iets dergelijks afspeel is het geluid zeer zacht en moet ik zeker over de helft gaan om "hard" (geluid naar wens) geluid te krijgen.

    Vraag 2:

    Ik wou gisteren iets overzetten van vcr naar de dvd recorder, het enigste wat ik kreeg te horen was het geluid maar ik kreeg geen beeld te zien. iemand enig id hoe dit kan???


    Wie weet een oplossing/antwoord op bovenstaande vragen????

    Alvast bedankt

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Exterminator
    Nou heb nog 2 vraagjes en dat was t dan.

    Vraag 1:

    Wanneer ik gewoon "tv kijk" via de recorder of ik neem iets op van de tv en bekijk dit vanaf de HDD dan is het geluid normaal. MAAR zodra ik een dvd of svcd (dus van een dvdr of cdr) of iets dergelijks afspeel is het geluid zeer zacht en moet ik zeker over de helft gaan om "hard" (geluid naar wens) geluid te krijgen.

    Vraag 2:

    Ik wou gisteren iets overzetten van vcr naar de dvd recorder, het enigste wat ik kreeg te horen was het geluid maar ik kreeg geen beeld te zien. iemand enig id hoe dit kan???


    Wie weet een oplossing/antwoord op bovenstaande vragen????

    Alvast bedankt
    Hoe is dievideo aangesloten?
    Heb je die betreffende aansluiting aangegeven, waarvan hij moet opnemen?
    Probeer het ook eens met losse kabels, geel voor beeld en rood en wit voor geluid.
    Voor S-video heb je ook extra geluid nodig.

  9. #9

    Standaard

    Weet iemand hoe je een opname wat op de HDD staat kan branden op een dvd+r met deze recorder???

    Kzie nergens die optie staan

  10. #10

    Standaard

    rtfm
    Have fun and enjoy your collection

  11. #11

    Standaard

    Hallo,

    Als je de dvd recorder op de energie besparende mode zet dan gaat hij niet meer koelen en de reden dat je wel geluid hebt maar geen beeld ligt aan je scartkabel.
    Je moet gewoon een snoertje nemen met drie tulpjes (rood, wit en geel uiteraard) of zoals ik heb gedaan voor het geval je video recorder geen tulp-uitgangen heeft een verloopstekker van scart naar tulp maar wel een goede.
    En dat is er 1 met in en out schakelaar anders doet hij het nog niet.

  12. #12

    Standaard

    van hdd naar schijf branden is heel simpel dan moet je gewoon de handleiding lezen.
    Alleen je moet wel het juiste merk schijfjes gebruiken anders doen sommige dvd recorders het niet.
    De mijne doet het tot nu toe alleen met Sony schijfjes.

  13. #13

    Standaard

    ok.. rtfm maar ltfm (lost the f#cking manual )

    Ik heb dus zo'n dvd recorder van TVE maar manual heb ik helaas niet meer.. maar wil wel recorden van hdd naar dvd. Weet iemand waar ik de manual zou kunnen vinden of kan iemand het mij vertellen hoe het moet?

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •