De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.

Discussie: Flipper-Topic !

  1. #1

    Standaard Flipper-Topic !

    Wat écht iedereen wil... (maar wel niet zal krijgen...) is een Flipper-Topic. Een stukje ruimte alhier waarin deze highskilled & Nijenrode Crackin' dolphin' zijn/haar artikelen kan plaatsen. Hier wordt door de massa reikhalzend naar uitgekeken... Maar tsja, 't Zal er wel weer niet van komen hé ?!
    Flipper

  2. #2

    Standaard

    Mag ik je aanraden om voortaan dit soort berichten niet meer bij dit onderdeel op het forum te plaatsen? Dit onderdeel gaat over opmerkingen over DVD.nl, de werking van de site en dergelijke dus. Discussies over DVD-releases kun je doen bij het onderdeel DVD Algemeen, DVD Regio 2 of DVD Overige Regio's.

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    Mag ik je aanraden om voortaan dit soort berichten niet meer bij dit onderdeel op het forum te plaatsen? Dit onderdeel gaat over opmerkingen over DVD.nl, de werking van de site en dergelijke dus. Discussies over DVD-releases kun je doen bij het onderdeel DVD Algemeen, DVD Regio 2 of DVD Overige Regio's.
    Amen. En dat had Flipper als 'self proclaimed genius' best zelf kunnen achterhalen.
    Vae, puto deus fio...
    Mijn Collectie | Films 2011

  4. #4

    Standaard

    Dit is nu al de tweede thread die je maar lukraak ergens opent. Ik wil je nu voor de tweede keer met klem vragen eerst na te denken! Je komt blijkbaar vandaag voor 't eerst hier. Houd je even gedeisd en lees vooral eerst. Vervolgens reageer je gewoon een keer in bestaande threads (en on topic!) en mocht je echt nergens antwoorden vinden op vragen die je hebt, dán kun je in het juiste subforum een thread openen.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •