De resultaten 1 tot 9 van 9 worden weergegeven.

Discussie: www.play-asia.com

  1. #1

    Standaard www.play-asia.com

    www.play-asia.com
    Ik heb bij deze site een dvd besteld. Na anderhalve week is nog niets verzonden. Heeft iemand ervaring met deze site? Zo ja, hoelang zijn de levertijden ongeveer, en worden de bestellingen bij play asia vaak tegengehouden door de douane, of schrijven ze bij play-asia altijd een lager bedrag op het packetje?

  2. #2

    Standaard

    Ja, ik heb ervaring; Ik heb er precies 1x een dvd besteld.
    De levertijd was toen belachelijk lang, in ieder geval langer dan 2 weken.
    Bij Play-Asia schrijven ze geen lager bedrag op het pakketje en markeren ze het ook niet als gft. Dit staat volgens mij ook in de algemene voorwaarden.

    Daar komt bij, dat ik ze ook nog eens duur vind

    Ik heb mij in ieder geval voorgenomen daar niet meer te bestellen. Er zijn zoveel betere shops in het Oosten te vinden.. En goedkopere

    Maar ze hebben vaak wel coole shizzle!
    Leland Gaunt: "The young carpenter from Nazareth? I know him well. Promising young man. He died badly."

  3. #3

    Standaard

    Sturen die, net als playusa, ook uit engeland? Of heeft het niks met de originele play te maken?

    Website lijkt er iig niet op.

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dopamine
    Sturen die, net als playusa, ook uit engeland? Of heeft het niks met de originele play te maken?

    Website lijkt er iig niet op.
    Lijkt me niet, staat ook geen link vanaf play.com

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Maick Werner
    Ja, ik heb ervaring; Ik heb er precies 1x een dvd besteld.
    De levertijd was toen belachelijk lang, in ieder geval langer dan 2 weken.
    Bij Play-Asia schrijven ze geen lager bedrag op het pakketje en markeren ze het ook niet als gft. Dit staat volgens mij ook in de algemene voorwaarden.

    Daar komt bij, dat ik ze ook nog eens duur vind

    Ik heb mij in ieder geval voorgenomen daar niet meer te bestellen. Er zijn zoveel betere shops in het Oosten te vinden.. En goedkopere

    Maar ze hebben vaak wel coole shizzle!
    Ja, die dvd's die ik heb besteld zijn nu ook langer dan twee weken in behandeling.
    Ik heb trouwens een mailtje gestuurd of ze een lager bedrag op het packetje wilden zetten, en ze hadden teruggemaild dat ze wel de helft van de prijs erop zouden zetten, maar als het packetje dan onderweg verloren zou raken dan zou ik ook alleen maar de helft van het bedrag terugkrijgen. Ik heb er toch maar mee ingestemd, want een pakketje van 50 dollar komt niet makkelijk door de douane...

  6. #6

    Standaard

    Iemand ooit echt iets moeten betalen aan de douane toen ze hier iets besteld hebben?

  7. #7

    Standaard

    Ik heb daar een Nintendo DS game besteld, met een kleine 2 weken lag het op de mat. Prima gegaan dus.
    | Beamer: JVC DLA-HD1 | Scherm: Lumene Movie Palace Velvet 300C | Popcorn Hour C-200 | Receiver: Denon AVR-3808 | Speakers Front: JBL XTi 80 | Speaker Center: JBL Xti 10c | Speakers Surround 4x : JBL L810 | Subwoofer: JBL E250P |

  8. #8
    Senior Member
    Registratie datum
    Jul 2005
    Woonplaats
    Berkel en Rodenrijs

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marco1983 Bekijk bericht
    Iemand ooit echt iets moeten betalen aan de douane toen ze hier iets besteld hebben?
    Vriend van me heeft 9 euro aan de douane moeten betalen bij een XBOX360 spel. Ik zelf heb er 2 spellen gekocht en die zijn niet onderschept door de douane.

  9. #9

    Standaard

    Iemand hier recentere ervaringen met Play-Asia? Heb op 25 mei 2 blu-rays besteld met een levertijd van 1-5 dagen (estimated shipping date was 30 mei). Tot op heden nog geen verzendmail gekregen & antwoord gekregen van Play-Asia dat ze nog geen stock binnenhebben van leverancier + hier onmogelijk een datum op kunnen plakken... Wel beetje misleidend dan die 1-5 dagen estimate eerlijk gezegd. Nu wou ik even weten als er hier nog mensen hier zaken besteld hebben die moesten nabesteld worden en of ze hier lang op moeten hebben wachten tot deze werden verzonden?

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •