Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
De resultaten 51 tot 55 van 55 worden weergegeven.

Discussie: Weeds (Showtime)

  1. #51

    Standaard

    Ben het met iedereen eens dat na seizoen 2 het bergaf is gegaan, maar seizoen 3 was nog erg vermakelijk. Seizoen 4 en 5 waren gewoonweg enorme zeperds en ik was ermee gestopt maar na goede reviews van seizoen 6 te hebben gelezen heb ik het toch een kans gegeven en dit was inderdaad een enorme verbetering ten opzichte van de vorige seizoenen. Ben benieuwd naar het laatste seizoen! (kan ook niks vinden over de dvd-release)
    De toekomst is zijn schaduw ver vooruit...

  2. #52

    Standaard

    the best comedy series this is, I love this to watch on showtime, i think this one is the bets series of showtime

  3. #53

    Standaard

    De aflevering, Crush Girl Love Panic season 2 doet mij denken aan keeper Stefan Postma.
    http://www.whatiwatch.net/collection.php?ov=3795
    Bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla.

  4. #54

    Standaard

    ik heb de eerste 4 seizoenen op dvd en heb het ook een hele tijd op comedy central gevolgd, maar de laatste tijd loop ik wat achter, tijd dus dat ik ook de nieuwe seizoenen op dvd ga kopen en ook daadwerkelijk ga kijken..,

  5. #55

    Standaard

    Is er iemand die weet wanneer seizoen 6 verschijnt (of indien het uberhaupt zelfs nog zal verschijnen?)

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •