Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 55 worden weergegeven.

Discussie: Weeds (Showtime)

  1. #26

    Standaard

    Waar blijft S3 eigenlijk op DVD? Zo zetten ze een mens aan om te downloaden...
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  2. #27

    Standaard

    Net de eerste aflevering van het vijfde seizoen gekeken. Geen hele speciale aflevering, maar wel weer prima.

  3. #28

    Standaard

    heb begrepen dat seizoen 3 alleen in Belgie te verkrijgen is? iemand die hier meer vanaf weet?

  4. #29

    Standaard

    normaal moest ie al uit zijn...maar in frs komt ie maar niet binnen... is gedelayed ofzo

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Net de eerste aflevering van het vijfde seizoen gekeken. Geen hele speciale aflevering, maar wel weer prima.
    Doug cracks me up every time, wat een icoon


  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door herci Bekijk bericht
    normaal moest ie al uit zijn...maar in frs komt ie maar niet binnen... is gedelayed ofzo
    Ik heb hem gisteren gekocht in de Saturn (Antwerpen)

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door frank33_98 Bekijk bericht
    Ik heb hem gisteren gekocht in de Saturn (Antwerpen)

    heeft de box ook NL subs?

  8. #33

    Standaard

    Weet iemand misschien of ze nog verder gaan met het uitgeven van de blu-ray uitgaves. Heb nu allemaal maar seizoen 1 zien liggen maar nog niet 2?

  9. #34

    Standaard

    Moet zeggen dat dit seizoen (wat net in de VS weer is begonnen) mij behoorlijk tegen valt. Kabbelt een beetje verder, maar begint nu wel een beetje te vervelen. Het wordt tijd dat ze een andere weg in slaan.

  10. #35

    Standaard

    de eerste 3 seizoenen in die voorstad vond ik geniaal, ik snap trouwens nog steeds niet waarom ze haar FBI echtgenoot zo snel hebben laten doodgaan , daar zat volgens mij veel meer in
    seizoen 4 en 5 zijn een stuk minder naar mijn mening, jammer

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Moet zeggen dat dit seizoen (wat net in de VS weer is begonnen) mij behoorlijk tegen valt. Kabbelt een beetje verder, maar begint nu wel een beetje te vervelen. Het wordt tijd dat ze een andere weg in slaan.
    Aflevering van gister (S05E05) was wel weer heer-lijk. Kwam letterlijk niet meer bij toen die bodyguard met die samuraizwaard door de deur kwam lopen. Ook leuk dat Doug en Silas steeds meer naar elkaar groeien, maar hun verhaal begint wel erg uiteen te lopen met de rest van de serie.
    "That's not the director's cut, that's called "The Asshole, Dredge Up Anything You Fucking Can, Put It Out There, and Let Some Schmuck Look at It for $13.99 Cut." -- Shane Black

  12. #37

    Standaard

    Mee eens! Ik vond de aflevering van deze week (en ook al die van de week ervoor) inderdaad een stuk beter dan de eerste drie. Gelukkig ook maar.

  13. #38

    Standaard

    Gister de laatste aflevering gezien van het vijfde seizoen. Het seizoen kwam wat traag op gang, maar daarna werd het gelukkig een stuk beter. Toch zou ik graag zien dat men met wat nieuwe wendingen gaat komen in het zesde seizoen, ben hier wel enigszins op uitgekeken. Leuke bijrol dit seizoen trouwens van Alanis Morissette en Doug & Dean blijven een fantastisch duo.

  14. #39

    Standaard

    Ik vond het einde gisteren toch wel briljant!
    Do you think that's air you're breathing?

  15. #40

    Standaard

    Heb seizoen 1-4 op blu ray aangeschaft. Nog nooit iets van gezien, ben benieuwd!
    Laatst aangepast door Coen P. : 02-02-2010 om 14:29
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Heb seizoen 1-4 op blu ray aangeschaft. Ze zijn nu 10 (1-2) en 15 (3-4) dollar per stuk! Nog nooit iets van gezien, ben benieuwd!
    Het vierde seizoen is trouwens niet regiovrij, als we het over de Amerikaanse/Canadese releases hebben.
    "That's not the director's cut, that's called "The Asshole, Dredge Up Anything You Fucking Can, Put It Out There, and Let Some Schmuck Look at It for $13.99 Cut." -- Shane Black

  17. #42

    Standaard

    Dat is dan mooi kl0te...

    Die kan dus meteen de verkoop in en loop ik ook nog eens kans op douanekosten door de hogere waarde

    Had nog op www.bluray.com gekeken, maar blijkbaar niet goed
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  18. #43

    Standaard

    Iemand interesse in seizoen 1 t/m 4 op blu ray. Krijg hem dubbel binnen en moet er dus vanaf.
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  19. #44

    Standaard

    Zijn die 4 seizoenen regio vrij ? zoja dan heb ik wel interesse.
    Summer Glau can simply walk into Mordor.

    www.tv-shows.be - DVD Profiler

  20. #45

    Standaard

    Wat een afbruik weer om voor seizoen 5 te kiezen om deze niet in een sleeve te doen zeg.
    heel erg jammer allemaal weer. begrijpen de bedrijven dan helemaal niet hiervan om een mooie compleete look te krijgen in je collectie.

  21. #46

    Standaard

    Even een vraagje voor de kijkers van deze serie: Ik lees dat de eerste twee seizoen best aardig zijn, maar dat de serie daarna een stuk minder wordt.. kan iemand dit bevestigen. (geen spoilers aub)

    Als dat namelijk het geval is wil ik de show best een kans geven!

  22. #47

    Standaard

    Klopt wel ongeveer ja. Ik vind de serie persoonlijk nog steeds goed, maar kan mij er wel bij aansluiten dat de eerste twee seizoenen het sterkst waren.

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mitholas Bekijk bericht
    Klopt wel ongeveer ja. Ik vind de serie persoonlijk nog steeds goed, maar kan mij er wel bij aansluiten dat de eerste twee seizoenen het sterkst waren.
    Kan ik me bij aansluiten, ik zit nu in seizoen 6 (wat nu in de VS wordt uitgezonden). Ik vond de eerste drie seizoenen sterk en leuk, daarna krijgt het allemaal een erg absurdistisch tintje en zijn er karakters zoals Dough die echt vreselijk irritant worden. En Nancy zelf ook eigenlijk.
    Ik heb seizoen 1-3 op regiovrije US bluray met Engelse ondertitels, daarna zijn de Amerikaanse blurays regiolocked geworden (pm me maar als je interesse hebt in seizoen 1-3)

  24. #49

    Standaard

    iemand een idee wanneer we seizoen 6 kunnen verwachten?

  25. #50

    Standaard

    Ja, ergens tussen seizoen 5 en seizoen 7
    (Sorry Blauwoogje, dom grapje, echt weer iets voor een Belg hé!)

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •