De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.

Discussie: DVD+RW

  1. #1

    Standaard DVD+RW

    Hallo ik heb een vraag....


    Ik heb namelijk opgenomen op een DVD+RW op mijn DVD-recorder. Kan ik mijn hergebruikte lege DVD gebruiken om te branden in mijn dvd-brander.....?

    Wie kan mij helpen...?

    GR.karell

  2. #2

    Standaard

    Ja,

    Het is normaal wel ndig om voordat je een "lege" RW kan gebruiken dat deze opnieuw geformateerd moet worden in het betreffende apparaat. Voor een +RW duurt dit echter slechts enkele seconden.

    Dus heb je iets opgenomen met je recorder en wil je daarna de schijf hergebruiken in je computer brander zul je de schijf in de computer brander moeten formateren en visa versa.
    De formatering van een dvd-recorder begrijpt een computer brander normaal niet en visa versa.

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mr_Parker
    Ja,

    Het is normaal wel ndig om voordat je een "lege" RW kan gebruiken dat deze opnieuw geformateerd moet worden in het betreffende apparaat. Voor een +RW duurt dit echter slechts enkele seconden.

    Dus heb je iets opgenomen met je recorder en wil je daarna de schijf hergebruiken in je computer brander zul je de schijf in de computer brander moeten formateren en visa versa.
    De formatering van een dvd-recorder begrijpt een computer brander normaal niet en visa versa.
    Met welke software is dat mogelijk...?

    GR.karell

  4. #4

    Standaard

    Elk brandsoftware kan dit, het is normaal zelfs zo dat wanneer je een beschreven dvd+rw in de brander hebt en dan opdracht geeft om te gaan branden dat de brand software je er op wijst dat de disk niet leeg is en vervolgs wordt gevraagd of je hem wil formateren of dat je een andere schijf wilt invoeren.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •