Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234
De resultaten 76 tot 89 van 89 worden weergegeven.

Discussie: OZ

  1. #76

    Standaard

    Op dvd home staat de release op 18-09-2008 OZ - Seizoen 6

    en dat van die afleveringen klopt, waarom seizoen 4 er zestien heeft en de rest maar 8 is me wel een raadsel. maar je hebt geen afleveringen gemist.

  2. #77

    Standaard

    Heb net het vijfde seizoen gekeken. Het blijft goed, maar het is wel weer erg veel meer van hetzelfde.

  3. #78

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Heb net het vijfde seizoen gekeken. Het blijft goed, maar het is wel weer erg veel meer van hetzelfde.
    Precies mijn mening, meer van hetzelfde maar erg goed.
    Ik vond seizoen 5 in ieder geval beter dan seizoen 4. Dat seizoen duurde gewoon te lang waardoor de verhaallijnen erg ongeloofwaardig werden. Het vele geweld was zwaar 'over the top' en deed een beetje geforceerd aan.

  4. #79

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Home Plate Bekijk bericht
    Gisteren heb ik de eerste twee afleveringen van seizoen 1 gezien, en ik moet zeggen dat ik OZ en geweldige serie vind, je wilt inderdaad steeds verder kijken wat er nu weer gaat gebeuren.

    Kan niet wachten totdat seizoen 6 uitkomt, dan heb ik weer en serie compleet.

    Maar voorlopig kan je nog even voort . Topserie inderdaad. Ik ben t/m serie 4 gekomen.
    Serie 5 en 6 (verschijnt 18 sept. a.s.) ga ik nog aanschaffen. Ik wacht op een prijsdip.

    Overigens komt er een complete set uit op 13 november 2008.

  5. #80

    Standaard

    vaag ook weer dat seizoen 6 30 euro moet kosten bij frs

  6. #81

    Standaard

    FRS blijkt bij mij altijd één van de duurste opties te zijn, met alles

  7. #82
    Senior Member
    Registratie datum
    Jun 2006
    Woonplaats
    Maastricht, waar anders :)

    Standaard

    Een kleine week terug Seizoen 6 afgekeken, en ik heb gemixte gevoelens, aan de ene kant komt er sluiting in verschillende verhalenlijnen ( Schillinger, Keller, Cyril etc ) maar aan de andere kant blijven er ook nog te veel dingen open Hoe gaat het nou verder met de Moslims, de anthrax aanval, redding, oreily, gloria, mcmanus, beecher etc) .

    Het is jammer dat ze hadden besloten er naar 6 seizoenen mee te stoppen.


    Ik heb hem overigens gewoon van de FRS, wat maakt die 5 euro nou uit ?

  8. #83

    Standaard

    Net het zesde en laatste seizoen uitgekeken. Vond dit persoonlijk zeker niet het beste seizoen en denk dat het ook goed was om te stoppen, veel herhaling. Daarnaast viel de laaste aflevering me ook wat tegen, had ik meer van verwacht. Ik hoef zeker niet overal een mooie afsluiting van te zien, maar nu vond ik een aantal zaken vrij ongeloofwaardig en slecht. Niet slecht, maar deze serie had een beter einde moeten hebben.

  9. #84

    Standaard

    gisteren ook de laatste van seizoen 6 gekeken, net als de rest gemixte gevoelens, sommige zaken mooi afgerond, anderen blijven gewoon open. erg jammer dat ze er geen 7e seizoen uit hebben weten te krijgen, want ik vind het nog steeds 1 van de beste series die ik gezien heb,

  10. #85

    Standaard

    vorige week de hele serie op dvd bekeken, blijft een goede serie.

  11. #86

    Standaard

    OZ is truly great drama series I have ever watched, but I haven't watch this on dvd, cause I was not aware at that time, about dvd's I just watch HBO for this one, Its really a lovely series.

  12. #87

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Yoeri Bekijk bericht


    Ik heb hem overigens gewoon van de FRS, wat maakt die 5 euro nou uit ?
    Als je veel series kijkt en koopt, scheelt het enorm veel op jaarbasis. Ook is de sport om te kijken wie 'm het goedkoopst aanbiedt vaak het halve plezier.

  13. #88

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Liquid Bass Bekijk bericht
    Als je veel series kijkt en koopt, scheelt het enorm veel op jaarbasis. Ook is de sport om te kijken wie 'm het goedkoopst aanbiedt vaak het halve plezier.
    Mee eens, koop ongeveer 20-25 seizoens boxen per jaar
    maal 5 euro extra is 100-125 euro is gemiddeld 3 a 4 nieuwe seizoensboxen

    veel geld toch!

  14. #89

    Standaard

    Zijn er al plannen voor een blu ray release?
    Just your average nice GAY guy, that's me;)

Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •