Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 89 worden weergegeven.

Discussie: OZ

  1. #1

    Standaard OZ

    Ik kwam tijdens het browsen deze serie van HBO tegen. Zie hier voor de site. Wie kent deze serie en kan er wat over zeggen? Is het wat?

  2. #2

    Standaard

    Ik heb het op verschillende zenders gevolgd en vond vooral de 1e 2 seizoenen geweldig

  3. #3

  4. #4

    Standaard

    Eigenlijk met niks, Het is een harde gevangenisserie met de kwaliteit van de hbo series, dus bv geweld, taalgebruik en sex worden niet geschuwd.

  5. #5

    Standaard

    Briljante serie vond ik het. Jammer dat ze het niet meer uitzenden. Zoals Pascal B. al zegt, veel censuur wordt er niet toegepast, dus je ziet nog wel eens een piemel, of iemand die goed wordt neergestoken.

    Een harde drama-serie in de bajes, met best goed uitgewerkte personages (en een paar bekende gezichten) en een niet al te uitgebreid verhaal, wat eigenlijk wel zo lekker kijken is. Mocht je het ergens vinden, zeker het kijken waard.

  6. #6
    Super Member
    Registratie datum
    Oct 2003
    Woonplaats
    In de buurt van 026

    Standaard

    kwam deze serie niet op dvd uit met nl subs

  7. #7

    Standaard

    Ik heb de hele serie gezien. Zeker het bekijken waard. Het is eigenlijk de serie die HBO heeft overtuigd om dit series uit te zenden (Six Feet Under, Sopranos, The Wire). Jammer dat elke seizoen maar 8 episodes bevat (wel een dikke uur per aflvering). Verwacht in ieder geval veel bloed, scheldwoorden en veel homoseksuele seks. Veel valt er niks over te zeggen, episode 1 zet al de toon voor de rest van de serie. Die episode zal wel bekend maken of het een serie is die je leuk zou vinden.
    You can't take a picture of this...it's already gone...

  8. #8

    Standaard

    Inderdaad een superserie met de bekende kwaliteit die HBO levert. Zeker een aanrader als je de andere HBO series ook goed vind.
    When I was your age, they would say you could become cops or criminals. What I'm saying is this: When you're facing a loaded gun, what's the difference?
    - Frank Costello (The Departed)

    Mijn Collectie

  9. #9

    Standaard

    Hehe, vroegâh altijd op woensdagavond op RTL5 van 22:30 tot 23:30.
    Verder sluit ik me bij Bob aan, goeie serie!
    Moet deze serie ook nog een keer in me collectie hebben.

    Verder is het niet echt te vergelijken met prison break [spoiler:7ab13cb2fc]alhoewel Alvarez een keer ontsnapt is, en de tunnel daarvoor instortte[/spoiler:7ab13cb2fc]

  10. #10

    Standaard

    Hallo allemaal, ik ben nieuw hier.

    Ik vind Oz een geweldige serie, en zou hem dan ook graag op DVD aanschaffen. Voor zover ik weet is 'ie niet uitgebracht in Europa, dus het zal regio 1 moeten worden.
    Helaas heb ik de losse seizoenen (seizoen 1 t/m 5, seizoen 6 is volgens mij nog niet eens uitgebracht) nog niet goedkoper kunnen vinden dan tussen de 45 en de 50 dollar. Best prijzig! Weet iemand misschien een goedkoper adres? Of kan ik maar beter op Ebay mijn geluk beproeven?

  11. #11

    Standaard

    Ik zou zeggen, probeer het hier:
    http://www.axelmusic.com/list?advsea...&orderby=Titel
    Prijzen zijn in ponden, maar je kan ook euro's kiezen.(linksbovenin bij choose currency.)
    Spence: Are you worried about saving your own skin?
    Sam: Yeah, I am. It covers my body.

  12. #12

    Standaard

    Tja, veel te laat gelezen, maar toch erg bedankt voor deze link! Ik heb seizoen 1 en 2 besteld voor € 33,99 per stuk. Ze zijn dan wel "temporarily out of stock", maar ik heb goede hoop dat ze binnenkort verzonden zullen worden.

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Carlos Santuna
    Tja, veel te laat gelezen, maar toch erg bedankt voor deze link! Ik heb seizoen 1 en 2 besteld voor € 33,99 per stuk. Ze zijn dan wel "temporarily out of stock", maar ik heb goede hoop dat ze binnenkort verzonden zullen worden.
    Paramount gaat in 2007 de eerste drie seizoenen waarschijnlijk uitbrengen in R2.

  14. #14

    Standaard

    Waarom hoor ik dat soort dingen altijd net te laat? Nou ja, € 33,99 vind ik een redelijke prijs. Ik denk niet dat de R2 versies bij de release veel goedkoper zullen zijn en NL ondertitels vind ik op zich niet per se een vereiste.

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Carlos Santuna
    Waarom hoor ik dat soort dingen altijd net te laat? Nou ja, € 33,99 vind ik een redelijke prijs. Ik denk niet dat de R2 versies bij de release veel goedkoper zullen zijn en NL ondertitels vind ik op zich niet per se een vereiste.
    Ga er maar van uit dat die duurder zullen zijn. Ik heb ze inmiddels ook zonder ondertiteling en het is goed te volgen, al heb ik weleens last om "slang" te verstaan.

  16. #16

    Standaard

    De release datums voor R2NL

    04-01-2007 OZ - Seizoen 1
    03-05-2007 OZ - Seizoen 2
    06-09-2007 OZ - Seizoen 3

    Nog tijd zat om te sparen dus :wink:
    I always tell the truth. Even when I lie.

  17. #17
    margreet
    Guest

    Standaard

    Hé hallo ik ben nieuw hier!

    Weet iemand hoe ik aan de ondertiteling kan komen voor alle seizoenen van Oz?Liefst Nederlands maar met Engels ben ik ook al geholpen. Ik heb seizoenen 1 tm6.Soms is het lasting te volgen omdat het geluid ff wat minder is of door de slang.

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door margreet
    Hé hallo ik ben nieuw hier!

    Weet iemand hoe ik aan de ondertiteling kan komen voor alle seizoenen van Oz?Liefst Nederlands maar met Engels ben ik ook al geholpen. Ik heb seizoenen 1 tm6.Soms is het lasting te volgen omdat het geluid ff wat minder is of door de slang.
    Misschien het orgineel kopen of wachten tot januari,dan komt het eerste seizoen in Nederland uit.
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  19. #19

    Standaard

    wow komt Oz eindelijk eens uit met nederlandse subs
    Heb alle seizoenen op avi formaat en allemaal minstens 2x gekeken. Ideale serie als je niet al te veel wil nadenken maar toch prima acteerprestaties (op een paar mindere acteurs na, maarja je moet toch ergens realistisch lijkende criminelen vandaan halen) en goeie verhalen wil zien. Sommige dingen slaan nergens op en zijn compleet ongeloofwaardig maar daar kijk je met plezier overheen want tis een serie die alleen is in z'n genre

    Adebisi, Alvarez, Schillinger, Pancamo, de O'Reilly broertjes, Beecher, Kareem Said, Poët etc etc etc. Allemaal top 8)

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper
    Citaat Oorspronkelijk gepost door margreet
    Hé hallo ik ben nieuw hier!

    Weet iemand hoe ik aan de ondertiteling kan komen voor alle seizoenen van Oz?Liefst Nederlands maar met Engels ben ik ook al geholpen. Ik heb seizoenen 1 tm6.Soms is het lasting te volgen omdat het geluid ff wat minder is of door de slang.
    Misschien het orgineel kopen of wachten tot januari,dan komt het eerste seizoen in Nederland uit.
    Dat wil ik eerst zien voor ik het geloof, volgens mij beloven ze dit al sinds 2004. Heb de eerste 2 seizoenen op R1, de R2 releases zijn in ieder geval van harte welkom. 8)

  21. #21

    Standaard

    Het is nu wel zeker dat ie komt, hij is officieel aangekondigd in Nederland en ook in de UK komt ie binnenkort uit.

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hidde Verkooijen
    Het is nu wel zeker dat ie komt, hij is officieel aangekondigd in Nederland en ook in de UK komt ie binnenkort uit.
    Volgens meerdere UK sites komt de S1 op 5 februari 2007 uit in de UK.
    Volgens deze sites bestaat deze uit 3 DVDs net als de R1.
    Hij kost daar 17/18 pond, dus rond de 25 euro.

    De R2NL was 2 dvds geloof ik dus als de R2UK 3 dvds is dan ga ik zeker hiervoor.

    -edit-

    Ik zie net dit coverplaatje:



    Lijkt er dus op dat de R2UK ook gewoon 2 DVDs is.
    When I was your age, they would say you could become cops or criminals. What I'm saying is this: When you're facing a loaded gun, what's the difference?
    - Frank Costello (The Departed)

    Mijn Collectie

  23. #23

    Standaard

    Hier gaat hij 29,95 kosten :wink:
    I always tell the truth. Even when I lie.

  24. #24

    Standaard

    Bah 8 uur op 2 discs, dat gaat ten koste van de beeld- en/of geluidskwaliteit. Altijd zo jammer. Wat kost nou dat extra schijfje?

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Olivier van der Drift
    Bah 8 uur op 2 discs, dat gaat ten koste van de beeld- en/of geluidskwaliteit. Altijd zo jammer. Wat kost nou dat extra schijfje?
    Tja, maar op de manier dat OZ opgenomen is zal de beeldkwaliteit zowiezo niet heel erg goed zijn. Dus ik denk dat het niet zo heel veel zal uitmaken.

    Ik hoop trouwens wel dat deze in een leuke digipack komt en niet in een keepcase.
    When I was your age, they would say you could become cops or criminals. What I'm saying is this: When you're facing a loaded gun, what's the difference?
    - Frank Costello (The Departed)

    Mijn Collectie

Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •