De resultaten 1 tot 19 van 19 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Legend of Zorro, The [DVD]

    Legend of Zorro, The [DVD]

    Meer avonturen van Zorro in dit vervolg op de hit uit 1998.

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Prima vervolg. Niet zo goed als het origineel, maar zeker amusant.

  3. #3

    Standaard

    Ik ga deze wel kopen als 'ie nog een tientje kost. Ik heb hem nog niet gezien, maar ik vond het The Mask Of Zorro ook goed, dus ik ga er vanuit dat ik me met deze film ook zal vermaken.

  4. #4
    rveldhuizen
    Guest

    Standaard

    Enigszins vermakelijk, maar haalt bij lange na het niveau van het eerste deel niet...

  5. #5

    Standaard

    Herhaling van zetten. Het wordt allemaal wel erg standaard, het leuke is eraf. Voor mij hoeft er geen derde deel te komen.

  6. #6

    Standaard

    Toch niet beter en niet slechter dan het eerste deel. Behalve dan dat vreselijke archetypische wijsneusjoenk dat blijkbaar in alle sequelfilms moet opdraven (zie ook The Mummy Returns)
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  7. #7

    Standaard

    Ik ben het eens met Werner.. de film heeft ongeveer de zelfde sfeer maar de film is niet beter dan het eerste deel.
    Stuntman Mike : "Fair lady, your chariots await!"
    Death Proof

  8. #8

    Standaard

    vermakelijke film! Zeer genietbaar, net zo als zeta jones. 8)

  9. #9

  10. #10

    Standaard

    Toevallig van de week zitten kijken.
    Erg leuke film maar ik vind Deel 1 net iets beter, ik denk mede danzij Anthony Hopkins, die man heeft een fantastische aanwezigheid. Mooie van deel 1 vind ik dat zowel de oude Zorro (Hopkins) als de nieuwe (Banderas) allebei een missie hebben.

    Deel 2 is erg vermakelijk en heeft erg goeie actiescénes.
    Nieuw aan de cast is het zoontje van Zorro en Elena. Soms erg grappig, soms enigzins irritant.
    Leuke delete scene ook waarin (aan het einde van de film) de volwassen zoon de rol van Zorro overneemt.
    Superman Returns

  11. #11
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2003
    Woonplaats
    The Dutch mountains

    Standaard

    Een ontzettende aanfluiting als je dit ding vergelijkt met de eerste Zorro van Campbell.
    Het verhaal is drie keer niets, het zoontje heeft een hoge irritatie graad, Zeta Jones kan haar gedeelte niet dragen, de CGI is van het nivo kan-net--werken-op-de-computer, er is iets heel fouts met het tempo van de film, Zorro gooit er de ene salto na de andere salto uit (ziet er eerst cool uit maar tegen het einde van de film heb je het wel gehad).

    Na het eerste deel was de inspiratie duidelijk op, en dan merk je dat Campbell met een goed script een degelijke film kan maken. maar zodra er iest niet goed zit dan zakt zijn niveau onmiddelijk.

    Ik kijk liever naar de serials van Republic of the eerdere pogingen van Zorro voor Banderas het kunstje nog goed deed.
    "How inappropriate to call this planet Earth, when clearly it is Ocean." Arthur C. Clarke

  12. #12

    Standaard

    Maar ik denk dat we het erover eens kunnen zijn dat een deel 3 niet echt wenselijk is. Wel?
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  13. #13

    Standaard

    Goeie geluidstrack, goed beeld, is de inhoud helaas 3 x niks
    Laten we hopen dat het bij deel 2 blijft! 'k Had na 7 jaren wachten toch wel enige verwachting M'n neefje van 8 plukte 'm uit de kliko, hij blij!!!
    In de winkel ligt ie al direct in de goedkope bak, mwah...da's nog een redelijke plek. :wink:
    Zou willen dat DVD m'n enige verslaving was!

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chimera01
    Een ontzettende aanfluiting als je dit ding vergelijkt met de eerste Zorro van Campbell.
    Het verhaal is drie keer niets, het zoontje heeft een hoge irritatie graad, Zeta Jones kan haar gedeelte niet dragen, de CGI is van het nivo kan-net--werken-op-de-computer, er is iets heel fouts met het tempo van de film, Zorro gooit er de ene salto na de andere salto uit (ziet er eerst cool uit maar tegen het einde van de film heb je het wel gehad).

    Na het eerste deel was de inspiratie duidelijk op, en dan merk je dat Campbell met een goed script een degelijke film kan maken. maar zodra er iest niet goed zit dan zakt zijn niveau onmiddelijk.

    Ik kijk liever naar de serials van Republic of the eerdere pogingen van Zorro voor Banderas het kunstje nog goed deed.
    Een betere recensie dan van Marcel
    Zou willen dat DVD m'n enige verslaving was!

  15. #15

    Standaard

    Heb het eerste deel niet gezien, maar vond deze best ok. Geen topper, maar wel leuk om eens gezien te hebben.
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  16. #16

    Standaard

    Wel erg negatief allemaal. Na alle zure tot mwoah-kritieken moet ik zeggen dat de film me 100 % mee is gevallen. Tuurlijk, hij haalt het niet helemaal bij deel 1, vooral door de wat oubollige situatie en familie-vriendelijke moraal, maar qua actie en humor heb ik me weer goed vermaakt. Alleen de schurk en zijn gemene plannetjes zijn dit keer een beetje een verplicht nummertje, itt de eerste film. Een deel 3 mag er van mij best komen, maar dan wel wat meer op een ouder publiek gericht, graag. En alleen CGI gebruiken als het er een beetje overtuigend uit kan zien!!!
    Mom? If you were in a German Scheiße movie, you'd... you'd tell me, right? - Eric Cartman
    You are entering a world of pain, my friend - Walter Sobchak

  17. #17

    Standaard

    Goed vervolg, maar kan net niet tippen aan de eerste. Lekker vol met actie, dus zet je verstand op nul en genieten maar.

  18. #18

    Standaard

    In het jaar 1850 mogen de inwoners van Californië stemmen om bij Amerika te horen of niet. Als bandiet McGivens (Nick Chinlund) ten tonele komt om de kist met stembiljetten te stelen, staat hij ineens oog in oog met Zorro (Antonio Banderas). Uiteindelijk weet Alejandro de kist weer terug te brengen en gaat naar huis, waar zijn vrouw Elena (Catherine Zeta-Jones) op hem wacht. Ze krijgen ruzie, aangezien hij beloofd had na de geboorte van zijn zoontje Joaquin, te stoppen met Zorro. Hij vindt dat het volk hem nog nodig heeft. Uiteindelijk komt het tot een scheiding. Elena papt vervolgens aan met Armand (Rufus Sewell), een rijke Franse landheer. Dit tot ergernis van Alejandro die na een tijdje erachter komt dat Armand bezig is met enkele vuile zaakjes. Zorro moet alles op alles zetten om Californië en heel Amerika te behoedden van de ondergang.

    "The Legend of Zorro" is het vervolg op de film "The Mask of Zorro". Hierin kwam Alejandro, toen nog een simpele bandiet, in de leer bij Diego de la Vega. In "The Legend of Zorro" zijn we een tiental jaren verder en zien we de strijd die Alejandro aangaat met vooral zichzelf. Het zoontje is inmiddels opgegroeid tot een bijdehandte wijsneus (erg irritant). Het acteerwerk is nog altijd prima, humor is aanwezig, ditzelfde geldt voor de actiescene's, maar alles is net even wat minder grappig of spectaculair dan in de eerste film. 7.0/10
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  19. #19

    Standaard

    Catherine Zeta-Jones komt zowel in de film als in de interviews zeer vermoeid over.

    De film kan ook niet tippen aan de eerste film.

    Het geruzie tussen de "geliefden" is zeer irritant.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •