De resultaten 1 tot 3 van 3 worden weergegeven.

Discussie: Videoseven 32"

  1. #1

    Standaard Videoseven 32"

    Zijn er eigenlijk mensen op het forum die deze TV hebben?

    Met zijn 899 is ie wel verrekte goedkoop. Het wordt niet makkelijker.
    De nieuwe LG met zn speakers aan de zijkant en de Toshiba W66 zijn ook nog kandidaten, maar 200 euro verschil vind ik nogal wat. HDMI...ach....dat wordt voorlopig toch niet een must voor mij.

    De LG heeft alleen wat ruis heb ik het idee. Asl ik ze in de winkel zie is ie best, mooi...maar toch. Nu al in 3 winkels.

    Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik in de winkel nauwelijks verschil zie tussen al deze schermen. Maar ja...wat gebeurt er thuis
    Marantz NR1501
    PS3
    Humax 5050C
    Popcorn Hour C200 (met LG104 BR)
    Mordaunt Short Premiere 5.1 speakers
    Panasonic 42G10

  2. #2

    Standaard

    Ik heb de tv die jij bedoelt. Ben er erg tevreden over, hij geeft een prima beeldje en doet naar mijn mening wat dat betreft niet onder voor de low-end modellen van 'betere' merken. Bovendien is de vormgeving erg strak, zonder die lelijke speakers aan de zijkant. Ook heeft hij alle mogelijke aansluitingen (behalve hdmi) en picture-in-picture wat ik zelf vrij vaak gebruik. Ik typ er zelfs dit bericht op want gebruik hem ook als pc-monitor.

  3. #3

    Standaard

    Basset, je moet eens proberen of je er een antenne signaal van de kabel op kan bekijken, misschien geeft dat ook nog een beetje een idee van de kwaliteit, demo dvd's zijn vaak wel goed, maar je kijkt meer dan alleen dvd's op die schermen.
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •