De resultaten 1 tot 3 van 3 worden weergegeven.

Discussie: Samsung Le32r71

  1. #1

    Standaard Samsung Le32r71

    Heeft iemand hier ook het probleempje dat af en toe bij een dvd het beeld donkerder en lichter word.. Hebg gister het bij een film gehad.. telkens weer gekeken met andere instellingen. Beste instelling was toch

    Contrast 55
    Helderheid 60
    Scherpte 0
    kleur 65
    Tint koel 1
    dig ruisfilter uit
    spaarmodus middel

    Maar nog geeft die af en toe een kleine verkleuring.. ik kijk dan naar het zwart en dat word dan iets feller.. Iemand ideeen of hetzelfde probleem
    KEF | SVS | DENON 3808| Samsung | QED | BETTERCABLE | KIMBER-CABLE | Monster | Xbox360 - HD-DVD | PS-3 Blu-Ray

  2. #2

    Standaard

    dat is een feature, namelijk de automatic brightness sensor.

    ik dacht dat die uitging als je hem in cinema mode zet, maar ik kan me vergissen.

  3. #3

    Standaard

    Ben er net wel achter gekomen dat het met het dynamische contrast te maken heeft. Heb toen gem op modus film gezet en daar doet die het wel perfect. bij de modussen dynamisch, standaard, aangepast zit waarschijnlijk het dynamische contrast ingebouwd zegma. En bij film zal die er dan uit gelaten zijn.. Ieder geval dacht ik zelf! Heb er nu met film dus na een aantal keren testen geen last meer van zodra ik hem op een andere modus zet. wel meteen last ervan. Dus denk het gevonden te hebben.
    KEF | SVS | DENON 3808| Samsung | QED | BETTERCABLE | KIMBER-CABLE | Monster | Xbox360 - HD-DVD | PS-3 Blu-Ray

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •