Pagina 1 van 6 12345 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 133 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Het 'Nederlands' van Jammeke1980.

    Deze Belg met grieks/italiaanse achtergrond heeft nog niet zoveel posts, maar wanneer ie wel post is het zeer gebrekkig Nederlands. Hij post bijna in telegramstijl, en de zinsopbouw (voor zover die er dus is) is nogal slecht.

    Ik snap best dat hij als buitenlander niet zo goed Nederlands kan, en het is met wat moeite wel te ontcijferen, maar zou het niet beter zijn als hij engels spreekt voortaan? Hierbij neem ik natuurlijk wel aan dat hij engels kan, maar dat krijgt iedereen toch op de middelbare school?

    Engels lijkt mij voor ons beter (sneller) te begrijpen dan het gebrekkige Nederlands van hem, en ik merk ook dat sommige mensen (waaronder mijzelf) een opmerking maken over zijn taalgebruik (wat ik opvat als het irritant vinden van zijn schrijfstijl).


    Link naar profiel van Jammeke1980: hier.
    People scare better when they're dying.
    Pioner DV-2850s | Pioneer VSX-416 | Eltax Universe 5.0 + Eltax Concept 400 (als Fronts) | Mivoc SW 1100A

  2. #2
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Allemaal wel heel leuk en aardig, maar hij maakt alleen maar topics aan met vragen. Maar zodra er mensen zijn die ook zijn vraag beantwoorden, zien we hem niet meer terug. De eerst volgende keer dat hij weer terug komt, maakt hij opnieuw een topic aan met dezelfde vraag.

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door [FI
    Pieter]Allemaal wel heel leuk en aardig, maar hij maakt alleen maar topics aan met vragen. Maar zodra er mensen zijn die ook zijn vraag beantwoorden, zien we hem niet meer terug. De eerst volgende keer dat hij weer terug komt, maakt hij opnieuw een topic aan met dezelfde vraag.
    Inderdaad, zoals vandaag weer over het verschijnen van tekenfilmseries als Betty Boop. Dit is al zeker de derde keer dat hij een thread opent over dit onderwerp. Je kunt reageren wat je wilt, hij blijft steeds hetzelfde vragen en reageert niet op de reacties die hij krijgt. Dit schiet zo niet op. Kan hier wat aan gedaan worden?

  4. #4

    Standaard

    Hij heeft inmiddels de knop 'nieuw bericht' gevonden.

  5. #5

    Standaard

    Dat viel me ook al wel op ja, hij opent veel topic met korte vraagjes...maar dat is opzich niet zo'n probleem. Als er al een topic over bestaat kan een moderator gewoon ingrijpen en de normale regels handhaven.

    Het gaat mij meer om zijn taalgebruik, hierover zijn geen regels opgenomen in de faq .
    People scare better when they're dying.
    Pioner DV-2850s | Pioneer VSX-416 | Eltax Universe 5.0 + Eltax Concept 400 (als Fronts) | Mivoc SW 1100A

  6. #6

    Standaard

    man, maak je niet zo druk.
    ik begrijp precies wat hij bedoelt, dat kan ik van jou niet zeggen.

  7. #7

    Standaard

    Misschien begrijp je hem juist vanwege zn korte zinnen...dan hoef je niet zoveel na te denken?
    Sorry hoor, als jij bot gaat doen kan je het terugverwachten.

    Ik zou niet in kunnen zien waarom je mijn berichten niet kan begrijpen?
    People scare better when they're dying.
    Pioner DV-2850s | Pioneer VSX-416 | Eltax Universe 5.0 + Eltax Concept 400 (als Fronts) | Mivoc SW 1100A

  8. #8

    Standaard

    Bannen is sneller, makkelijker en vooral leuker.
    God help the outcasts, hungry from birth
    Show them the mercy, they don't find on earth

  9. #9

    Standaard

    Die dude zoekt dvd's met dierenseks? Lijkt me reden genoeg voor een ban


  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Timothy
    Die dude zoekt dvd's met dierenseks? Lijkt me reden genoeg voor een ban
    sja, dat is dan wel weer een goede reden.

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Timothy
    Die dude zoekt dvd's met dierenseks? Lijkt me reden genoeg voor een ban
    OMFG Dat meen je niet!
    you came on your own,
    and that's how you will leave

  12. #12

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Timothy
    Ik meen het...
    Ik zeg niks meer.....
    you came on your own,
    and that's how you will leave

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door David L.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Timothy
    Ik meen het...
    Ik zeg niks meer.....
    Er zijn topics voor minder een stuk sneller gesloten...
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  15. #15

    Standaard

    DVD.nl is een Nederlandstalig forum en dat is dan ook de enige voertaal die toegestaan is.

    Engels, Br33zaH of welke andere taal dan ook is ongewenst. Als iemand de Nederlandse taal niet goed beheest is dat jammer, maar daarvoor gaan we niet over op een andere taal.

    Deze persoonl lijkt inderdaad niet helemaal te begrijpen hoe het fenomeen 'forum' werkt en ook zijn interesses zijn op zijn minst 'apart'. Voorlopig is dat echter geen reden om hem te bannen.
    Eric van Ballegoie

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric van Ballegoie
    ...en ook zijn interesses zijn op zijn minst 'apart'.
    Verboden zelfs.

    Maar goed, dat is geen reden voor een ban; kopiëren is immers ook verboden en daar is een ban ook niet aan de orde (wel sluiten van threads, maar dat is hier gelukkig ook gebeurd). Ik wilde meer aangeven dat ik betwijfel of deze persoon serieuze bedoelingen op het forum heeft.


  17. #17

    Standaard

    We kijken het nog even aan... Een ban kost niets, dus ben ik niet bang om er eentje uit te delen.
    Eric van Ballegoie

  18. #18
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Die stinkzwam is weer eens terug. Wordt niet goed van hem. Heb net iets uitgelegd, koppiert ie zijn eigen bericht, en post het nog een keer.

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door [FI
    Pieter]Die stinkzwam is weer eens terug. Wordt niet goed van hem. Heb net iets uitgelegd, koppiert ie zijn eigen bericht, en post het nog een keer.
    Sorry, maar de koffie loopt van m'n monitor af. Ben ik de enige die hier de humor van inziet?

    Misschien een ideetje om te reageren in "zijn" taal? Het kan natuurlijk zo zijn dat hij van jouw vocabulaire geen jota begrijpt.
    you came on your own,
    and that's how you will leave

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door David L.
    Ben ik de enige die hier de humor van inziet?
    Nee, ik moet eerlijk zeggen dat ik ook tussen ergernis en schaterlach balanseer.


  21. #21

    Standaard

    Please let the horror stop. Alle respect voor Jammeke en zijn gebrekkige kennis van het Nederlands, maar nu moet het maar gedaan zijn met buiten de lijntjes te kleuren. Dit is niet meer grappig en zelfs hoogst irritant.

    Hij blijft doof voor het goed bedoelde advies van de andere forumleden en die hardleersheid verdient dan ook geen begrip meer.

    Advies aan Jammeke: zoals je zelf aangeeft Amerika ntsc spijtig winkel hier weten wil help treasures, dus vertrek richting Amerika want daar kan je lekker PROFITEREN.

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Timothy
    Citaat Oorspronkelijk gepost door David L.
    Ben ik de enige die hier de humor van inziet?
    Nee, ik moet eerlijk zeggen dat ik ook tussen ergernis en schaterlach balanseer.
    Dat heb ik dus ook wel een beetje af en toe, maar dit is toch vooral een (redelijk) serieus forum nietwaar .

    Hier moet ik stiekem ook wel een beetje om lachen, vooral die als reactie eronder .
    http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=43046
    People scare better when they're dying.
    Pioner DV-2850s | Pioneer VSX-416 | Eltax Universe 5.0 + Eltax Concept 400 (als Fronts) | Mivoc SW 1100A

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door slindenau
    Hier moet ik stiekem ook wel een beetje om lachen, vooral die als reactie eronder .
    http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=43046
    Als ik dat lees krijg ik de indruk dat hij niet weet waarover hij het heeft.

  24. #24
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Volgens mij is hij geestelijk iemand van 10 ofzo :P. Hij zegt dat ie 25/26 jaar is. Wil alleen maar DVD-tjes hebben van tekenfilms. En hij komt jankerig over, in zijn zinsopbouw.

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door [FI
    Pieter]Wil alleen maar DVD-tjes hebben van tekenfilms.
    En dierensex.

Pagina 1 van 6 12345 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •