Pagina 1 van 7 12345 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 171 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Meest gehate tv series

    Ik zag de topic over welke series je leuk vindt, maar welke series walg je van (om wat voor reden dan ook).

    Bij mij zijn dat b.v.:

    24 - veel te hype-achtig
    CSI - kan me bekoren
    friends - al wordt het dragelijker
    Baantjer - kan me niet voorstellen dat mensen dit leuk vinden,
    en al die andere duitsgetinte of duitse series zo als derrick - ik kan er niet (meer, vroeger toen ik jong was nog wel) naar kijken zo oubollig.
    DVD collectie (niet actueel)- Laatste dvd: Heroes - seizoen 1 (eindelijk gekocht)

  2. #2

    Standaard

    Nou, GTST natuurlijk!
    en al die andere nederlandse crap zoals ONM, Lotte en goudkust(om der een paar te noemen)
    Daarnaast vind ik friends echt te slecht voor woorden. Teveel makkelijke grappen die eigenlijk niet eens grappig zijn, je moet der van houden denk ik dan! Coupling doet dat veel beter


  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daan de G.
    Nou, GTST natuurlijk!
    en al die andere nederlandse crap zoals ONM, Lotte en goudkust(om der een paar te noemen)
    Daarnaast vind ik friends echt te slecht voor woorden. Teveel makkelijke grappen die eigenlijk niet eens grappig zijn, je moet der van houden denk ik dan! Coupling doet dat veel beter
    friends is zo'n typische comedy waar je het lach moment kan voorspellen. O hier kom chandler met een wise crack, o hier komt phoebe met een idiote opmerking, o hier laat joey weer zien hoe dom ie is, o hier laat ross zien wat een nerd ie is enz. Het is allemaal zo voorspelbaar. Ook het altijd weer ingeplanede emotionele moment. Eigenlijk zijn het heel vervelende mensen. De serie joey laat zien dat het in ieder geval niet de humor was die de serie zo populair maakte. Wat het wel precies is weet ik niet. Maar misschien kan iemand me het uitleggen.
    All the animals come out at night
    Robert de Niro | Taxi Driver

    My precious dvd collectie|Top20

  4. #4

    Standaard

    The Nanny, vreselijk mens.

    Er is sinds kort een serie op Talpa over de politie op straat in een wijk in Amsterdam. Lachwekkend slecht acteerwerk.

  5. #5

    Standaard

    Buffy, Angel, Charmed en al die andere zooi over heksen en duivels bla bla.... acteerwerk is te slecht voor woorden, special effects erg matig en de sfeer van echte vampierfilms etc wordt nooit gehaald..
    LG OLED 55C8
    LG UBK90 4K bluray speler
    Denon AVR-X1400H receiver
    Playstation 4 Pro

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC
    Buffy, Angel, Charmed en al die andere zooi over heksen en duivels bla bla.... acteerwerk is te slecht voor woorden, special effects erg matig en de sfeer van echte vampierfilms etc wordt nooit gehaald..
    nee tuurlijk zal het de sfeer van echt vampierenfilms niet halen, anders zou het niet geschikt zijn voor de targetgroep.. Het acteerwerk en de special effects zijn juist van hoge kwaliteit voor dit soort series, vaak komt het toch al redelijk in de buurt van de mainstream bigbudgetfilms
    Trouwens dat zijn juist wel de series die ik heel erg leuk vind.. hehe..
    De Serie CSI (orginele) vind ik wel grappig, zeker omdat ik regelmatig te horen krijg dat ik zo veel lijk op de baas.. hihi...

    voor mij zijn alle series zoals GTST en ONM etc.. en ook zo'n overhypte serie als 24 (kan me best voorstellen dat mensen het leuk vinden, maar ik vind al die collageshots gewoon irritant)..

    De meest erge serie op tv vind ik nog wel al die journaals, het geweld is mij te realistisch en nooit echt veel humor ..

  7. #7

    Standaard

    As The World Turns...
    The Bold and the Beautiful...


  8. #8

    Standaard

    Rome! Uch. Wat een bagger shit!
    Het meeste kan mij wel bekoren. Ik sta overal open voor. Maar dit vind ik gewoon afschrikkelijk.

    Charmed is mijn all time favorite.
    Phoebe: Wrong things done for the right reason is still a wrong thing, our job is to protect the innocent, not punish the guilty

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SuperDre
    Het acteerwerk en de special effects zijn juist van hoge kwaliteit voor dit soort series, vaak komt het toch al redelijk in de buurt van de mainstream bigbudgetfilms..
    Charmed en hoge kwaliteit acteerwerk in 1 zin?? Het zit dichter tegen GTST-niveau aan imho...
    LG OLED 55C8
    LG UBK90 4K bluray speler
    Denon AVR-X1400H receiver
    Playstation 4 Pro

  10. #10

    Standaard

    Bijna alle nederlandse series (niet grappig, leuk of wat dan ook) maar vooral Friends ! Wat een vervelende serie met vervelende mensen die niet grappig zijn maar zelf wel denken dat ze leuk zijn..........

  11. #11

    Standaard

    Spoed. Belgische serie bij de TROS. Echt TE slecht acteerwerk

  12. #12

    Standaard

    Charmed en Smallville heb ik altijd zwaar slechte series gevonden, het acteerwerk is om te huilen, verhaal is ongelooflijk cliché en de special effects zijn niet om over naar huis te schrijven.

    Ben echt verbijsterd dat beiden het zo lang op de buis hebben gered, Charmed is inmiddels gecanceld gelukkig (8ste seizoen volgens mij) echter Smallville niet, die word zelfs vernieuwd voor nog een seizoen volgend jaar.
    "That's not the director's cut, that's called "The Asshole, Dredge Up Anything You Fucking Can, Put It Out There, and Let Some Schmuck Look at It for $13.99 Cut." -- Shane Black

  13. #13

    Standaard

    Zowieso alle series van Talpa ( lieve lust, gooise vrouwen, lotte en alle andere politie / comedy en weet ik wat voor series ze nog meer als dunne stront over ons uitgieten )
    Desperate Housewives
    Sex and the city
    Rozengeur en wodka-lime
    Meiden van de Wit
    Will and Grace
    Is Oprah ook een serie ( ik zag eens een uitzending die ik wel een stukje moest kijken, ik had me nog nooit zó verschrikkelijk lekker zitten ergeren, vandaar. Dat was de ' things that Oprah likes best ' uitzending oid. Dan had ze bijvoorbeeld een doos koekjes die zij de lekkerste koekjes vond die er op de hele wereld te verkrijgen waren. Al kauwend op zo'n koekie vertelde ze tussen neus en lippen door dat die doos 250$ kostte en ze riep dat het publiek ff onder de stoel moest kijken. Ja hoor, iedereen kreeg een doos en ze vielen elkaar in de armen van geluk. Het gegil en het ' Ohh my god ' klonk uit alle kelen. Toen heb ik hem ( voor altijd ) overgezet.

  14. #14

    Standaard

    The Bold and the Beautiful is echt te erg...iedereen heeft het al met iedereen gedaan..De meeste zijn al wel eens ontvoert,verkracht of dood verklaard. Nee, dit kun je niet serieus nemen. En inderdaad de serie Friends is ook zo uitgekauwd..

  15. #15

    Standaard Re: Meest gehate tv series

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dick van Drie
    Baantjer - kan me niet voorstellen dat mensen dit leuk vinden,
    en al die andere duitsgetinte of duitse series zo als derrick - ik kan er niet (meer, vroeger toen ik jong was nog wel) naar kijken zo oubollig.
    Wekelijks zo'n 2 miljoen mensen....

  16. #16

    Standaard Re: Meest gehate tv series

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Webby
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dick van Drie
    Baantjer - kan me niet voorstellen dat mensen dit leuk vinden,
    en al die andere duitsgetinte of duitse series zo als derrick - ik kan er niet (meer, vroeger toen ik jong was nog wel) naar kijken zo oubollig.
    Wekelijks zo'n 2 miljoen mensen....
    Dat is dan behoorlijk zielig voor die mensen Ik heb met ze te doen :wink:
    DVD collectie (niet actueel)- Laatste dvd: Heroes - seizoen 1 (eindelijk gekocht)

  17. #17

    Standaard Re: Meest gehate tv series

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dick van Drie
    Ik zag de topic over welke series je leuk vindt, maar welke series walg je van (om wat voor reden dan ook).

    Bij mij zijn dat b.v.:

    24 - veel te hype-achtig
    CSI - kan me bekoren
    friends - al wordt het dragelijker
    Baantjer - kan me niet voorstellen dat mensen dit leuk vinden,
    en al die andere duitsgetinte of duitse series zo als derrick - ik kan er niet (meer, vroeger toen ik jong was nog wel) naar kijken zo oubollig.
    Opzich een leuk topic, maar wat een voorbeelden. Ik denk dan eigen aan GTST of al die andere Soaps. Maar CSI is wel een monsterlijke goede serie in vergelijking met eerder genoemde. Dat kun je toch wel met me eens zijn..
    I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you as well as you deserve

  18. #18

    Standaard

    alle nederlandstalige series

    baantjer
    thuis
    familie
    witterkerke
    spoed
    witse
    ...
    ...

    IK HAAT ZE!! allemaal! en ik vind me altijd een superieur persoon omdat ik er niet naar kijk

    xena (bah bah bah!)

    bold and the beautifull
    days of our lives (is er een verschil met bold and the beautifull??)
    home & away

    allemaal 1 pot nat eigenlijk, behalve xena wat iets helemaal anders is en een slechtheidsklasse apart verdient

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chrestomancy
    IK HAAT ZE!! allemaal! en ik vind me altijd een superieur persoon omdat ik er niet naar kijk
    Als je ze niet kijkt hoe weet je dan dat ze slecht zijn?

  20. #20

    Standaard

    CSI: Miami is toch wel mijn absolute nr. 1 meest gehate serie
    Bruckheimer, dat zegt genoeg
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  21. #21

    Standaard

    bagger:

    1. Lost (wat een zielige cliches worden hier uit de kast getrokken).
    2. Desperate Housewives (wat een geleuter).
    3. Rome (eerste twee afleveringen waren aardig, daarna slechts geleuter).
    4. Prison Break (In deze serie pleegt de hoofdrolspeler een bankoverval om in dezelfde gevangenis als zijn broer terecht te komen. Met een plattegrond van de gevangenis op zijn lijf getatoeerd wil hij zijn ter dood veroordeelde broer bevrijden. Wat een stompzinnig verhaal!)

    geen bagger:
    1. Carnivale
    2. Firefly
    3. Band of Brothers

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chrestomancy
    alle nederlandstalige series

    baantjer
    thuis
    familie
    witterkerke
    spoed
    witse
    ...
    ...

    IK HAAT ZE!! allemaal! en ik vind me altijd een superieur persoon omdat ik er niet naar kijk

    xena (bah bah bah!)

    bold and the beautifull
    days of our lives (is er een verschil met bold and the beautifull??)
    home & away

    allemaal 1 pot nat eigenlijk, behalve xena wat iets helemaal anders is en een slechtheidsklasse apart verdient
    ik was Rome vergeten. Iedereen sprak er zo vol lof over, maar vond het eerlijk gezegd nogal saai

  23. #23

    Standaard

    1 Friends
    2 Goede Tijden Slechte Tijden
    3 Bold and the Beautiful
    Remember the posters that said "Today is the first day of the rest of your life"? Well, that's true of every day but one - the day you die.
    (American beauty)

    Mijn Collectie

  24. #24

    Standaard

    naast de reeds genoemde nederlandstalige series/soaps (enkel Thuis vind ik voor een soap te zijn wel een goede serie) erger ik me vooral aan het niveau van veel Amerikaanse sitcoms.

    bijv. Life On A Stick, My Wife And Kids, Good Morning Miami, 8 Simple Rules To Date My Daughter, 2 Guys A Girl And A Pizza Place, Will & Grace, Joey, Everybody Loves Raymond, ... vul gerust aan, er zijn oneindig veel voorbeelden. ik ben ook geen gigantisch grote fan van Friends, maar in vergelijking met wat ik hierboven vernoem is dat nog een sitcom van een zeker niveau.

    Flikken heb ik ook nooit iets gevonden, de serie ziet er gewoon in't algemeen zo verschrikkelijk fake uit.

    daar hou ik het voorlopig bij, tot na een volgend avondje zappen

  25. #25

    Standaard

    Ik kijk eigenlijk helemaal geen series want ik hou niet van series.
    Enige serie die ik wel kijk en ook leuk vindt is the ghost whisperer.

    En ohja, welke serie ik nog wel eens zou willen zien:

    The Young ones
    Monthy Pyhton's flying circus
    Not the nine o'clock news

Pagina 1 van 7 12345 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •