Pagina 5 van 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste
De resultaten 101 tot 125 van 171 worden weergegeven.
  1. #101
    Member
    Registratie datum
    Apr 2005
    Woonplaats
    Apeldoorn, the Netherlands

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DBTim
    Spoed. Belgische serie bij de TROS. Echt TE slecht acteerwerk
    En slecht bloed! Heeeeel slechte operaties ook!
    Jem & the Holograms terug op tv of op DVD aub!

  2. #102
    Member
    Registratie datum
    Apr 2005
    Woonplaats
    Apeldoorn, the Netherlands

    Standaard Re: Meest gehate tv series

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dick van Drie
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Webby
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dick van Drie
    Baantjer - kan me niet voorstellen dat mensen dit leuk vinden,
    en al die andere duitsgetinte of duitse series zo als derrick - ik kan er niet (meer, vroeger toen ik jong was nog wel) naar kijken zo oubollig.
    Wekelijks zo'n 2 miljoen mensen....
    Dat is dan behoorlijk zielig voor die mensen Ik heb met ze te doen :wink:
    Nog 14 miljoen verstandige mensen over in dit land!
    Jem & the Holograms terug op tv of op DVD aub!

  3. #103

    Standaard

    Charmed heb ik echt geprobeerd te volgen, maar dat vond ik echt niets. Sorry voor de fans.. Ook GTST en al die nederlandse soap-onzin vind ik niet. Maar nederland heeft wel leuke dingen voortgebracht. Denk maar aan All-Stars -> die heeft zeker veel potentieel gehad en uitte dat ook erg vaak.
    I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you as well as you deserve

  4. #104

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ill Niño
    Citaat Oorspronkelijk gepost door slindenau
    Mensen die hier series als Charmed en Gilmore Girls niks vinden houden volgens mij geen rekening met het feit dat de doelgroep voornamenlijk vrouwen zijn .
    Als mensen niet in die doelgroep zitten, dan mogen ze die serie best haten. Heb nix te maken met rekening houden met. Zijn enkel meningen
    Ik heb nooit naar buffy charmed of Angel gekeken. Vind er niks aan.

    (Heb er wel eens kleine stuken van gezien bij vrienden)

    Bettina

  5. #105

    Standaard Re: Meest gehate tv series

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wouter van Dis
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dick van Drie
    Ik zag de topic over welke series je leuk vindt, maar welke series walg je van (om wat voor reden dan ook).

    Bij mij zijn dat b.v.:

    24 - veel te hype-achtig
    CSI - kan me bekoren
    friends - al wordt het dragelijker
    Baantjer - kan me niet voorstellen dat mensen dit leuk vinden,
    en al die andere duitsgetinte of duitse series zo als derrick - ik kan er niet (meer, vroeger toen ik jong was nog wel) naar kijken zo oubollig.
    Opzich een leuk topic, maar wat een voorbeelden. Ik denk dan eigen aan GTST of al die andere Soaps. Maar CSI is wel een monsterlijke goede serie in vergelijking met eerder genoemde. Dat kun je toch wel met me eens zijn..
    Foutje van mij trouwens, "CSI - kan me NIET bekoren".

    De voorbeelden zijn overigens voor mij van toepassing (iedereen heeft een andere smaak en andere dingen waar hij/zij van houdt of juist niet), en deze kwamen bij mij direct bij me op. Al zijn er wel meer natuurlijk. GTST haat ik niet, ik kijk er zelfs wel eens naar. (ga je schamen :wink: ) . En het ging erom welke je haat. CSI kan best goed zijn, maar voor mij is het weer de zoveelste serie over een gerne die al uitgemolken is. Voor mij niet interessant.
    DVD collectie (niet actueel)- Laatste dvd: Heroes - seizoen 1 (eindelijk gekocht)

  6. #106

    Standaard

    Alle CSI-varianten kan ik simpelweg niet kijken. Ik heb het meerdere malen geprobeerd, maar ik vind het zo vreselijk vergezocht dat ik gedurende iedere aflevering afhaak. Verder kan ik me inmiddels behoorlijk irriteren aan de gezapigheid van Everwood (een serie die gelukkig inmiddels zijn allerlaatste aflevering heeft gehad in de VS) en al die bovennatuurlijke rommel (Charmed, Angel, Buffy, etc.) Lost kan ik ook al niet meer kijken (in het begin dacht ik dat het misschien een interessant idee zou zijn, maar toen de bovennatuurlijke beesten hun intrede deden vond ik het niet meer zoveel aan).
    Vreemd genoeg kan ik me weer best amuseren met een 'fout' programma als Temptation Island. En kijk ik Desperate Housewives én the Gilmore Girls. Zoals te merken valt ben ik eigenlijk een vat vol tegenstrijdigheden.

  7. #107

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Aronofsky
    Lost kan ik ook al niet meer kijken (in het begin dacht ik dat het misschien een interessant idee zou zijn, maar toen de bovennatuurlijke beesten hun intrede deden vond ik het niet meer zoveel aan).
    Lost leek me in het begin ook wel interessant, maar een gegeven moment (vooral nadat ik de gratis dvd van veronica gids had gezien met enkele afleveringen) had ik steeds minder de behoefte om het te volgen, de bovennatuurlijke beesten had ik nog niet eens gezien. Wat ik ook vreemd vond dat er voor mijn gevoel steeds nieuwe mensen opdoken, alsof ze die uit de grond trokken. Dat vond ik ook al minder.
    DVD collectie (niet actueel)- Laatste dvd: Heroes - seizoen 1 (eindelijk gekocht)

  8. #108

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dick van Drie
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Aronofsky
    Lost kan ik ook al niet meer kijken (in het begin dacht ik dat het misschien een interessant idee zou zijn, maar toen de bovennatuurlijke beesten hun intrede deden vond ik het niet meer zoveel aan).
    Lost leek me in het begin ook wel interessant, maar een gegeven moment (vooral nadat ik de gratis dvd van veronica gids had gezien met enkele afleveringen) had ik steeds minder de behoefte om het te volgen, de bovennatuurlijke beesten had ik nog niet eens gezien. Wat ik ook vreemd vond dat er voor mijn gevoel steeds nieuwe mensen opdoken, alsof ze die uit de grond trokken. Dat vond ik ook al minder.
    Maar de promo-dvd van Veronica Magazine bevatte alleen een compilatie-aflevering.
    "God schmod. I want my monkey man!"

    Mijn Schijfjes

  9. #109

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc Raps
    Maar de promo-dvd van Veronica Magazine bevatte alleen een compilatie-aflevering.
    Op de dvd staat:
    Aflevering: The Journey
    Er staat volgens mij wel een aflevering op, misschien is het beginstuk voor deze aflevering wel een compilatie omdat er verteld moet worden waar het verhaal over gaat. Is maar gissen, want ik heb de eerste afleveringen niet op tv gezien.

    Even gekeken, had het lange tijd niet meer opgezet. Het lijkt inderdaad een compilatie.
    DVD collectie (niet actueel)- Laatste dvd: Heroes - seizoen 1 (eindelijk gekocht)

  10. #110

    Standaard

    dat is idd een compilatie van het eerste seizoen, is hier in België ook te verkrijgen geweest bij een krant of magazine (weet niet meer welk) en ook uitgezonden bij de start van seizoen 2.

  11. #111

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dick van Drie
    Wat ik ook vreemd vond dat er voor mijn gevoel steeds nieuwe mensen opdoken, alsof ze die uit de grond trokken.
    Het vliegtuig was dan ook wel heel hard op het strand gestort, jezelf naar boven graven duurt dan nu eenmaal wat langer... :wink:

  12. #112

    Standaard

    The Journey is een compilatie-aflevering die in de VS na Do No Harm is uitgezonden, en vat alle gebeurtenissen tot dan toe samen. De promo van Veronica Magazine kwam echter een flink aantal weken voordat die aflevering op de Nederlandse televisie te zien was uit, waardoor enkele fans die de DVD keken onaangenaam verrast werden ([spoiler:6550e9d070]de aflevering eindigt met Boone's dood, die op dat moment in het Nederlandse uitzendschema nog springlevend was[/spoiler:6550e9d070]).
    De DVD bevatte ook een aflevering van Desperate Housewives. Ook dit was een compilatie.
    Allebei deze afleveringen (overigens een 4:3 centerscan van de originele versies) zijn voor duidelijke redenen niet opgenomen in de seizoensboxen.
    "God schmod. I want my monkey man!"

    Mijn Schijfjes

  13. #113

    Standaard

    Wat ik echt niks vind:

    GTST
    Baantjer
    LOTTE
    As the world turns
    Bold and the .....
    Verder alle ander nederlandse zooi en duitse crimi troep
    CSI NY
    Temtation.... Robinson.... etc





    TOP vind ik:

    Sopranos
    Alias
    24
    Seinfeld
    CSI Vegas en Miami
    Startrek
    The Dead Zone
    The Shield
    X-Files
    Vegas
    South Park
    The Simpsons
    http://www.dvdprofiler.com/mycollection.asp?alias=AXIE

    When there's no more room in Hell the dead will walk the earth

  14. #114

    Standaard

    friends, de uberbraakserie ever! ( fijn om te lezen dat ik niet de enige ben, gezien het feit dat ik in mijn omgeving boze blikken krijg, bij mijn friends-mening...) 8)

    KingOfQueens, vetkees met lekkerwijf....kan niet amerikaanser....

    Alle series die iets met geesten doen... wat een zielige wijven allemaal, zeg, ga koken, ga kinderen baren, ga van mijn scherm af!! ( jaja,er zit ook een knop de tv.. )

    Eigenlijk alles wat in de USA wordt geproduceerd is enorm slecht.
    De enige 3 series die ik dan nog wel graag zie is . Roseanne, die blijft schitterende, Desperate Housewifes, en Will&Grace.

    Voor de rest, geef mij maar Engels vermaak, zijn iig echte acteurs!
    Ik zeg altijd maar zoo, das korter dan dierentuin.

  15. #115

    Standaard

    Vind de meeste Nl series overbodig en zeker niet grappig..om een paar voorbeelden te noemen...(en zijn er TE veel)
    * Kees & Co...bleeeuuhh
    * GTST...Grote gaap
    * Costa...Moest daar nou echt een tvserie van gemaakt worden
    * Lotte...overbodig
    Verder erger ik me dood aan programma's als Het Blok..kijken daar nou echt mensen naar..?
    All my dreams are falling down.
    Crawling round
    Somebody save me.
    Let you're water break right through.

  16. #116

    Standaard

    Ik maak mezelf niet populair maar;

    Star Trek, Babylon 5, X-Files, etcetera zap ik zo snel mogelijk weg ....

  17. #117

    Standaard

    Flikken! Echte onzin! Sommige acteren er wel heel slecht in!

    Baantjer vind ik anders wel zeer goed en leuk.

  18. #118

    Standaard

    OK,:
    Friends

    Maar eerlijk gezegd heb ik een bloedhekel aan al die series met neurotische lui die allemaal op een bepaalde toonhoogte 'praten'.
    Let maar eens op. Ze hebben allemaal dezelfde blik in hun ogen als ze iets 'lolligs' hebben gezegd. En die hoofd- en armengebaren komen ook allemaal sterk overeen.
    Hij was er niet, maar stel deze :x maar kotsend voor.

  19. #119

    Standaard

    pff... ik kan meteen alle series die tegenwoordig worden uitgezonden wel opnoemen eigenlijk... damn wanneer gaan ze eens wat klassieke series herhalen ipv al die prut van tegenwoordig

  20. #120

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JJB
    pff... ik kan meteen alle series die tegenwoordig worden uitgezonden wel opnoemen eigenlijk... damn wanneer gaan ze eens wat klassieke series herhalen ipv al die prut van tegenwoordig
    Ben ik het niet helemaal met je eens. Er zijn véél meer series dan vroeger met de meest uiteenlopende hoofdlijnen. Je kunt tegenwoordig gewoon kiezen uit je favoriete genre, kon vroeger ook wel, maar het aanbod is wel íets vergroot in de loop der jaren. Humoristische series zoals Friends tot het tegenovergestelde daarvan zoals Carnivale. Daartussenin zitten er nog 1001 dus om nou te zeggen dat geen 1 serie je tegenwoordig aanspreekt geloof ik niet.

  21. #121

    Standaard

    NL soapseries met name Onderweg naar gisteren en Goede meiden, slechte meiden.

    Vele Amerikaanse comedyseries zoals Friends. Ik vind Briste comedyseries veel leuker.
    Not just any turd, mind you, but the kind that breaks off,
    leaving a piece stuck up your butt, and you walk around all day with a bad itch.

  22. #122

    Standaard

    KingOfQueens, vetkees met lekkerwijf....kan niet amerikaanser....

    Alle series die iets met geesten doen... wat een zielige wijven allemaal, zeg, ga koken, ga kinderen baren, ga van mijn scherm af!! ( jaja,er zit ook een knop de tv.. )

    Eigenlijk alles wat in de USA wordt geproduceerd is enorm slecht.
    De enige 3 series die ik dan nog wel graag zie is . Roseanne, die blijft schitterende, Desperate Housewifes, en Will&Grace.
    Volgens mij is Roseanne (Dik wijf met dikke echtgenoot) veel amerikaanser... :wink:

    Maar inderdaad, engelse comedy-serie's zijn vaak beter om aan te zien.
    De amerikanen hebben zelfs een keer geprobeerd de engelse serie Coupling te veramerikaniseren (lees verrampeneren).
    De hele structuur klopte niet meer. Je gaat Fawlty Towers toch ook niet veramerikaniseren?
    Spence: Are you worried about saving your own skin?
    Sam: Yeah, I am. It covers my body.

  23. #123

    Standaard

    Je gaat Fawlty Towers toch ook niet veramerikaniseren?
    Toch is het drie keer geprobeerd.
    • Chateau Snavely (ABC, 1978), dat speelde in een motel in midden Amerika met in plaats van een Spaanse Manuel, een Mexicaanse Pedro.
      Amanda's (ABC, 1983), waarin Bea Arthur een vrouwelijke versie van Basil speelde in een hotel aan de kust van de Stille Oceaan.
      Payne (CBS, 1999), gezet in een bed & breakfast in noord Californië.

    Zoals je zult begrijpen geen van allen echt is om vrolijk van te worden. Ten minste niet op de wijze waarop bedoeld.

  24. #124

    Standaard

    Hehe, ze speelt een dik wijf, een vis wijf zou je zelfs kunnen zeggen
    Of jij wil d'r een dame noemen, of een mokkel
    Dan noem je Ma Flodder vast ook geen wijf, respect ja'll!


  25. #125

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mercapto
    Hehe, ze speelt een dik wijf, een vis wijf zou je zelfs kunnen zeggen
    Of jij wil d'r een dame noemen, of een mokkel
    Dan noem je Ma Flodder vast ook geen wijf, respect ja'll!

    The last time i've checked, was Roseanne echt zwaar hoor, dus ze speelt er niet eentje, ze is in het echt ook zwaarlijvig.

Pagina 5 van 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •