Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 45 van 45 worden weergegeven.

Discussie: Rescue Me

  1. #26

    Standaard

    Wanneer komt seizoen 3 in Nederland uit?

  2. #27

    Standaard

    ^^ Ik ben bang dat we Rescue Me binnekort toe zullen moeten voegen aan het TV Series die ze verder niet meer op dvd uit brengen topic :sad:
    "All the money does is buy you the bed... it's getting out of it thats the problem" - Shane Black

  3. #28

    Standaard

    Tja word het toch de R1 versie kopen.

  4. #29

    Standaard

    komt s3 nu wel of niet op dvd uit dan?

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door gerjan13 Bekijk bericht
    komt s3 nu wel of niet op dvd uit dan?
    Niets over bekend. En als het lang duurt kan je weer gaan afvragen waarom, slechte verkoopcijfers?, muziekrechten?, enz.
    Hij is in ieder geval in de UK ook nog niet aangekondigd.

  6. #31

    Standaard

    Loopt deze serie nog steeds?
    Just your average nice GAY guy, that's me;)

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hidde Verkooijen Bekijk bericht
    Niets over bekend. En als het lang duurt kan je weer gaan afvragen waarom, slechte verkoopcijfers?, muziekrechten?, enz.
    Hij is in ieder geval in de UK ook nog niet aangekondigd.
    hmm tis zo'n geweldige serie

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robbie-x Bekijk bericht
    Loopt deze serie nog steeds?
    Ja, nieuw seizoen(5) is besteld. Deze zal 22 afleveringen krijgen die ze in 2 reeksen zullen uitzenden.

  9. #34

    Standaard

    vanaf seizoen 3 zijn ze zeker alleen maar in het engels te krijgen zonder NL subs?

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door gerjan13 Bekijk bericht
    vanaf seizoen 3 zijn ze zeker alleen maar in het engels te krijgen zonder NL subs?
    Lijkt er wel op. Net als The Shield, al zou de reden dat die niet werd uitgebracht in eerste instantie aan andere factoren hebben gelegen. Rescue Me zal wel niet genoeg verkopen o.i.d.
    Eeuwig zonde, een van de betere series die ik heb gezien. Laten we hopen dat er ooit nog seizoenen R2NL worden uitgebracht....
    Somebody once wrote: "Hell is the impossibility of reason." That's what this place feels like. Hell. (Chris Taylor - Platoon)

  11. #36

    Standaard

    Maar The Shield is toch gewoon NL te verkrijgen, zelfs seizoen 4 is uit hoor??

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris Taylor Bekijk bericht
    Lijkt er wel op. Net als The Shield, al zou de reden dat die niet werd uitgebracht in eerste instantie aan andere factoren hebben gelegen. Rescue Me zal wel niet genoeg verkopen o.i.d.
    Eeuwig zonde, een van de betere series die ik heb gezien. Laten we hopen dat er ooit nog seizoenen R2NL worden uitgebracht....
    inderdaad 1 van de beste serie's blijven hopen

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door monic27 Bekijk bericht
    Maar The Shield is toch gewoon NL te verkrijgen, zelfs seizoen 4 is uit hoor??
    Ik bedoel dat dat ook geruime tijd (lees; 2,5 a 3 jaar) heeft geduurd voordat eindelijk s3 uitkwam, R2NL. Hopen dat dit met Rescue Me niet gebeurt....
    Somebody once wrote: "Hell is the impossibility of reason." That's what this place feels like. Hell. (Chris Taylor - Platoon)

  14. #39

    Standaard

    even oude thread nieuw leven in geblazen; net seizoen 2 afgerond en vind dit zeer goede serie

    kan niks vinden over nl versie van seizoen 3 en 4, neem aan dat nl deze seizoenen niet uitbrengt ??
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  15. #40

    Standaard

    Iemand die hier meer over weet kwa uitkomen/brengen van het derde seizoen

  16. #41

    Standaard Waar blijft seizoen 3??

    Kan iemand het ons vertellen??

  17. #42

    Standaard

    Ik denk dat er nog niet echt nieuws is omtrent het derde seizoen op dvd....

    Maar ik geloof dat RTL7 de serie nog steeds uitzendt (nu seizoen 2 geloof ik) dus misschien volgt seizoen 3 in ieder geval op televisie en dan vervolgens op dvd...

    Probably wishfull thinking though....
    "All the money does is buy you the bed... it's getting out of it thats the problem" - Shane Black

  18. #43

    Standaard

    Ik heb net de vifde series [deel 1 ] besteld bij Amazon..Het komt begin september uit.

    Geweldige series

    gr,vince.

  19. #44

    Standaard

    Heb net het eerste seizoen Rescue me van Amazon binnen en wat schetst mijn verbazing: er zit helemaal geen ondertiteling op! En dat terwijl ik van te voren had gecheckt of er ondertiteling op zat! Ik vermoed dat Sony de serie opnieuw heeft uitgebracht en de ondertiteling heeft vervangen door Closed Captions. Klote!

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Blauwoogje Bekijk bericht
    Iemand die hier meer over weet kwa uitkomen/brengen van het derde seizoen
    iemand?

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •