Pagina 7 van 7 EersteEerste ... 34567
De resultaten 151 tot 169 van 169 worden weergegeven.

Discussie: Hyves....

  1. #151

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Zandbergen Bekijk bericht
    Niet door te komen op hyves op het moment Gebeurt net even te vaak dat de site plat ligt...
    Werkt hier gewoon prima en snel.

  2. #152

    Standaard

    Bij mij ook :P

  3. #153

    Standaard

    Jaahh, een paar minuten erna deed hij het weer
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  4. #154

    Standaard

    Elke link klik duurt hier +- 1 minuut laden. Alles staat binnen 10sec in beeld maar loopt meteen vast en werkt pas 1 minuut later.
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  5. #155

    Standaard

    Aan Hyves doe ik zelf niet, maar zijn er hier ook mensen die op LinkedIn zitten? Het is een beetje vergelijkbaar met Hyves maar dan voor "professionals" so to speak. Het verbaast me hoeveel oud-klasgenoten en oud-collega's ik er op tegen kom.

  6. #156

    Standaard

    Ik heb maar eens een nieuwe DVD.nl Hyves aangemaakt, aangezien die oude gewoon echt niet meer kon. Als er suggesties zijn hoor ik dat graag!

    http://dvdnl.hyves.nl

  7. #157

    Standaard

    Ik heb mezelf maar even toegevoegd. Suggesties? Kan zo snel niets verzinnen alhoewel je natuurlijk wat trailers kan toevoegen als gadgets(via Youtube).
    Burn down the disco
    Hang the blessed DJ
    Because the music that they constantly play
    It says nothing to me about my life

  8. #158

    Standaard

    Dat kan ieder lid natuurlijk eh Ik zal er eens naar gaan kijken ..

  9. #159

    Standaard

    Ik ben erbij
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  10. #160

    Standaard

    Meteen even gadgets verwijderd en 1 nieuwe geplaatst. Ga je gang en post ook een gadget!

  11. #161

  12. #162

    Standaard

    GVD kan die eikel niet worden neergeknald of in ieder geval naar een andere planeet worden geschoten?
    Wordt echt kotsmisselijk van dat mannetje.
    Terwijl het vroeger met Ter land, ter zee... een held van me was.
    Capitalization is the difference between "I had to help my uncle Jack off a horse.." and "I had to help my uncle jack off a horse.."

  13. #163

    Standaard

    Wat een slecht nummer en nog onjuist Nederlandse taal ook! Er moet een regel komen dat er geen muziek meer van reclames mag worden gemaakt (denkt terug aan dat nummer van Goeiemoggel).

    Ik ben iig ook lid geworden van de DVD.nl Hyves.

  14. #164

    Standaard

    Mezelf even toegevoegd op de dvdnl hyves, linda-en-marinus.hyves.nl
    Somebody once wrote: "Hell is the impossibility of reason." That's what this place feels like. Hell. (Chris Taylor - Platoon)

  15. #165

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    http://www.youtube.com/watch?v=kb8OrR6Oqb0

    Moet niet gekker worden met dat Hyves
    Als er iemand is waarvan ik jeuk krijg dan is het deze bobo wel....wat een ongelovelijke drabber is die gast. De ene troep na de andere troep gooit ie over het Nederlandse volk heen....waarom krijgen zulke nontalenten toch steeds aandacht? Plaatsvervangende schaamte krijg ik ervan.....

  16. #166

    Standaard

    Hij doet zich altijd voor als iemand met veel enthousiasme voor van alles en nog wat, maar het is gewoon een ordinaire zakkenvuller. Hij verdient er bakken met geld mee en achter het gordijntje steekt ie zijn middelvinger op naar iedereen.

  17. #167

    Standaard

    Yup, prima plan.
    Dat er mensen zijn met het I.Q. van een vaatdoek die zorgen dat hij geld kan verdienen kan hij niks aan doen.
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  18. #168

    Standaard

    Loopt dit nog en beetje?
    Favoriete film genre: Mafia / Western

    'The World Is Yours'

    "Say 'ello to ma' li'l frien"

    "In Sicily, women are more dangerous than shotguns."

  19. #169

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Don_Vince Bekijk bericht
    Loopt dit nog en beetje?
    laatste bericht is van november 2008, de DVD hyves hoort bij een van de minst actieve hyves, ik zou zeggen, het loopt gesmeerd

Pagina 7 van 7 EersteEerste ... 34567

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •