Bekijk uitslag poll: welke CSI is het beste

Stemmers
104. Je mag niet stemmen in deze poll
  • CSI : Las vegas

    57 54,81%
  • CSI: Miami

    30 28,85%
  • CSI: NY

    17 16,35%
Pagina 4 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 111 worden weergegeven.

Discussie: CSI algemeen topic

  1. #76

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Elessar Bekijk bericht
    Maar ja, het is wel een formule die werkt bij het grote publiek. Het grootste gedeelte van de tv-kijkers valt dit denk ik niet eens op. Omdat het er zo "stoer" uitziet.
    Mijn vader vindt CSI Miami daarom ook de beste van de drie juist omdat het zo stoer en cool is.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  2. #77

    Standaard

    Dan is je vader denk ik één van de vele fans. Zijn deze series nog steeds zo populair als voorheen?

    Het hele blitse gedoe van deze, en veel andere huidige, series staat me een beetje tegen. Geef mij m'n old school X-files maar.

  3. #78

    Standaard

    Ik denk dat de serie (alle drie) nog steeds erg populair zijn en een grote fanbase hebben. Ik volg ze alle drie (zelfs de herhalingen) en vind het nog steeds leuk. Jammer dat de originele CSI langzaam leeg begint te lopen ( eerste Sara, toen Warrick en nu Grissom ), maar denk dat de komst van Fishburne een uitstekende keuze is voor de serie. Overigens vond ik Liev Schreiber ook erg goed in de tijdelijke afwezigheid van Grissom.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  4. #79

    Standaard

    Fishburne is een geweldige acteur. Die zal zeker iets vernieuwends met zich meebrengen.

  5. #80

    Standaard

    Weet iemand wanneer seizoen 8 (deel 1 en deel 2) van CSI Las Vegas uitkomt in NL?
    Zit er met smart op te wachten!
    Onze dvd's l Filmlijstje

    'De geschiedenis leert ons dat we niets leren van de geschiedenis'.

  6. #81

    Standaard

    CSI: Las Vegas en CSI: Miami vind ik persoonlijk het beste, maar ik kijk ze alledrie elke keer wanneer ze op televisie uitgezonden worden...

  7. #82

    Standaard

    Miami vindt ik nog steeds het best, maar ik moet zeggen dat NY ook steeds meer ga waarderen. Ben benieuwd wat Fishburne voor extra's in LV kan gaan brengen, vond LV namelijk minder worden.

  8. #83

    Standaard

    CSI Miami vinden wij vreselijk. Die Horatio met zijn domme zonnebril.

  9. #84

    Standaard

    Ondanks dat S1 van CSI: Miami maar erg middelmatig was, ben ik nu toch ook maar aan S2 bezig. Gewoon meer van hetzelfde natuurlijk, maar nog wel aardig als "tussendoor" serie.

    Voor mij mogen ze nog wat meer van die goedkope keepcase-heruitgaven van CSI op de markt gooien. Meer dan 15 euro per seizoen zou ik er zeker niet aan uitgeven.

  10. #85

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pretender Bekijk bericht
    Weet iemand wanneer seizoen 8 (deel 1 en deel 2) van CSI Las Vegas uitkomt in NL?
    Zit er met smart op te wachten!
    04-11-2008

    http://www.bol.com/nl/p/dvd/csi-seiz...oduct_overview



    Extra’s - Without a Trace : Where & Why
    - You Kill Me : Commentary
    - So Long Sara Sidl
    - William Friedkin : A Different Take
    - While The Cast’s Away : The Rats Will Play

    http://www.indies.nl/nl/november2008.aspx
    My heart was not ripped out, but she did steal my cuckoo clock.
    The Swede in Hell On Wheels

  11. #86

    Standaard

    CSI Miami Seizoen 5.2 komt 14-10-2008 uit op DVD (morgen dus )
    Ik ga hem zeker kopen! Jullie ook?

  12. #87

    Standaard

    Oh come on . De openingsscene van de aflevering die nu bezig is op tv is (All in (2)) is echt het ideale voorbeeld waarom CSI: Miami de minste van de drie is. Ik ga niets spoilen, maar Horatio is superman. On-ge-loof-lijk. Caruso is natuurlijk wel mister cool, maar het is allemaal zo overdreven, ongeloofwaardig en way over the top.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  13. #88

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sneaker Bekijk bericht
    Oh come on . De openingsscene van de aflevering die nu bezig is op tv is (All in (2)) is echt het ideale voorbeeld waarom CSI: Miami de minste van de drie is. Ik ga niets spoilen, maar Horatio is superman. On-ge-loof-lijk. Caruso is natuurlijk wel mister cool, maar het is allemaal zo overdreven, ongeloofwaardig en way over the top.
    Als je Jim Carrey een beetje kunt waarderen dat is dit helemaal iets voor jou

    http://www.youtube.com/watch?v=glvGfQnx3DI
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  14. #89

    Standaard

    Het gaat mij nog het minste om die domme horatio...
    Maar om de goede verhaallijnen en dat soort dingen
    nog effe een vraagje
    Op de site van frs en vanleest staat csi miami seizoen 5 deel 2 voor 40 euro.. terwijl hij normaal altijd 30 is.. zal hij in de winkel gewoon 30/35 euro zijn zoals altijd of niet>
    anders rijd ik vanmiddag na me stage voor niks naarde stad, want heb namelijk maar 30 euro bij me, plus 5 waardebonnen van de vanleest! wie weet het?

  15. #90

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melbow Bekijk bericht
    Het gaat mij nog het minste om die domme horatio...
    Maar om de goede verhaallijnen en dat soort dingen
    nog effe een vraagje
    Op de site van frs en vanleest staat csi miami seizoen 5 deel 2 voor 40 euro.. terwijl hij normaal altijd 30 is.. zal hij in de winkel gewoon 30/35 euro zijn zoals altijd of niet>
    anders rijd ik vanmiddag na me stage voor niks naarde stad, want heb namelijk maar 30 euro bij me, plus 5 waardebonnen van de vanleest! wie weet het?
    Ik zou het niet weten maar op de site van frs / van leest kun je denk ik ook hun telefoonnummer vinden. Bellen -> vragen. Scheelt weer een ritje.
    Onze dvd's l Filmlijstje

    'De geschiedenis leert ons dat we niets leren van de geschiedenis'.

  16. #91

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Stephan Nobelen Bekijk bericht
    Als je Jim Carrey een beetje kunt waarderen dat is dit helemaal iets voor jou

    http://www.youtube.com/watch?v=glvGfQnx3DI
    Hij is inderdaad erg goed. Maar de mooist parodie die ik tot nu toe gezien heb is de CSI Miami parodie van Carlo en Irene in De Wereld Slaat Door. Op youtube zijn nog wat losse afleveringen te vinden. Erg goed.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  17. #92

    Standaard

    Ik zou het niet weten maar op de site van frs / van leest kun je denk ik ook hun telefoonnummer vinden. Bellen -> vragen. Scheelt weer een ritje. :wink:
    goed idee, nog niet eens aan gedacht:P
    als iemand het wel weet, deel het alsnog effe mee, danjewel/

  18. #93

    Standaard

    Hem Miami gisteren gekocht voor 25 euro, had 5 euro korting.
    Hij is weer toppie!
    heb nu 1 t/m 5 compleet.. nu weer een jaar wachten tot seizoen 6 deel 1 uit komt..

  19. #94

    Standaard

    Uitgesteld tot de 18e...........

    Citaat Oorspronkelijk gepost door M-EX(treem) Bekijk bericht
    04-11-2008

    http://www.bol.com/nl/p/dvd/csi-seiz...oduct_overview



    Extra’s - Without a Trace : Where & Why
    - You Kill Me : Commentary
    - So Long Sara Sidl
    - William Friedkin : A Different Take
    - While The Cast’s Away : The Rats Will Play

    http://www.indies.nl/nl/november2008.aspx
    Onze dvd's l Filmlijstje

    'De geschiedenis leert ons dat we niets leren van de geschiedenis'.

  20. #95

    Standaard

    Hallo,
    Ik heb een aantal CSI boxen te koop liggen.
    CSI NY Seizoen 1 & 2 volledig, en Seizoen 3 deel 1.
    Ook heb ik Seizoen 1 deel 1 van CSI Las vegas liggen.
    Allemaal nog hardstikke mooi, origineel en maar 1 keer bekeken
    Ik heb geen prijs, maar als je geintreseerd bent mail me dan even!
    Doe wel een redelijk bos, en je kan ze ook los kopen!
    Mijn mailadres is : Melvinn__16@hotmail.com (2 lage streepjes)
    Groeten Melvin

  21. #96

    Standaard

    CSI 8.2
    Releasedatum: 15-05-2009

    Volgens Bol.com
    http://www.bol.com/nl/p/dvd/csi-seiz...921/index.html
    My heart was not ripped out, but she did steal my cuckoo clock.
    The Swede in Hell On Wheels

  22. #97

    Standaard

    Ik zou graag beginnen met het kopen van CSI Las Vegas op DVD. Weet iemand of er een box is met bijvoorbeeld de eerste 8 seizoenen of minder?

    Ik kwam deze box tegen, maar ik ken de site niet en de beschrijving lijkt me duiden op een bootleg. Iemand die deze box kent?

    Ik weet dat er een aantal seizoenen uitgebracht zijn als budget uitgaven, in een keepcase ipv een digipack. Hoeveel seizoenen zijn hier van?
    Bij voorbaat dank!

  23. #98

    Standaard

    Er zijn niet veel seizoenen te koop in een keepcase van CSI Las Vegas. Er is een grote koffer op de markt :

    http://www.bol.com/nl/p/dvd/csi-suit...367/index.html

    De eerste 7 seizoenen en plek voor de rest van de seizoenen. Verder weet ik het zo niet.

  24. #99

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sneaker Bekijk bericht
    Ik kan hem niet uitstaan. Oke, hij is Mr. Cool, maar zijn karakter doet een hele aflevering niets anders dan de volgende stappen doorlopen. Zonnebril op, zonnebril af, zonnebril op, andere pose aannemen, iets cools zeggen, achteruit het beeld uit lopen. Het is verder allemaal zo overdreven, onrealistisch en ik wordt gek van de vele effecten die ze gebruiken. Ik ben soms echt met stomheid geslagen. Neem het volgende filmpje.

    http://nl.youtube.com/watch?v=09QsPmSCyGw

    Er zit een bom in zijn auto. En wat doet Mr. Caine. Hij parkeert de auto, wacht voor het dramatisch effect, zet zijn zonnebril af, stapt uit de auto, loopt heel rustig weg, zet zijn zonnebril op, verrekt geen spier na de enorme ontploffing en om het af te sluiten gooit hij er nog een coole oneliner in. Toegegeven het is cool om te zien, maar ook te belachelijk voor woorden. Als het een echt actie serie was geweest had ik er geen problemen mee, maar maak er dan geen CSI van met het hele onderzoek naar bewijs. Bewijs die hij overigens alleen schijnt te vinden omdat anderen het over het hoofd zien.

    De enige reden waarom ik kijk naar CSI: Miami is omdat de "bijkarakters" nog redelijk interessant zijn. Oke, en omdat het een groot actiespektakel is. Maar een goede CSI is het zeker niet.
    Kijk, dat is nu net wat ik, en blijkbaar vele anderen met mij zo 'cool' vinden aan 'H'. Let op; ikzelf kan ook op tijd en stond genieten van een 'zwaar verteerbare, diepgaande of gevoelige film/serie maar evengoed kan ik mij perfect amuseren met een, diplomatisch uitgedrukt, minder realistisch beeldverhaal, in dit geval CSI Miami. Overigens kijken de meeste mensen, waaronder ikzelf regelmatig, net naar dergelijke 'coole' helden/personages en films/series in hoofdzaak uit amusementsoogpunt. Anderzijds hebben de meeste mensen best wel snel door wat ze van een bepaalde serie/film mogen verwachten. You get what you see.
    Het blijft fictie, nietwaar. Zolang je de verhalen/ gebeurtenissen kan relativeren, niks mis mee.
    "Names are for friends, So I don't need one" (47)

  25. #100

    Standaard

    Tuurlijk blijft het fictie en is het een cool actiespektakel met een overdreven en over-the-top coole actie held, maar noem het dan geen CSI. Ja, ik vermaak me ermee en het blijft wel leuk, maar vergeleken met CSI Las Vegas en CSI New York is dit natuurlijk helemaal niets.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

Pagina 4 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •