De resultaten 1 tot 24 van 24 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Beste LCD van dit moment ??

    Ik wil binnenkort een LCD tv kopen, maar wat is nu de beste van dit moment en/of moet ik nog even wachten omdat er weer nieuwe Sony's en van Philips aankomen.

    Ik denk nu aan de 37PF9830

    Maar is deze de prijs wel waard of kan ik voor de helft van het geld een LCD van vergelijkbare kwaliteit krijgen.

    Er zijn geen winkels te vinden die deze als showroommodel hebben, dus vergelijken is moeilijk en je kunt de recencies op kieskeurig wel lezen, maar daar lees je voornamelijk over de problemen die mensen met alle tv's hebben.

  2. #2

    Standaard

    Ik heb de Philips Ambilight als je Pixel plus 2 uitzet en het dynamic contrast flink reduceerd is ie erg mooi. Ben wel te spreken over Ambilight.

  3. #3

    Standaard

    Philips 37PF9830 is een van de best gewaardeerde LCD's, hij is echter al wel een jaar oud. Zoals je zegt komt de nieuwe er aan (9831).

    Ik weet niet of je ambilight wilt hebben, daar betaal je natuurlijk voor.

    Alternatief zou de toshiba 37WL66 kunnen zijn. Kost ongev. de helft van de Philips en krijgt even goede reviews.
    http://reviews.cnet.co.uk/television...9262427,00.htm
    http://reviews.cnet.co.uk/television...9254836,00.htm

    Ook JVC heeft wat interessante 37 inch modellen.

  4. #4

    Standaard

    Wat de beste LCD-TV is? Ik denk dat niemand je dat kan vertellen. De Phillips zou nooit mijn voorkeur hebben omdat ik de kleuren niet mooi vind. Technisch denk ik dat je niet veel beter kunt zitten als Samsung. Die schermen blinken vooral uit in hun snelle responsetijd en hebben dezelfde panelen als de Sony schermen. Ik heb de nieuwe serie Sony schermen nog niet gezien, maar vooral de V serie uit de oude serie is echt een plaatje om naar te kijken (WK akties!!!)
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JCL
    Wat de beste LCD-TV is? Ik denk dat niemand je dat kan vertellen. De Phillips zou nooit mijn voorkeur hebben omdat ik de kleuren niet mooi vind. Technisch denk ik dat je niet veel beter kunt zitten als Samsung. Die schermen blinken vooral uit in hun snelle responsetijd en hebben dezelfde panelen als de Sony schermen. Ik heb de nieuwe serie Sony schermen nog niet gezien, maar vooral de V serie uit de oude serie is echt een plaatje om naar te kijken (WK akties!!!)
    Samsung maakt goeie panelen, maar zijn zeker niet het beste.

    Vergis je niet in Philips/LG panelen, alleen die oude die ook nog in de winkel te vinden zijn hebben die blauwe zweem. Die laatste schermen zijn erg mooi.

    Sharp maakt hele mooie panelen en ik ben benieuwd welke Toshiba gebruikt.
    Marantz NR1501
    PS3
    Humax 5050C
    Popcorn Hour C200 (met LG104 BR)
    Mordaunt Short Premiere 5.1 speakers
    Panasonic 42G10

  6. #6

    Standaard

    Misschien ook eens de Panasonic TH-37PV500E gaan beoordelen.

    Een supergoed plasmascherm met veel natuurgetrouwere kleurweergave dan welke LCD dan ook.
    Ht set : Tv : Pioneer Plasma pdp-435xde, Speakers KLIPSCH RF3; Blue-ray : Sony BDP-S300B; Receiver : Sony 850 QS;

  7. #7

    Standaard

    De beovision 7 32 inch van B&O is super

    Met dvd ingebouwd en supercenter box van 750 watt.

    Kost alleen wel 8500 euro
    who is more foolish,the fool or the fool that
    follows him

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door PCMSCHOUTEN
    De beovision 7 32 inch van B&O is super

    Met dvd ingebouwd en supercenter box van 750 watt.

    Kost alleen wel 8500 euro
    De B&O is naar mijn mening voor de beeldkwaliteit nog niet de helft waard.

    En er zit een Samsung beeldbuis is dus....... :wink:
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  9. #9

    Standaard

    Ik vind nog steeds Samsung en Loewe de beste voor LCD, Pioneer en Panasonic de beste in Plasma en Philips maakt schitterende CRT's.

    Ik heb nog nooit een Philips gezien die natuurlijke kleuren geeft met een LCD scherm zoals ik nog nooit een goede Samsung plasma heb gezien.

    Smaken verschillen natuurlijk...
    Ht set : Tv : Pioneer Plasma pdp-435xde, Speakers KLIPSCH RF3; Blue-ray : Sony BDP-S300B; Receiver : Sony 850 QS;

  10. #10

    Standaard

    Persoonlijk ben ik erg weg van de Nieuwe lijn van Sony.

    De KDL40V2000 of KDL32V2000 zijn zeer mooie modellen.
    Mijn DVD Collectie! | Currahee! Gory Gory what a hell of a way to die! He ain't gonna jump no more!!

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dizer
    Persoonlijk ben ik erg weg van de Nieuwe lijn van Sony.

    De KDL40V2000 of KDL32V2000 zijn zeer mooie modellen.
    die heb ik, fanatastiese TV echt aan te raden goed beeld en mooie look. En natuurlijk een HDMI aansluiting

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dead Like Me
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dizer
    Persoonlijk ben ik erg weg van de Nieuwe lijn van Sony.

    De KDL40V2000 of KDL32V2000 zijn zeer mooie modellen.
    die heb ik, fanatastiese TV echt aan te raden goed beeld en mooie look. En natuurlijk een HDMI aansluiting
    Hoe verhoud hij zich t.o.v. de Sony S serie? Vroeger was het een verschil van dag en nacht maar nu schijnt dat toch anders te zijn? Heb jij ook naar de S gekeken?
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  13. #13

    Standaard

    Ik heb vandaag eens zitten kijken en eerlijk gezegd vind ik dat er overal maar marginaal verschil tussen zit.

    Zo erg zelfs dat een TV alleen niet naar je zin is omdat die ernaast er net ff iets beter uitziet, maar in een andere winkel is het weer andersom.

    Ook de slimfits van Samsung is zoiets. Geometrie klopt niet en zo.

    Ik zat vandaag te kijken...bij bewegende belden zie je helemaal niets daarvan. En testbeeld kijk ik niet.

    Het maakt de keuze voor een LCD er niet makkelijker op hoor, want door alle verhalen wil je uiteindelijk het beste, maar het is erg subjectief.

    Ik vond elke LCD van Philips waar geen speakers aan de zijkanten zitten erg goed bijvoorbeeld.
    Marantz NR1501
    PS3
    Humax 5050C
    Popcorn Hour C200 (met LG104 BR)
    Mordaunt Short Premiere 5.1 speakers
    Panasonic 42G10

  14. #14

    Standaard

    Het probleem met LCD's kopen waar ik zelf nu ook heel erg tegenaan loop is dat je nergens kunt zien wat je uiteindelijk gaat krijgen omdat het allemaal verkeerd afgesteld staat, of het is weer niet goed aangesloten of het signaal is weer eens bagger. Je moet blind €1500 uitgeven en dat is toch heeeel erg veel geld (voor mij).
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JCL
    Het probleem met LCD's kopen waar ik zelf nu ook heel erg tegenaan loop is dat je nergens kunt zien wat je uiteindelijk gaat krijgen omdat het allemaal verkeerd afgesteld staat, of het is weer niet goed aangesloten of het signaal is weer eens bagger. Je moet blind €1500 uitgeven en dat is toch heeeel erg veel geld (voor mij).
    Ben ik het helemaal mee eens. Het is onmogelijk ze te vergelijken... ben nu al bij tig winkels langs geweest en nergens staan ze er hetzelfde bij... je schiet er echt niks mee op. En reviews in magazines kan je ook niet altijd vertrouwen...

    Is het btw niet oplichting als 5 magazines een zogenaamde test van lcd's hebben en de stukjes gewoon jatten uit 1 ander magazine en er niet bij zetten dat ze zelf helemaal niks hebben gezien?

    Ben nu al 5 keer hetzelfde stukje review woord voor woord tegen gekomen in 5 verschillende magazines die doen alsof zij zelf een test hebben gehouden... oplichterij noem ik dat

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Grave
    Citaat Oorspronkelijk gepost door JCL
    Het probleem met LCD's kopen waar ik zelf nu ook heel erg tegenaan loop is dat je nergens kunt zien wat je uiteindelijk gaat krijgen omdat het allemaal verkeerd afgesteld staat, of het is weer niet goed aangesloten of het signaal is weer eens bagger. Je moet blind €1500 uitgeven en dat is toch heeeel erg veel geld (voor mij).
    Ben ik het helemaal mee eens. Het is onmogelijk ze te vergelijken... ben nu al bij tig winkels langs geweest en nergens staan ze er hetzelfde bij... je schiet er echt niks mee op. En reviews in magazines kan je ook niet altijd vertrouwen...

    Is het btw niet oplichting als 5 magazines een zogenaamde test van lcd's hebben en de stukjes gewoon jatten uit 1 ander magazine en er niet bij zetten dat ze zelf helemaal niks hebben gezien?

    Ben nu al 5 keer hetzelfde stukje review woord voor woord tegen gekomen in 5 verschillende magazines die doen alsof zij zelf een test hebben gehouden... oplichterij noem ik dat
    Tja, kan ook zijn dat de onder dezelfde paraplu vallen. Zo zou hardware.info magazine de LCD test van HDTV magazine kunnen publiseren.
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  17. #17

    Standaard

    Ook ik ben bezig met beslissen en ik wordt er gek van.

    Ik heb zelfs een bestelling van Whekamp overwogen, die mag je na een week proberen tenminste weer terugsturen. maar ja, de prijs is daar natuurlijk op z'n whekamps.

    Boven aan mijn lijstje staat de de sony 32v2000, maar na een poosje surfen staat er zo weer een ander bovenaan de philips 32pf9830.

    beiden worden bijvoorbeeld uitstekend gereviewd op kieskeurig.


    Klein vraagje: Als je een beeld hebt van 82 cm, en je kijkt 4-3 uitzendingen met de balken aan de zijkant, hoeveel hou je dan over aan echt beeld?

    Ik kan namelijk niet tegen de miniemste vorm van vervorming.
    Laatste aanschaf nr. 1620 "nights in Rodanthe"

    foto's van collectie | al mijn films bij imdb | dvdprofiler

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JCL
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Grave
    Citaat Oorspronkelijk gepost door JCL
    Het probleem met LCD's kopen waar ik zelf nu ook heel erg tegenaan loop is dat je nergens kunt zien wat je uiteindelijk gaat krijgen omdat het allemaal verkeerd afgesteld staat, of het is weer niet goed aangesloten of het signaal is weer eens bagger. Je moet blind €1500 uitgeven en dat is toch heeeel erg veel geld (voor mij).
    Ben ik het helemaal mee eens. Het is onmogelijk ze te vergelijken... ben nu al bij tig winkels langs geweest en nergens staan ze er hetzelfde bij... je schiet er echt niks mee op. En reviews in magazines kan je ook niet altijd vertrouwen...

    Is het btw niet oplichting als 5 magazines een zogenaamde test van lcd's hebben en de stukjes gewoon jatten uit 1 ander magazine en er niet bij zetten dat ze zelf helemaal niks hebben gezien?

    Ben nu al 5 keer hetzelfde stukje review woord voor woord tegen gekomen in 5 verschillende magazines die doen alsof zij zelf een test hebben gehouden... oplichterij noem ik dat
    Tja, kan ook zijn dat de onder dezelfde paraplu vallen. Zo zou hardware.info magazine de LCD test van HDTV magazine kunnen publiseren.
    Heb de stukjes in 5 verschillende magazines gezien, lijkt me niet dat ze zoiets kunnen maken. Van computer magazine tot hdt magazine tot xbox360 magazine, die allemaal er niet bij zetten dat hun 4-5 pagina grote review van lcd's helemaal niet door hun gemaakt is. Dus als een tv door 1 magazine wordt afgekraakt, is dat bij 5 magazines nu het geval... krijg je wel beetje vertekend beeld.

  19. #19

    Standaard

    Tja... Dat is ook een beetje de kracht / macht van de media... Heb ook wel eens het idee dat de merken die adverteren in dergelijke bladen er altijd net iets beter uitkomen... :wink:
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JCL
    Tja... Dat is ook een beetje de kracht / macht van de media... Heb ook wel eens het idee dat de merken die adverteren in dergelijke bladen er altijd net iets beter uitkomen... :wink:
    Yeah... de bladen kan je niet vertrouwen, de winkeliers al helemaal niet, enige is om zelf bij iemand es te gaan kijken thuis, of gewoon de gok blindelings te nemen en jezelf voor te houden dat er niks beters is en dat jij de beste hebt

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JCL
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dead Like Me
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dizer
    Persoonlijk ben ik erg weg van de Nieuwe lijn van Sony.

    De KDL40V2000 of KDL32V2000 zijn zeer mooie modellen.
    die heb ik, fanatastiese TV echt aan te raden goed beeld en mooie look. En natuurlijk een HDMI aansluiting
    Hoe verhoud hij zich t.o.v. de Sony S serie? Vroeger was het een verschil van dag en nacht maar nu schijnt dat toch anders te zijn? Heb jij ook naar de S gekeken?
    Nee heb niet naar de S serie geken zag deze TV en was meteen verkocht. Maar ik denk wat de andere ook al zegen dat het ten eerste moeilijk te vergelijken is en ten tweede zijn ze tegenwoordig alle maal wel redelijk goed. op enkele naar natuurlijk. :wink:
    ik heb niet echt gezocht naar een tv vondt deze mooi kwa prijs en de looks waren goed dus

  22. #22

    Standaard

    Ik zou dit ook wel overleven denk ik: http://shop.sonystyle-europe.com/Son...EC-ODWKDL46X06
    5-Star Safetrader (300+ deals!) / DVD.nl veilingen: 88 (gemiddeld cijfer: 9.61)

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob van Hout
    Citaat Oorspronkelijk gepost door starbuck
    Boven aan mijn lijstje staat de de sony 32v2000, maar na een poosje surfen staat er zo weer een ander bovenaan de philips 32pf9830.
    Die kan ik je zonder voorbehoud aanbevelen . Let wel dat goed afstellen een must is; uit de doos staat elke TV te hard en schreeuwerig ingesteld. Met bijvoorbeeld de testpatronen van Digital Video Essentials kun je het beeld al een stuk beter krijgen.

    Daarnaast is het absoluut de moeite om te investeren in goede kwaliteit antennekabel en stekkers (en denk daarbij aan de totale keten; niet alleen aan het stukje van de wanddoos tot aan de TV).
    Maar hoe verhoud hij zich tegenover de V serie? Als ik ze op de site van Sony zelf vergelijk krijg ik de indruk dat het echt letterlijk dezelfde TV's zijn. De verschillen zijn niet bestaand. De S heeft standaard geen digitale tuner, die heeft de V wel maar verder is alles hetzelfde, toch? Alleen de vormgeving (die is me geen €300 waard!). Ik ben best wel gek op de V serie, het beeld is geweldig maar als het ook voor €300 minder kan... Hoe is de TV met analoge kabel, ik ben bang dat ik daar het meest naar moet kijken, kan hij daar een beetje mee overweg? Dit wordt vaak het sterke punt genoemd van de V serie. Zou die soms een ingebouwde kabelversterker hebben? Een soort Hirchman achtig systeem? Zo ja dan maakt dat voor mij weinig uit omdat ik al een Hirchman kastje heb... Ben benieuwd naar e.v.t. antwoorden. De zoektocht naar een LCD duurt nu al een krappe 3 maanden, hoop nu toch eindelijk knopen door te hakken.
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  24. #24

    Standaard

    hahaha, zeker in mijn enthousiasme overheen gelezen. Nouja vanmidag maar eens babbelen in de winkel :wink:
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •