De resultaten 1 tot 7 van 7 worden weergegeven.
  1. #1

  2. #2

  3. #3

    Standaard

    Zeer zeker de panasonic.
    Is net uit geroepen tot beste plasma ooit.
    En ik heb hem bij iemand (oke de 37 inch) in de kamer zien staan en hij is echt super mooi en strak
    Mazzel,

    René

  4. #4

    Standaard

    Maar alleen het geluid kwaliteit is wat minder heb ik begrepen van die Panasonic, daarom neig ik toch een beetje naar die Samsung's.

  5. #5

    Standaard

    Er zijn niet veel tv's met een goed geluid. De meesten op dit forum kiezen er dan ook voor om geluid af te spelen via de receiver.

    Het verschil in kwaliteit tussen de verschillende modellen plasma/lcd als het op geluid aankomt is bijzonder klein. Ik heb begrepen (maar nog niet gehoord) dat enkel de toshiba 32WL58P en 37WL58P een meer dan aanvaardbaar geluid produceren. Ze maken dan ook gebruik van ingebouwde Onkyo speakers.

    Ook ik ben van oordeel dat het verstandiger is om voor de Pana te gaan. Ik heb hem aan het werk gezien, een verademing.

  6. #6

    Standaard

    Waar ga je het geluid mee vergelijken.
    Ik heb zelf de PA50 en vind het geluid niet slecht, maar vergeleken met mijn reciever i.c.m. de speakers klinkt het niet.
    Maar dat doet het geluid in mijn auto, wat ongeveer €1250,- heeft gekost, ook niet.
    Mazzel,

    René

  7. #7

    Standaard

    Persoonlijk vind ik nog steeds Pioneer en Panasonic de beste plasma's...

    Zo goed Samsung is in LCD, zo slecht zijn ze in Plasma technologie,...

    Smaken verschillen natuurlijk.
    Ht set : Tv : Pioneer Plasma pdp-435xde, Speakers KLIPSCH RF3; Blue-ray : Sony BDP-S300B; Receiver : Sony 850 QS;

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •