De resultaten 1 tot 17 van 17 worden weergegeven.

Discussie: 11:14 (2003)

  1. #1

    Standaard 11:14 (2003)

    Wie heeft deze film nog gezien? Ik zoek 'm op DVD (zie ook pricewatch).

    Meer info: http://www.imdb.com/title/tt0331811/
    "To sin by silence when they should protest makes cowards of men."
    > Mijn DVD-collectie

  2. #2

    Standaard

    Geweldige film :wink:
    2 mei komt ie uit op DVD.

  3. #3

    Standaard

    Wie gaat 'm verdelen?
    "To sin by silence when they should protest makes cowards of men."
    > Mijn DVD-collectie

  4. #4

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vampire Hunter D
    Geweldige film :wink:
    2 mei komt ie uit op DVD.

    absoluut!!!

    hele LEUKE film met leuke vertelperspectief die niet meer wil zijn dan dat het is, heel leuk en heel "luchtig en frisse sfeer" :wink:

    ik heb de R1 in de bestelling staan en de R2 heeft verder ook geen bijzondere extra's en voorkant dus ben blij met de R1...

  6. #6

    Standaard

    Superfilm over hoe een ongeluk kan leiden tot een aaneenschakeling van gebeurtenissen door verschillende personen die samen weer met elkaar te maken hebben.
    Verbaasd me eigenlijk dat het zolang duurt voordat ie eindelijk op dvd verschijnt.

  7. #7

    Standaard

    Huh? Ik heb die film al op dvd. Regio 2. Ooit gekregen van iemand. Het kan een rental versie zijn, maar daar kan ik niets van terug vinden op de disc...

    Over de film zelf. Het is een interessante film met een goede flow, maar als je hem 1 keer hebt gezien dan hoef je hem nooit meer te zien.

    [spoiler:4df3a53471]Beste scene: Het terug halen van de verloren penis [/spoiler:4df3a53471]

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Otnemem
    Huh? Ik heb die film al op dvd. Regio 2. Ooit gekregen van iemand. Het kan een rental versie zijn, maar daar kan ik niets van terug vinden op de disc...

    Over de film zelf. Het is een interessante film met een goede flow, maar als je hem 1 keer hebt gezien dan hoef je hem nooit meer te zien.
    Ik had hem trouwens ook wel eens zien liggen in de FRS in de Amsterdamse Poort. De dvd zat in de 3 voor 15 actie. Toen had ik nog nooit van 11:14 gehoord, dus had ik de dvd links laten liggen
    Twee dagen later waren de dvd's weg
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Otnemem
    [spoiler:0ba9142ae6]Beste scene: Het terug halen van de verloren penis [/spoiler:0ba9142ae6]
    'Sorry I was looking for something bigger'

  9. #9

    Standaard

    Echte aanrader inderdaad! Niet een geheel perfecte film, maar de opzet is echt goed.
    Dit is mijn uitspraak en hiermee zult u het moeten doen!
    YMDB

  10. #10

    Standaard

    Weet iemand een adres waar je de nederlandse versie kunt bestellen ?
    Staat nergens in de lijsten.

  11. #11

  12. #12

    Standaard

    Ik heb ook lang naar deze DVD gezocht. Nooit gevonden, of toch niet in R2. Heb daarom maar de R1 gekocht...

    Dus veel succes met uw zoektocht
    Marantz AV7005 & MM8003 - Panasonic TH46PZ85 & Panasonic BD55 - B&W S3 reeks: 603 fronts - 602 Back Surround - 601 Surround - LCR600 - Sub: SVS PB12+

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sphinkx
    Ik heb ook lang naar deze DVD gezocht. Nooit gevonden, of toch niet in R2. Heb daarom maar de R1 gekocht...

    Dus veel succes met uw zoektocht
    Zoektocht ? 2 mei komt ie uit...........

  14. #14

    Standaard

    Heb 'em binnen.
    Is een mooie slimline digipack. Wel apart, normaal ben ik niet zo gek op digipacks maar deze is wel erg mooi

  15. #15

    Standaard

    ik heb deze zelf eens gehuurd en ik vond hem ook wel goed. ondanks dat ik ondertussen al wel een hoop films heb gezien die werken met dit soort samenlopende verhaallijnen van personen die op zich niets met elkaar te maken hebben. in deze film is het in ieder geval goed gedaan, het zit allemaal leuk in elkaar en er zijn zowel komische als meer serieuze momenten.

    deze is voor mij een zekere buy, vanaf dat hij wat in prijs is gedaald.

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vampire Hunter D
    Heb 'em binnen.
    Is een mooie slimline digipack. Wel apart, normaal ben ik niet zo gek op digipacks maar deze is wel erg mooi
    kan je daar een foto van maken? ben erg beniewd

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door denizg
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vampire Hunter D
    Heb 'em binnen.
    Is een mooie slimline digipack. Wel apart, normaal ben ik niet zo gek op digipacks maar deze is wel erg mooi
    kan je daar een foto van maken? ben erg beniewd
    Ik wil ook graag meer zien
    Leland Gaunt: "The young carpenter from Nazareth? I know him well. Promising young man. He died badly."

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •