De resultaten 1 tot 8 van 8 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard (Slotje)USB 256 mb Tiny Disk drivers

    Ik heb 2 USB sticks te leen van iemand met foto's maar m'n computer herkent de USB sticks niet.

    Nu zoek ik drivers van Tinydisk USB stick 256 mb , heb zelf ook al wat gegoogled maar kom niet ver....

  2. #2

    Standaard

    Moet je misschien niet usb 2.0 drivers hebben voor de usb ingangen. Je hebt kans dat je nog met 1.1 drivers zit!
    Turn around and feel the vibe.....

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door El-Jorge
    Moet je misschien niet usb 2.0 drivers hebben voor de usb ingangen. Je hebt kans dat je nog met 1.1 drivers zit!
    Zou kunnen waar kan ik deze downen? updaten

  4. #4

    Standaard

    Volgens mij heb k wel 2.0 drivers met windows xp service pack geinstalleerd, mijn eigen UBS driver herkent ie wel, maar die van tinydisk helaas niet.

  5. #5

    Standaard

    Ik ben er inmiddels al achter, ik kan vrij moeilijk achter de computer komen dus heb ik een verlengstuk voor m'n usb poort,maar in dat verlengstuk werkt ie niet maar als ik de usb stick rechtstreeks in de usb poort stop doet ie het wel. Zal wel zijn omdat het verlengstuk van een ander usb stick merk is.... als ik achter mijn computer wil komen moet ik naar buiten om een deur te openen tsja ruimtegebrek

  6. #6

    Standaard

    Mooi man!
    Als je nou het subject even verandert in "slotje" dan kan de crew dit topic dichtmikken!

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger
    Mooi man!
    Als je nou het subject even verandert in "slotje" dan kan de crew dit topic dichtmikken!
    Moderator Wannabee :wink:

    Bij deze!

  8. #8

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •