Pagina 12 van 13 EersteEerste ... 28910111213 LaatsteLaatste
De resultaten 276 tot 300 van 307 worden weergegeven.
  1. #276

    Standaard

    Ik dacht even van 'hey, die twee weken heb ik gehaald!' maar toen bedacht ik me dat ik vorige week nog 'Doornroosje' gekocht heb toen ie in de aanbieding was bij de Blokker. Toch ben ik aardig aan het minderen de laatste tijd. Als ik zo mijn kast doorkijk dan kan ik eigenlijk niet echt bedenken wat ik voor mijn laatste aankoop gekocht heb, dus het gaat de goeie kant op. Het mijden van de bekende verkoopadressen en het niet-online kopen lijkt mij heel erg te helpen.

  2. #277

    Standaard

    Nog 1 dag niet kopen.
    mijn zwarte gat 19-08-2005 weer bijgewerkt. laatste aanwinst: teveel.

  3. #278

    Standaard

    ik heb net m'n bankafschrift gekregen. denk dat ik er nog een maandje aan vast moet plakken.

  4. #279

    Standaard

    Weer niet gelukt dit weekend.
    Kwam langs van Leest daar lagen de aanbiedingen te smilen op een uitstaltafel.
    't Zijn er vier geworden.
    De stand van mijn bankrekening is nu.........0-0

  5. #280

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk Heideveld
    Weer niet gelukt dit weekend.
    Je wil het ook helemaal niet kunnen.


    Kom je nog OH-en?

  6. #281

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nico de Graaf
    Nog 1 dag niet kopen.
    Het is mij dus inderdaad gelukt. . Helaas had dat alles te maken met mijn bankstand.

    Echter vandaag alweer een DVD binnengekregen.

    nl. Final Fantasy €19.00.

    De volgende twee weken gaat mij zeker niet lukken om geen DVD's te kopen. Dus ga ik dat ook niet beloven.
    mijn zwarte gat 19-08-2005 weer bijgewerkt. laatste aanwinst: teveel.

  7. #282

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nico de Graaf


    Het is mij dus inderdaad gelukt. . Helaas had dat alles te maken met mijn bankstand.

    Echter vandaag alweer een DVD binnengekregen.

    nl. Final Fantasy €19.00.

    De volgende twee weken gaat mij zeker niet lukken om geen DVD's te kopen. Dus ga ik dat ook niet beloven.
    prijzen circus?
    it can't rain all the time...
    > Mijn Twin Peaks site <> Mijn Tori Amos Message Board <

  8. #283

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander Beekmans


    prijzen circus?
    Grease, BTTF en hopenlijk Buffy seizoen 4 UK uitgave.
    mijn zwarte gat 19-08-2005 weer bijgewerkt. laatste aanwinst: teveel.

  9. #284

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Donovan on 02-09-2002
    Het word volgens mij tijd eens serieus aan deze belofte te gaan doen.
    Yess..... nog 1 dagje.

    Maar ik ga denk ik nog een tijdje zuinig aandoen qua dvd's, des te meer geld kan ik in een nieuwe receiver gaan stoppen
    Startrader, Safetrader

  10. #285

    Standaard

    Ik ga komende maand ook heel rustig aan doen, alleen Grease en Pulp Fiction gaan aangeschaft worden, maar verder niets (streef ik naar)
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  11. #286

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Ik ga komende maand ook heel rustig aan doen, alleen Grease en Pulp Fiction gaan aangeschaft worden, maar verder niets (streef ik naar)
    Zeg je nu Lex
    We all have nightmares to remind ourselves who we really are
    Leonard Shelby
    Art-House

  12. #287

    Standaard

    Ik ga na volgende week (BTTF, Grease en misschien Monsters en Co) ook proberen weer eens rustigaan te doen...

    Zal we zeer moeilijk worden, tis ook zo verslavend he
    Maar in Okt moet ik er toch nog een paar hebben
    StarTrader

  13. #288

    Standaard

    Ik kan die belofte niet nakomen want in de komende weken en maanden komen veel DVD´s uit wat ik leuk vind zoals LOTR 4-diskversie, Spiderman, Star Wars Attack of The Clones enz.
    Mijn DVDtjes
    Geniet van het leven, dan zal de zon altijd schijnen

  14. #289

    Standaard

    ik heb mijn anderhalce maand doorbroken door toch maar ocean's eleven eens aan te schaffen. he, die brad pitt ook altijd...
    en nu weer verder sparen... gelukkig nog maar een paar maandjes tot de kerst...

  15. #290
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2002
    Woonplaats
    De Cirkel in Badhoevedorp

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sjef
    Ik kan die belofte niet nakomen want in de komende weken en maanden komen veel DVD´s uit wat ik leuk vind
    Ik ook niet . Ik kan wel bij mezelf zeggen van dat ik twee weken niks ga kopen maar de koopziekte zit in een klein hoekje

  16. #291

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Art

    Zeg je nu Lex
    Ja, maar ik streef er wel naar
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  17. #292

    Standaard

    IK wou effe mededelen dat mijn streven om twee weken niks.............................................. ................ach laat ook maar

  18. #293

    Standaard

    Ik zit nu op drie weken niets gekocht. Met dat prijzencircus bij V&D gaat dit alleen geen 4 weken worden.

  19. #294

    Standaard

    Ik heb het nou tot gisteren 3 weken vol kunnen houden maar toen zag ik die bttf-box liggen en die moest ik gewoon hebben dus.....
    With great powers comes great responsibility - Uncle Ben - Spiderman

  20. #295

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door lieshout84
    Ik heb het nou tot gisteren 3 weken vol kunnen houden
    Zat je zeker flink zonder geld. Een "dubbele handicap" voor jou dan dus

  21. #296

    Standaard

    hmmm ik vraag me af wie mijn 6 weken kan overtreffen

  22. #297

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door lieshout84
    Ik heb het nou tot gisteren 3 weken vol kunnen houden maar toen zag ik die bttf-box liggen en die moest ik gewoon hebben dus.....
    Daar ben ik ook over gestruikeld. Eigenlijk verzamel ik dat soort films niet eens, maar ze zijn zo leuk. En over die V&D-aanbieding zullen we maar zwijgen...

  23. #298

    Standaard

    Dat gaat mij echt niet lukken meer, het is me de afgelopen maanden wel een paar keer gelukt, maar ben de afgelopen week weer druk bezig geweest en een aantal DVD's aangeschaft door de V&D prijzencircus en ik moet er de komende weken nog een aantal aanschaffen. Namelijk BTTF, Monsters Inc. en Don't say a word. November ook een dure maand met Lord of the Rings, Spider-man, Panic Room, Star Wars etc. Nee, 2 weken lukt me niet meer dit jaar.
    There's evil there that does not sleep - Sean Bean
    Groeten van Outje
    Mijn collectie

  24. #299

    Standaard

    Na mijn laatste aanwinsten even mijn bankstand bekeken.

    En jawel het gaat mij gewoon lukken om 2 weken niet te kopen.
    mijn zwarte gat 19-08-2005 weer bijgewerkt. laatste aanwinst: teveel.

  25. #300

    Standaard

    Tja, heb dse laasts tijd veel gekocht al zeg ik het zelf...

    En ben volgende maand jarig (de 22ste)

    Dus heb besloten nu niks meer te kopen tot mijn verjaardag omdat ik anders nog niet meer weet wat ik dan moet vragen

    Het enigste wat ik mischien nog koop op DVD is de Se7en SE als ik nog wat van mijn DVD's die ik wilde verkopen kwijt ben en daarmee geld genoeg voor de SE heb (De NL editie)

    Dus ff rustig aan

    Maar dat vind mijn bankrekening vast niet erg
    StarTrader

Pagina 12 van 13 EersteEerste ... 28910111213 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •