Pagina 1 van 13 1234511 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 307 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard ik beloof 2 weken niets te kopen

    Wie durft dergelijke beloftes aan. Ik wel, want ik ga de komende twee weken niets kopen. Ik heb nu nog 1 bestelling (T2 bij frs) waar ik op wacht, en nog 3 dvds die ik geruild heb. Maar de komende twee weken geef ik geen cent meer uit aan dvds.

    Zijn er mensen die dit ook durven te zeggen? Of iets met dezelfde strekking dan. Ik denk namelijk dat er veel forumleden zijn die dergelijke dingen best tegen zichzelf zeggen, maar dan drie dagen later toch ergens iets bestellen.

    Succes

  2. #2

    Standaard

    Ik had ook zo'n weddenschap met iemand uit mijn klas, maar die kloot had er niet bij verteld dat From Dusk Till Dawn uit was bij FRS, dus alsnog verloren , maar nu is de volgende weddenschap alweer afgesloten om het 6 weken vol te houden, kijken of dat lukt

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SpaceWolve
    Ik had ook zo'n weddenschap met iemand uit mijn klas, maar die kloot had er niet bij verteld dat From Dusk Till Dawn uit was bij FRS, dus alsnog verloren , maar nu is de volgende weddenschap alweer afgesloten om het 6 weken vol te houden, kijken of dat lukt

    wedje leggen dat je dat niet gaat lukken ??

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door NiHiels



    wedje leggen dat je dat niet gaat lukken ??
    Doe maar niet, 1 weddenschap is al een ramp genoeg

  5. #5

    Standaard

    Ik ga vandaag ook niets kopen
    Ash nazg durbatuluk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakataluk, agh burzum-ishi krimpatul

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen Groot
    Ik ga vandaag ook niets kopen
    Verrek jij ook al. Heb vandaag ook geen DVD gekocht (en dat terwijl ik wel bij de Blokker en MediaMarkt A'dam was).
    Not just any turd, mind you, but the kind that breaks off,
    leaving a piece stuck up your butt, and you walk around all day with a bad itch.

  7. #7

    Standaard

    Ik heb al 4 weken geen DVD's gekocht.....

    Sja, je moet er toch wat voor over hebben..... nieuwe TV

  8. #8

    Standaard

    Ik gok niet .... Wedden

    2 weken geen dvd of xbox game kopen zou mij echt niet lukken

  9. #9

    Standaard

    Als het zou moeten zou het best lukken. Twee weken is een korte tijd. Op vakantie koop ik ook geen DVD's (misschien dit jaar wel als ik door Frankrijk rij).

  10. #10

    Standaard

    Dat gaat me misschien net lukken, maar wanneer Memento, The Usual Suspects SE, Requiem For A Dream of Romeo + Juliet SE uitkomt, dan ben ik iig niet meer te houden.

  11. #11

    Standaard

    Ik heb nu al een week geen dvd meer gekocht, ja ik ben de afgelopen dagen minder op het forum en meteen helpt het. Als je bankrekening dus rood staat moet je gewoon een paar dagen niet op het forum komen dan komt het vanzelf goed. Denk dat ik de komende week ook niks koop, dan heb ik 2 weken niks gekocht. Goed he?
    There's evil there that does not sleep - Sean Bean
    Groeten van Outje
    Mijn collectie

  12. #12

    Standaard

    Ik beloof vanaf vandaag dat ik de komende 2 weken niks koop.
    Heb wel paar dagen geleden FATF gepreorderd.

  13. #13

    Standaard

    Totdat ik gisteren A.I. meepakte had ik anderhalve week niets gekocht, wat voor mij heel uitzonderlijk is (mijn gemiddelde is ongeveer 2 stuks per week!). De komende paar maanden ga ik mijn aankopen echt beperken tot alleen de titels op mijn 'wish list' en zorg ik dat ik uit de buurt blijf van zaken als FRS en dvd-speciaalzaken. Ik wil nog een PS2 kopen en dat kost ook geld...

    Richard

  14. #14

    Standaard

    Ik krijg sowieso het idee dat de bezoekers van dit forum ietsje aan het minderen zijn. Toen ik me inschreef, eind december, vlogen de aankopen je om de oren. Er waren mensen die in januari meer dan 30 DVD's hadden aangeschaft, en dat houdt natuurlijk geen portemonnee vol.
    Zelf ben ik al een oaar weken rustiger aan aan het doen, omdat in april Moulin Rouge, Usual Suspects, Requiem for a dream, Romeo & Juliet en Memento uitkomen. Ik zeg niet dat ik ze allemaal tegelijk aanschaf, maar als ze ergens liggen voor een goede prijs, neem ik ze mee.
    Om elkaar een beetje te steunen in deze barre (dure) tijden, lijkt het me aardig om extra veel aandacht te besteden aan de onderdelen 'pricewatch' en 'aanbiedingen meerdere titels'.

    Sterkte allemaal,

    BasH

  15. #15
    Glorious Member Avatar van Jaded
    Registratie datum
    Jan 2002
    Woonplaats
    Belgica, olé olé.

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BasH
    Ik krijg sowieso het idee dat de bezoekers van dit forum ietsje aan het minderen zijn.
    Ik zie tegenwoordig veel dvd's te koop of te ruil aangeboden worden.
    Een goede evolutie ... zo kan ik ze goedkoper aankopen.
    Een belofte om een 2 weken niets te kopen kan ik nu nog niet maken, ik zou ze toch maar verbreken.
    En zeker in de maand april ... Usual Suspects, Requiem for a dream en Memento o.a. ... ouch.

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BasH
    Zelf ben ik al een oaar weken rustiger aan aan het doen, omdat in april Moulin Rouge, Usual Suspects, Requiem for a dream, Romeo & Juliet en Memento uitkomen.
    Moulin Rouge in april? Die zag ik vandaag liggen bij de MM in Groningen. niet veel exemplaren, ik zag er namelijk maar 1 liggen, en tussen de andere 'letter' dvds. Niet bij top 10 ofzo, misschien is dit een oudere versie, daar heb ik verder niet op gelet.

    Ohja, en om weer ontopic te gaan. Ik heb vandaag mijn belofte verbroken door Cast Away te kopen bij MM Groningen. En ik had nog zo gehoopt dat het me zou lukken, die stomme stufi ook

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door reinschaap


    Moulin Rouge in april? Die zag ik vandaag liggen bij de MM in Groningen. niet veel exemplaren, ik zag er namelijk maar 1 liggen, en tussen de andere 'letter' dvds. Misschien is dit een oudere versie, daar heb ik verder niet op gelet.
    Zal wel import zijn, R2 UK.

  18. #18

    Standaard

    Ja, dat kan natuurlijk altijd....Of Moulin Rouge originele film, als die al bestaat

  19. #19

    Standaard

    Ik koop sowiezo bijna geen dvd's meer.. zonde van mijn geld
    Life is like a donut... Round, with a hole in the middle...

  20. #20

    Standaard

    Ik ben ook al flink geminderd in mijn aankopen... En ik bestel nu bijna alles online, dus het scheelt me ook meer geld dan toen ik pas begon...

  21. #21

    Standaard

    Ik moet zeggen ik heb sinds de eerste dag van het V&D prijzencircus nog maar 1 DVD gekocht en dat was T2 UE vanwege de enorme lage prijs.
    Verder vind ik ook dat er nog weinig nieuws interesant voor me is uitgekomen in de tussentijd.
    Er komen er nog wel een paar:
    American Pie 2 DTS
    Kickboxer 1
    The Fugitive SE

    oja misschien koop ik scarface nog voor de 15.99 euro bij de FRS... (maar weet iemand of daar nog een betere versie van komt, en anders of dseze versie goed is?)
    StarTrader

  22. #22

    Standaard

    Na tijdens de V&D actie 9 DVD's gekocht te hebben en dus ongeveer 180 Euro verpatst te hebben, heb ik nog mijn speler Regiovrij gemaakt en 2 DVD's bij Amazon.com besteld. Nog 2 via Ezydvd en nog 5 bij FRS. Dus....

    Het geld is nu op....ik kan een maand geen DVD's meer kopen. Ik hoop dat ik me er aan kan houden, misschien "leen" ik wel wat uit mijn huishoud potje, dan doe ik gewoon een keer geen boodschappen en ga ik een keer bij mijn moeder eten
    Mijn DVD Collectie
    "As I walk through the valley of Death, I will have no fear. Because I'm the meanest motherf*cker in the valley" (Casualties of War)

  23. #23

    Standaard

    Mijn laatste aankopen waren ook van het V&D prijzencircus en daarna ff niks meer gehaald maar heb me niet kunnen in houden toen ik de FRS binnenliep en daar The Goonies zag liggen voor €15,99. Meteen gehaald.

    Maar ik ben ook geminderd met aankopen, koop alleen wat ik echt wil hebben. En ik hoop ook de komende week a 2 weken niks te kopen, en dat moet me wel lukken, gewoon werken op winkeltijden, weekend overdag binnen blijven, dat gaat wel lukken.

    Niet dat het zo dramatisch is hoor
    If there is a God, it is only logical that there be a devil.
    When there is an Overfiend the Mad Regent must also exist.
    Mijn collectie - updated 25 mei 2005

  24. #24

    Standaard

    Het gebeurd regelmatig dat ik 2 weken na elkaar geen film koop.
    Mijn aankopen zijn niet tijd gebonden maar smaak en budget daar gaat het bij mij om. Alleen de filmen die ik echt wil komen dadelijk in mijn collectie. Als ze dan weer heel goedkoop zijn dan laat ik me wel eens gaan. Ik zal zeker niet meedoen om 2 weken lang niets te mogen kopen. Er zijn al genoeg regels waar een mens zich aan moet houden dan zou je me de vrijheid van mijn aankopen nog willen afnemen.

  25. #25

    Standaard

    het is mij ook dus absoluut niet gelukt. Ik dacht dat het wel zou lukken, omdat ik zo 123 geen dvd kende die ik erg graag wilde. Maar stond ik daar even gisteren in de MM Cast Away te betalen. Het is gewoon echt niet te doen.
    Nu maar hopen dat Camille het wel volhoud!!

Pagina 1 van 13 1234511 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •