De resultaten 1 tot 6 van 6 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard 'The Ultimate Home Theater Day'

    Op het dvdforum.nl wordt gesproken over 'The Ultimate Home Theater Day'. Een meeting voor hometheater 'freaks'...
    Op dit forum zijn ook al verschillende pogingen gedaan om een bijeenkomst te organiseren, maar deze zijn steeds niet gelukt..

    Misschien is het leuk voor degenen die toen wel belangstelling hadden om te komendeze discussie te volgen...

    Grtz

  2. #2

    Standaard

    Is inmiddels al 4 keer gelukt hoor!
    ? | Home Cinema | Gekeken Films/Series | Don't ask me... I use my brain to keep my ears apart.

  3. #3

    Standaard

    voor mij komt de eerste eraan
    Mvg,

    Christiaan

  4. #4

    Standaard

    De termen 'meeting' en 'ultimate home-theater day' zijn voor mij niet te vereenzelvigen

    Wat moet ik me ervan voorstellen? Je met z'n allen de hele dag rond één home-theater scharen, of juist rouleren?

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kaz van Kooten
    De termen 'meeting' en 'ultimate home-theater day' zijn voor mij niet te vereenzelvigen

    Wat moet ik me ervan voorstellen? Je met z'n allen de hele dag rond één home-theater scharen, of juist rouleren?
    ik zie het als het beste hometheater uitkiezen daar heen gaan en heel de dag films kijken

  6. #6

    Standaard

    Ga dat kreng (receiver iig niet versjouwen..te zwaar [>20 kg] en te kostbaar

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •