Pagina 3 van 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 172 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door michel1
    Ik vind het beeld wel veel mooier dan de LCD van de buren waar op uitzendingen van de kabel veel meer
    ruis, ghosting etc. aanwezig is.
    Mja, LCD en plasma schermen moet je dus echt niet gaan beoordelen op hun prestaties met gewone kabel-tv. Mijn 6j oude CRT presteert op dat vlak ook nog altijd een stuk beter dan mijn nieuwe Samsung LCD. Het is pas wanneer ik naar DVDs of games ga dat de LCD beduidend mooier is qua beeld.

  2. #52

    Standaard

    De leverancier had er 1 in bestelling staan. Die heb ik eerst gezien in de zaak en daarna gelijk een LCD met dezelfde DVD-speler bekeken.
    Het beeld van de CRT vond ik mooier, maar dat is natuurlijk een persoonlijke smaak. Voorlopig komt hij daar niet meer binnen omdat ze gaan verbouwen. Bij de IT'S in Alblasserdam schijnt er ook 1 te staan.
    Zoiets zou ik nl. niet kopen zonder het gezien te hebben.
    Deze TV heb ik gekocht omdat bij de oude de beeldbuis het had begeven na +/- 6jaar in afwachting van SED-TV'S, dus zodra deze techniek redelijk geprijsd op de markt komt ik geen paar honderd euro hoef af te schrijven op bv. Plasma of LCD. Ook werd ik gewaarschuwd over de kwetsbaarheid van de LCD schermen als er iets tegenaankwam. Dit heeft
    ook meegewogen bij de aanschaf .

    Michel

  3. #53

    Standaard Philips Nederland geeft uitsluitsel HDTV CRT

    Hallo allemaal
    Bij deze een artikel wat ik ben tegengekomen op www.satplaza.com/

    Philips Nederland geeft uitsluitsel HDTV CRT

    De Custumer service van Philips Nederland heeft SatellietNieuws.nl vandaag officieel laten weten dat de Philips 32PW9551 CRT HDTV televisie beeldscherm zonder problemen de beeldformaten 1080i en 720p kan weergeven. Echter men gebruikt hiervoor het `downscalling` principe. Philips bevestigd nu officieel dat de 32PW9551 in deze gebruik maakt van maximaal 576 beeldlijnen. Hierdoor mag men het `HD-Ready` logo niet op deze televisie voeren omdat hiervoor minimaal 720 beeldlijnen door de televisie moeten worden weergegeven. Overigens geeft de Philips 32PW9551 in de Pixel Plus modus wel meer beeldlijnen af, namelijk 833 beeldlijnen. Pixel Plus is echter alleen te gebruiken in de modus 576p.

    Philips maakt met deze uitspraak een einde aan de vele speculaties die er in Europa de ronde doen over 32PW9551 betreffende dit onderwerp. Het is overigens wel zo dat de Philips 32PW9551, ondanks het terugrekenen van 1080i en 720p naar 576 beeldlijnen, een verrassend kwalitatief goed beeld geeft dat voor heel veel "HD-Ready" LCD beeldschermen niet te evenaren is. Wat dit betreft levert Philips met de 32PW9551 dus een kwalitatief zeer hoogstaand product af.

    Meer informatie over de Philips 32PW9551 vindt u in dit artikel waarin een de eerste bevindingen van onze hardwaretesters wordt weergegeven. Binnenkort zal via onze site www.hardwaretesten.nl een uitvoerige test van de Philips 32PW9551 te bezien zijn.

    Zie ook het originele artikel op http://www.satplaza.com/

  4. #54

    Standaard

    voor geïnteresseerden in de Samsung HD-ready CRT WS-32Z409 :
    Er is een animo check voor een eventuele inkoopactie. http://www.inkoopacties.net/ia/kql5y6ph

    (voor het geval deze niet leverbaar zou zijn in Nederland)

  5. #55

    Standaard

    Zoals eerder in deze thread opgemerkt werd; in groningen zit een handelaar die ze waarschhijnlijk gewoon gaat verkopen! :wink:

  6. #56

    Standaard

    Ik denk zelf dat er veel meer winkels zullen komen die deze gewoon gaan leveren. neemt niet weg dat de inkoop actie mogelijk interessant kan zijn.

  7. #57

    Standaard

    De beste prijs die ik gevonden heb voor de philips 32PW9551 (bij een kleinhandel dan nog!) ligt nauwelijks hoger dan 600 EUR. Vind ik een heel interessante prijs en ik overweeg nog steeds serieus om mijn plasma/lcd plannen op te bergen en voor deze 'HD prepared' CRT te gaan. Als er nog een beetje budget over blijft na mijn bouw-perikelen.

  8. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door GameBelgium
    De beste prijs die ik gevonden heb voor de philips 32PW9551 (bij een kleinhandel dan nog!) ligt nauwelijks hoger dan 600 EUR. Vind ik een heel interessante prijs en ik overweeg nog steeds serieus om mijn plasma/lcd plannen op te bergen en voor deze 'HD prepared' CRT te gaan. Als er nog een beetje budget over blijft na mijn bouw-perikelen.
    aha..bouw perikelen...breek me de bek niet open
    Marantz NR1501
    PS3
    Humax 5050C
    Popcorn Hour C200 (met LG104 BR)
    Mordaunt Short Premiere 5.1 speakers
    Panasonic 42G10

  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door GameBelgium
    ik overweeg nog steeds serieus om mijn plasma/lcd plannen op te bergen en voor deze 'HD prepared' CRT te gaan. .
    same here, maar dan ben ik meer geïnteresseerd in die HD ready CRT.

  10. #60

    Standaard

    Ik heb gister de knoop doorgehakt en heb de Philips besteld. Mijn voornaamste reden is dat deze 576p kan en een component ingang heeft. Nu kan ik mijn dvd-speler via component aansluiten en progressive het beeld opbouwen.

    Het HD gebeuren verder beschouw ik als leuk extra'tje, waar ik niet bewust verder gebruik van zal maken (HD_DVD en Blu-ray staan op een laag pitje , heb net pas een fatsoenlijk HT -set aangeschaft). Hoewel de Samsung HDTV digi decoder (DBC-H360R) er waarschijnlijk ook bij komt. Maar hier kies ik voor deze omdat ik een nieuwe nodig heb en deze simpel weg de minst kwade keus lijkt (ondanks de hogere prijs) vanwege al problemen die er met de huidige modellen zijn (of de beperkingen die ze hebben), voor deze is het natuurlijk wel nog afwachten of er problemen ontstaan. Het extra HD abo ga ik niet afsluiten. Maar deze decoder kan overigens ook in progressive scan de SDTV signalen doorgeven, dus die "winst" heb ik wel.

    Het is alleen naar verwachting 2 tot 3 weken wachten op de tv, maar die heb ik ook nodig voor de verhuizing die volgende week begint. (net geen bouw perikelen, maar wel behangen en co.)

  11. #61

    Standaard

    Goed nieuws Mr_Parker, ik ben blij voor je. En ook een beetje voor mezelf en de andere leden van het forum, want misschien krijgen we van jou dan binnenkort een review? Veel succes met de verhuis, en heel veel plezier met het nieuwe toestel. Het wordt eventjes aftellen...

  12. #62

    Standaard

    Op htforum.nl is ook een review te vinden

  13. #63

    Standaard

    Boeit me niets. Dit is zeker de moeite waard om eens nader te kijken.


  14. #64

    Standaard servicemenu 32PW9551

    Wie weet de code om in het servicemenu van de 32PW9551 te komen.

    Thanks

  15. #65

    Standaard Re: servicemenu 32PW9551

    Service menu:
    0 6 2 5 9 6 i (op de afstandbediening indrukken). :wink:
    Citaat Oorspronkelijk gepost door f.r.
    Wie weet de code om in het servicemenu van de 32PW9551 te komen.

    Thanks

  16. #66

  17. #67

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door f.r.
    Hey BEDANKT hstadman
    :wink:

  18. #68

    Standaard

    Ik vind bij de Philips 32PW9551/12 wel het probleem dat alleen EXT1 maar RGB en 60Hz ondersteunt. Dit is lastig als je PS2 en Gamecube
    beide hier op ingesteld worden met sommige Amerikaanse spellen en je dan alleen maar groen beeld geven.Ik heb er nu een scart-switch tussengeplaatst zodat het wel werkt. Philips erover gebeld en dit schijnt inderdaad de enige oplossing te zijn. Dus houd hier voor aanschaf even rekening mee.

    Michel

  19. #69

    Standaard Re: servicemenu 32PW9551

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman
    Service menu:
    0 6 2 5 9 6 i (op de afstandbediening indrukken). :wink:
    Citaat Oorspronkelijk gepost door f.r.
    Wie weet de code om in het servicemenu van de 32PW9551 te komen.

    Thanks
    Wat kan je met dat Service Menu allemaal uitvoeren? Wat zijn de verschillen met de gewone instellingen via de AB knop menu?
    If the pink is snookered, go for the brown!
    Mijn collectie

  20. #70

    Standaard Re: servicemenu 32PW9551

    Dit is het service menu van Philips en kun je bijv. de overscan aanpassen of de kleurinstellingen etc. Goed oppasen wat je daar doet dus want je kunt het ook slechter maken dan het was. :wink:
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Punjabi
    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman
    Service menu:
    0 6 2 5 9 6 i (op de afstandbediening indrukken). :wink:
    Citaat Oorspronkelijk gepost door f.r.
    Wie weet de code om in het servicemenu van de 32PW9551 te komen.

    Thanks
    Wat kan je met dat Service Menu allemaal uitvoeren? Wat zijn de verschillen met de gewone instellingen via de AB knop menu?

  21. #71

    Standaard

    Hoi hstadman

    Het was mijn bedoeling om de cathode instelling te veranderen.
    Deze schijnt standaard nogal hoog te staan.
    Maar de term "cathode" kom ik in het service menu niet tegen.
    wordt het bij deze TV mischien anders aangeduid.
    Hopelijk kan jij of iemand anders mij verder helpen.
    met dank,
    Frank
    P.S.
    volgens mij heb ik dezelfde vraag ook aan jou gesteld via kieskeurig.nl
    Sorry about that

  22. #72

    Standaard

    Wil je de sterkte van het signaal dat van de buis afkomt verzwakken?
    Daar is de cathode dr setting voor.Loopt van 1-12. Zorgt ervoor dat het wat minder inbrandt en de tv eventueel wat langer meegaat! Je zou eventueel ook een isf calibratie kunnen laten doen! :wink:

    Ehh, nee, ik zit niet op kieskeurig.nl. :wink:
    Citaat Oorspronkelijk gepost door f.r.
    Hoi hstadman

    Het was mijn bedoeling om de cathode instelling te veranderen.
    Deze schijnt standaard nogal hoog te staan.
    Maar de term "cathode" kom ik in het service menu niet tegen.
    wordt het bij deze TV mischien anders aangeduid.
    Hopelijk kan jij of iemand anders mij verder helpen.
    met dank,
    Frank
    P.S.
    volgens mij heb ik dezelfde vraag ook aan jou gesteld via kieskeurig.nl
    Sorry about that

  23. #73

    Standaard

    Ik was het niet voor de duidelijkheid, maar iemand heeft jouw daar gequote hstadman.

  24. #74

    Standaard

    Niet zo netjes!
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mr_Parker
    Ik was het niet voor de duidelijkheid, maar iemand heeft jouw daar gequote hstadman.

  25. #75

    Standaard

    Ach, hij / zij heeft naast zijn eigen nickname in iedergeval wel de eer aan jouw gegeven door ook jou nickname erbij te zetten.

    Maar of het nu zo handig is dat iedereen weet hoe men in het service menu komt weet ik zo net nog niet.

Pagina 3 van 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •