Pagina 3 van 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 168 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Hannah and his Sister
    John Hannah will reprise his role as Evy’s brother in the next “Mummy” movie. He’s the only remaining cast member, besides from Brendan Fraser, who’ll be returning for this new second sequel.

    Alex Pettyfer (“Wild Child”), Anthony Wong (“Matrix Reloaded”) and Isabella Leong (“The Eye”) have also joined the cast, says Bloody Disgusting.

    "The Mummy 3 : Curse of the Dragon" will be set many years after the events of the last film, "The Mummy Returns". Though Rick O'Connell (Fraser) and Evelyn (Maria Bello replacing Rachel Weisz) are still very much in the picture, it'll be up to their grown-up son, Alex (Luke Ford), to do the Mummy mashing. The new Mummy (Jet Li) is the desiccated remains of China's first uber-Emperor Qin Shihuang, who wants revenge on those who turned his team into stone all those years ago.
    Bron: Moviehole.net
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  2. #52

    Standaard

    Ik blijf het een raar gezicht vinden als we ineens een andere acteur/actrice zien in dezelfde rol als de voorgaande (zoals in dit geval Weisz - Bello).
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  3. #53

    Standaard

    Though Rick O'Connell (Fraser) and Evelyn (Maria Bello replacing Rachel Weisz) are still very much in the picture, it'll be up to their grown-up son, Alex (Luke Ford), to do the Mummy mashing.
    Heb je gelijk in Dennis, maar dit vind ik nog veel erger

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daan de G. Bekijk bericht
    Heb je gelijk in Dennis, maar dit vind ik nog veel erger
    Daar had ik overheen gelezen, inderdaad ook niet super bevordelijk voor het uitkijken naar deze film...
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  5. #55

    Standaard

    oh yuk, als het niet meer om fraser draait dan hoeft het wat mij betreft niet meer.. Lijkt wel erg veel op de nieuwe indiana jones waar ook die eikel beauf (of hoe die domme actuer ook heet) de zoon gaat spelen...

  6. #56

    Standaard

    "The Mummy 3" Expands Cast
    According to Bloody-Disgusting, the upcoming third installment of "The Mummy" has recently expanded its cast. The new members are Alex Pettyfer (Alex Rider: Operation Stormbreaker), John Hannah, (The Mummy), Anthony Wong (Matrix Reloaded) and Isabella Leong.
    In the film, father and son duo Rick (Brandon Fraser) and Alex O'Connell (Luke Ford) unearth the mummy of the first Emperor of Qin (Jet Li) -- a shape-shifting entity who was cursed by a wizard (Michelle Yeoh) centuries ago.
    "The Mummy 3" is currently in production through November in Montreal and China. The goal is to release the movie on July 11th, 2008.
    Bron: Worstpreviews
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  7. #57

    Standaard

    Foto's:

    http://www.robcohenthemummy.com/2007...s_landed_1.php

    Ben benieuwd of ze deel 1 kunnen overtreffen alleen jammer van Rachel Weisz

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  8. #58

    Standaard

    First Look at Jet Li in The Mummy!

    The Mummy: Tomb of the Dragon Emperor director Rob Cohen has posted yet another update on the anticipated summer 2008 film, including the first photo of Jet Li, word on what was just shot and soundtrack info. Here's a clip:

    Today, I shot Jet Li on his black stallion riding into battle in his jade armor. He looked nothing short of an Emperor. He has been totally professional and warm to me and the entire crew, like the prince he truly is.

    As to the music: guys, trust me. Randy and I have done two classic scores (DRAGON: THE BRUCE LEE STORY and DRAGONHEART) that continue to be used in trailers and commercials a decade and a half later. This will be an original score with new themes, played by the London Symphony Orchestra recorded at Abbey Road Studios. There will nothing “synth paddy” about it. It will be massive, thematic, and pulsing. I have great respect for Al Silvestri but this is a new, re-booted “Mummy” and it will have the score to match.

    "I grew up in the cinema, almost. Both my parents worked there. My life, my reading, everything about me revolves around the cinema. So for me, cinema is life, and vice versa."
    - Sergio Leone

  9. #59

    Standaard

    Ziet er tof uit!

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  10. #60

    Standaard

    Ik weet niet of het verhaal al bekend is:
    the film, good ole Rick O'Connell (Fraser) with grown-up son Alex (Luke Ford) and wife Evie re-incarnated as Mario Bello in tow inadvertently unleash onto the 21st century the mummy of the first Emperor of Qin (Li), a shape-shifting powerful beastie whose lust for world domination is only matched by his desire for revenge on the sorceress (Yeoh) who imprisoned him centuries ago. Click on Yeoh's tasty cleavage to check out the rest of the pics. The film opens August 1st of next year.

    http://filmz.ru/film/2583/photos/?from=0 (Nieuwe fotos beschrikbaar)

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  11. #61

    Standaard

    Heb de afgelopen 3 dagen de Indiana Jones reeks weer eens gekeken, en moet verdorie zeggen dat ik de eerste mummy IMHO zelfs leuker vondt als Indy.. ouch.. 2e was te ver doorgeschoten, en hopelijk is de 3e weer wat leuker, helaas zal het minder zijn doordat iemand anders nu het character van rachel weisz speelt, en diegene vindt ik normaal gesproken toch al niet zo denderend.. grrrr..

  12. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SuperDre Bekijk bericht
    Heb de afgelopen 3 dagen de Indiana Jones reeks weer eens gekeken, en moet verdorie zeggen dat ik de eerste mummy IMHO zelfs leuker vondt als Indy.. ouch.. 2e was te ver doorgeschoten, en hopelijk is de 3e weer wat leuker, helaas zal het minder zijn doordat iemand anders nu het character van rachel weisz speelt, en diegene vindt ik normaal gesproken toch al niet zo denderend.. grrrr..
    Als je The Mummy beter vindt dan Raiders of the Lost Ark, dan heeft het volgensmij geeneens zin om een discussie met je te beginnen.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  13. #63

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick vd H. Bekijk bericht
    Als je The Mummy beter vindt dan Raiders of the Lost Ark, dan heeft het volgensmij geeneens zin om een discussie met je te beginnen.

    Ben het met je eens.
    Turn around and feel the vibe.....

  14. #64

    Standaard

    dat staat idd op imdb, maar als je dan zoekt, is het idd een achtbaan

    Citaat Oorspronkelijk gepost door El-Jorge Bekijk bericht
    Dit is een actbaan toch??

  15. #65

    Standaard

    maar hij komt er wel degelijk aan, op de site van kinepolis staat hij tussen de films die verwacht worden.

    de titel:
    The Mummy: Tomb of the Dragon Emperor


    Na lange discussies en onderhandelingen over zijn loon heeft Brendan Fraser eindelijk een overeenkomst gesloten met Universal Pictures om ook in "The Mummy 3" op te draven, een vervolg op de eerste twee films van "The Mummy", uit 1999 en 2001. Die films brachten wereldwijd meer dan 800 miljoen dollar op. Brendan Fraser pikt dus zijn rol van archeoloog terug op en krijgt deze keer af te rekenen met een slechterik (Jet Li) in China. Regisseur Stephen Sommers geeft de fakkel door aan Rob Cohen, die in staat moet zijn om ons een portie straffe kost voor te schotelen, in de lijn van zijn "xXx" en "The Fast and The Furious", om maar die te noemen. Aan de andere kant moeten de producenten wel op zoek naar een andere heldin, want Rachel Weisz kruipt niet opnieuw in de huid van Evelyn Carnahan, wegens te druk met andere projecten. Opnames worden voorzien voor deze zomer in Canada.

    http://www.filmtotaal.nl/module.php?...ls&newsID=9810

    op deze link vind je de eerste foto's

  16. #66

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door loncke Bekijk bericht
    maar hij komt er wel degelijk aan, op de site van kinepolis staat hij tussen de films die verwacht worden.

    de titel:
    The Mummy: Tomb of the Dragon Emperor


    Na lange discussies en onderhandelingen over zijn loon heeft Brendan Fraser eindelijk een overeenkomst gesloten met Universal Pictures om ook in "The Mummy 3" op te draven, een vervolg op de eerste twee films van "The Mummy", uit 1999 en 2001. Die films brachten wereldwijd meer dan 800 miljoen dollar op. Brendan Fraser pikt dus zijn rol van archeoloog terug op en krijgt deze keer af te rekenen met een slechterik (Jet Li) in China. Regisseur Stephen Sommers geeft de fakkel door aan Rob Cohen, die in staat moet zijn om ons een portie straffe kost voor te schotelen, in de lijn van zijn "xXx" en "The Fast and The Furious", om maar die te noemen. Aan de andere kant moeten de producenten wel op zoek naar een andere heldin, want Rachel Weisz kruipt niet opnieuw in de huid van Evelyn Carnahan, wegens te druk met andere projecten. Opnames worden voorzien voor deze zomer in Canada.

    http://www.filmtotaal.nl/module.php?...ls&newsID=9810

    op deze link vind je de eerste foto's
    Je loopt toch behoorlijk achter, want de film is al klaar met de opnames, rob cohen heeft zelfs een video diary als ik me niet vergis, ik heb in iedergeval al een zwik behind the scene filmpjes gezien.. Grootste probleem vindt ik persoonlijk toch de vervanging van Rachel Weisz, want zij is gewoon Evelyn.. Maar goed ik hoop dat de fun van de 1ste weer terug is (2e vond ik te ver gaan (straaljagerbalon?)), de 1ste was voor mij in iedergeval de film van dat jaar (en ik vind em eigenlijk nog steeds 1 van de leukste films)...

  17. #67

    Standaard

    Maria Bello heeft de rol van Rachel Weisz overgenomen, en de film zou op 31 juli in premiere moeten gaan. De film is inmiddels in post-productie gegaan. Zie http://www.imdb.com/title/tt0859163/

    Ik weet het niet. Op zich had ik wel zin in een vervolg op de Mummy-films, maar de veranderingen aan cast en regie vindt ik niet zo geweldig.

  18. #68

    Standaard

    -- a shape-shifting entity who was cursed by a wizard
    En wat moeten we hier van verwachten..? Jammer genoeg nog geen trailer..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  19. #69

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintjuh Bekijk bericht
    En wat moeten we hier van verwachten..? Jammer genoeg nog geen trailer..
    Meer slechte cgi zoals op het einde van deel 2?!

    Voor elke stemming zijn er wel films; de mummy films zijn lekkere brainless actiefilms die van tijd tot tijd zeer leuk kunnen zijn.:wink:

  20. #70

    Standaard

    Bello on for Three More Mummy Sequels

    In speaking to MTV, actress Maria Bello admits to having signed up for three more "Mummy" films for Universal. Bello replaces Rachel Weisz and plays Evelyn Carnahan O'Connell in the summer release The Mummy: Tomb of the Dragon Emperor. "I don't know when, but it's going," she told the music news outlet. "[There will] absolutely be 'The Mummy 4.'"

    She also dishes a little taste of what we can expect in Rob Cohen's upcoming third film. "In the beginning of the movie I do a sword fight with an invisible mummy," Bello said. "I had to be on wires and do sword work. It took days to do, and it was so much fun. I would do flips on the wire and I'd land down and be like a little kid."

    For more, click here.
    "I grew up in the cinema, almost. Both my parents worked there. My life, my reading, everything about me revolves around the cinema. So for me, cinema is life, and vice versa."
    - Sergio Leone

  21. #71

  22. #72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SuperDre Bekijk bericht
    Heb de afgelopen 3 dagen de Indiana Jones reeks weer eens gekeken, en moet verdorie zeggen dat ik de eerste mummy IMHO zelfs leuker vondt als Indy.. ouch..

  23. #73

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deTuinman Bekijk bericht
    Dat begrijp ik ook niet!!

  24. #74

    Standaard

    Mensen met met een username met 'Super' ervoor negeer ik sowieso al
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  25. #75

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick vd H. Bekijk bericht
    Mensen met met een username met 'Super' ervoor negeer ik sowieso al

Pagina 3 van 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •