Pagina 1 van 7 12345 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 168 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard The Mummy: Tomb of the Dragon Emperor

    Fehr talks The Mummy 3

    Was having a chat to actor Oded Fehr, one of the nicest chaps in the business and one of the best performers on TV right now (“Sleeper Cell”), and he tells me that Universal doesn’t require his services for the new “Mummy” film.

    “I’m not involved [in “The Mummy 3”]. The person that wrote it, created it, tells me they’re doing a third one. They were writing it [when I spoke to him], so I don’t know where it is now. I believe it’s only going to involve Brendan Fraser and Rachel Weisz’s characters, of the old movies, and everyone else [in it] is going to be new.

    In some ways, Fehr’s glad he’s not returning. It’d mean having to grow his hair long for the part if Ardeth Bay was required back. “That was a lot of work – a lot of hair product, effort, and shower time. It’s a lot quicker now [that it’s short]”, he says.

    After her Oscar Win, Fehr admits “they’re probably” going to have trouble getting Weisz now. Not that he’s seen the film that she won her Oscar for – “The Constant Gardener”. “I haven’t seen it because I’ve got a three year old and a two-and-half-week-old now. I haven’t seen anything really, in the last two years”, he laughs. “I haven’t seen it, but I’ve heard wonderful things. I’ve always said that she’s an incredible actress, she’s so natural, it’s unbelievable”.

    Fehr, who says he’s also attached to “Resident Evil : Extinction” - which is still in the “very early stages”, played Bay in both “The Mummy” and “The Mummy Returns”.

    Initially, Universal were toying around with the idea of having only Arnold Vosloo, the Mummy himself, return for the new sequel – and have it set in contemporary times, with a new hero.

    The most recent script however, sees Fraser and Weisz’s characters return, but with their grown-up son, to help fight off the bandaged baddie. It’s set in 1940, several years after the events of the first two films, with a new Mummy, China's first uber-Emperor Qin Shihuang, bringing on the pain.

    Would love to get a look at the amount written on Weisz’s cheque this time around.

    http://www.moviehole.net/news/200603...e_mummy_3.html

    Ik zou het best leuk vinden als er een Mummy 3 kwam, heb me uitstekend vermaakt met de vorige 2 delen. Maar dan moeten ze wel Rachel Weisz en Brendan Fraser weten te krijgen, anders ben ik bang dat het een grote flop wordt....Overigens ook wel leuk dat ze een nieuwe Mummy in het huidige script hebben, want anders staat ook maar steeds dezelfde uit de dood op he..
    Laatst aangepast door Patrick van den Hul : 21-06-2008 om 12:58 Reden: Titel geactualiseerd

  2. #2

    Standaard

    Ik las op IMDB dat er al een mummy 3 is:

    Revenge of the Mummy: The Ride

    Dit omdat een aantal hoofdrolspelers van de andere mummy films hier ook in meedoen

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martini
    Ik las op IMDB dat er al een mummy 3 is:

    Revenge of the Mummy: The Ride

    Dit omdat een aantal hoofdrolspelers van de andere mummy films hier ook in meedoen
    Dit is een actbaan toch??
    Turn around and feel the vibe.....

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martini
    Ik las op IMDB dat er al een mummy 3 is:

    Revenge of the Mummy: The Ride

    Dit omdat een aantal hoofdrolspelers van de andere mummy films hier ook in meedoen
    Revenge of the Mummy is een attractie in de Universal Studios, geen film die in de bioscoop heeft gedraaid of op DVD is uitgebracht. Hij telt dus niet mee.

  5. #5

    Standaard

    Ik kwam overigens nog dit bericht tegen, dat al eerder geplaatst is dan het bericht wat ik hierboven geplaatst heb...
    http://www.moviehole.net/news/4448.html

    Ben benieuwd wie ze nu als regisseur willen hebben...

  6. #6

    Standaard

    Laat maar komen,de andere 2 delen vond ik zeer vermaakelijk,hopelijk weten ze de hoofdrolspelers uit de vorige delen te strikken.
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door El-Jorge
    Citaat Oorspronkelijk gepost door martini
    Ik las op IMDB dat er al een mummy 3 is:

    Revenge of the Mummy: The Ride

    Dit omdat een aantal hoofdrolspelers van de andere mummy films hier ook in meedoen
    Dit is een actbaan toch??
    Zag t er net bijstaan. Oeps.

  8. #8

    Standaard

    Ik heb eerder wel eens geklaagd over de Mummy-films maar ik zou toch graag wel een derde deel willen zien. Het zijn amusante actie/avonturen-films.

  9. #9

    Standaard

    Ik vind deel 1 +2 gelijk staan. Deel 1 vind ik een hele goeie start van de mummey reeks, al bracht deel 2 weinig nieuws maar was het geen slechte film. Gelukkig is de reeks niet geeindigd met the scropion king want dat was een regel rechte flop. Als er een deel zal komen hoop ik dat de hoofdrol spelers Brendan Fraiser & Rachel Weiz er interug komen want door hun acteer prestaties maakte het juist een vermakelijke film.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  10. #10

    Standaard

    Het waren allebei erg leuke films, maar artistiek gezien is een deel 3 echt overbodig.
    Mr Fairbrother: 'Is Ted here?'
    Spike: No, he's doing the whocanputhisheadinabucketofwaterthelongest-competion!

  11. #11

    Standaard

    Ik word niet warm of koud van de Mummyfilms. Toch heb ik even gekeken toen iemand zei dat Mummy3 al bestaat. Maar het bleek dus een achtbaanfilm te zijn. Toch zag ik een andere Mummy 3 film namelijk "The Scorpion King". Kijk maar bij de alternatieve titels. Wel grappig eigenlijk, maar natuurlijk niet echt een Mummyfilm volgens mij. Heb hem niet gezien hoor, want toen ik de trailer zag dacht ik gelijk al dat het niets voor mij zou zijn. En ik denk dat ik best wel eens gelijk zou hebben dat ik die film nog erger zou vinden dan de Mummy films.

    MeanRat

  12. #12

    Standaard

    Scorpion King is een spin-off van de The Mummy-serie

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Maarten van Krimpen
    Het waren allebei erg leuke films, maar artistiek gezien is een deel 3 echt overbodig.
    Artistiek gezien waren deel 1 en 2 ook niet echt nodig. Het zijn films waar je heen gaat voor de fun, niet voor de briljante toevoeging die ze bieden aan de cinema.
    Als de makers het verhaal een andere kant op kunnen sturen en het vermakelijk houden, dan is een derde deel best een toevoeging. The Mummy Returns was erg vermakelijk, maar wel meer van hetzelfde. Als ik de opzet van deel 3 hoor, zijn de makers idd van plan eens wat anders te doen. Met een beetje originaliteit kan deel 3 dan best wat worden.
    Mom? If you were in a German Scheiße movie, you'd... you'd tell me, right? - Eric Cartman
    You are entering a world of pain, my friend - Walter Sobchak

  14. #14

    Standaard

    http://www.countingdown.com/movies/676202

    Op deze link staat meer nieuws over the mummy 3

  15. #15

    Standaard

    Het zegt slechte dialogen en screenplay, najah ik ben toch erg benieuwd hoe de chinese versie wordt.

  16. #16

    Standaard

    Fraser to Reprise Mummy Role

    TMZ.com has learned that Universal Pictures has signed Brendan Fraser to reprise his role of Rick O'Connell in a third installment of "The Mummy" franchise. The movie is being readied to begin shooting early next year, says the site.

    The studio has apparently made an offer to Joe Johnston (Hidalgo, Jurassic Park III) to direct. Stephen Sommers wrote and directed the first two films. "Smallville" creators Alfred Gough and Miles Millar are penning the new film.

    The site says that the project will be a reimagining of the first two films, so we'll have to see whether Rachel Weisz, John Hannah, Arnold Vosloo or Oded Fehr will be back as well.

  17. #17

    Standaard

    Van mij mag die film wel komen, ik vind de voorgangers heerlijk vermaak! Het leuke van films is dat je bij sommige moet nadenken, bij andere niet, dat je van sommige blij of zwaarmoedig wordt en dat iedere gek zijn eigen smaak heeft.

    Goed dat Brendan Fraser terugkeert, zonder hem geen 'echt' vervolg, maar dat geldt eigenlijk ook voor Rachel Weisz.

    John Hannah - leuke rol in de andere films, maar zou eruit gelaten kunnen worden.

    Arnold Vosloo? - Laat Imhotep nu maar eens rusten... Next Mummy!

    Oded Fehr - zou ik graag terugzien, uit dit karakter valt nog wel iets te halen.

    En ik hoop dat ze niet het zoontje uit deel 2 opvoeren als volwassene (zoals eerder te lezen viel). Want dat zou waarschijnlijk betekenen dat Rick (Fraser) minder actietoeren uithaalt en je krijgt een overkill aan macho's.

    Chinese mummie, vrouwelijke mummie, hele meute mummie's, stukje magie / tijdsverschuivingen - dat ze maar iets leuks verzinnen en een lekkere 'over the top' - film ervan maken.
    Send a maniac to catch a maniac...

  18. #18

    Standaard

    Uni eyes Cohen for 'Mummy 3'

    Rob Cohen is in negotiations to direct "Mummy 3" for Universal Pictures.

    Stephen Sommers, who directed the first two movies, is producing with partner Bob Ducsay. Sean Daniel and Jim Jacks also are producing.

    The plot details of the script, written by Alfred Gough and Miles Millar, are being kept under wraps.

    The previous two installments of the successful action-adventure franchise starred Brendan Fraser and Rachel Weisz as early 20th century adventurers who end up in the path of a reborn Egyptian mummy played by Arnold Vosloo. The first movie, released in 1999, grossed $155 million at the domestic boxoffice, while 2001's "The Mummy Returns" made $202 million.

    Talks with actors have not begun. Jeff Kirschenbaum and Erik Baiers are overseeing for Universal.

    WMA-repped Cohen last directed "Stealth." He also is writing a biopic of filmmaker Russ Meyer and his wife titled "King of the Nudies," which he plans to direct, and is attached to direct "Scared Straight" for New Line. Cohen's other directing credits include "The Fast and the Furious" and "XXX."

    Bron: hollywoodreporter.com
    "I grew up in the cinema, almost. Both my parents worked there. My life, my reading, everything about me revolves around the cinema. So for me, cinema is life, and vice versa."
    - Sergio Leone

  19. #19

    Standaard

    zat ik nu niet echt op te wachten, al zijn de eerste 2 leuke films (Scorpion King vond ik wel heel wat minder).

  20. #20

    Standaard

    van mij mag het meteen komen... heb beide delen op dvd en vind beide (vooral deel een dan) geweldige avonturenfims.... tuurlijk, onzin en pulp van de eerste graad, maar beter goed amusement, dan saai drama... Scorpion King was gewoon bagger, maar imo hoort die ook helemaal niet thuis in het mummy universum, ook al is het min of meer een spin off.... wat me wel zorgen baart is rob cohen... is nu niet meteen mijn eerste keuze, hoop nog steeds op sommers

  21. #21

    Standaard

    deel 1 en 2 scoorden hoog qua amusementswaarde dus een deel 3 die nog meer over the top gaat mag er best komen
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  22. #22

    Standaard

    De eerste twee films waren misschien niet echt erg goed, maar die heerlijke egyptische sfeer die er in die films hing vond ik wel geweldig. Beetje Tomb Raider achtig, misschien nog wel meer Tomb Raider sfeer als in de Tomb Raider films zelf. Ik zou zeker wel zin hebben in een derde deel... ik dacht altijd dat Scorpion King het laatste deel was...

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Fontane
    De eerste twee films waren misschien niet echt erg goed, maar die heerlijke egyptische sfeer die er in die films hing vond ik wel geweldig. Beetje Tomb Raider achtig, misschien nog wel meer Tomb Raider sfeer als in de Tomb Raider films zelf. Ik zou zeker wel zin hebben in een derde deel... ik dacht altijd dat Scorpion King het laatste deel was...
    Deel drie is eigenlijk een spin off: the scorpion king...

    Deel 1 en 2 waren zeer amusant...

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martini
    Citaat Oorspronkelijk gepost door El-Jorge
    Citaat Oorspronkelijk gepost door martini
    Ik las op IMDB dat er al een mummy 3 is:

    Revenge of the Mummy: The Ride

    Dit omdat een aantal hoofdrolspelers van de andere mummy films hier ook in meedoen
    Dit is een actbaan toch??
    Zag t er net bijstaan. Oeps.
    Wel een hele gave achtbaan overigens..... (Heb het genoegen mogen smaken er een keer in te rijden....)
    Maar een derde film??? ik weet het niet
    "do i see sheets of plastic in your future?..."
    Dexter Morgan.

  25. #25

    Standaard

    laat maar komen zou ik zeggen. vind de mummyfilms goed. maar hoe gaan ze dit dan aanpakken? in de 2de film wekten ze hem al terug tot leven. kunnen ze toch niet opnieuw doen...

Pagina 1 van 7 12345 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •