Pagina 7 van 30 EersteEerste ... 3456789101117 ... LaatsteLaatste
De resultaten 151 tot 175 van 747 worden weergegeven.
  1. #151

    Standaard

    Nou ik heb zojuist in een mega tempo seizoen 5 van Angel gekeken (6 dagen ofzo :P)... En ik moet zeggen, tis een heel sterk seizoen, en Spike en Angel zijn echt een megaduo!

    Alleen het einde is een beetje... het einde

  2. #152

    Standaard

    Het einde van Angel vind ik een beetje vaag. Heet abrupt
    Ik miste wel Cordelia in dit seizoen. Zij was toch een heel belangrijk persoon.
    Phoebe: Wrong things done for the right reason is still a wrong thing, our job is to protect the innocent, not punish the guilty

  3. #153

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris Hoogeveen
    Het einde van Angel vind ik een beetje vaag. Heet abrupt
    Ik miste wel Cordelia in dit seizoen. Zij was toch een heel belangrijk persoon.
    Ja en in de 100e aflevering dan krijg je meteen weer "het gevoel" weer terug, al meteen als ze d'r ogen open doet... Cordelia is gewoon een belangrijk persoon net als Willow, Xander en Giles dat zijn dé hardcore Slayerettes... en ook al gaat dit over Angel, je vergeet nooit waar de serie vandaan komt

    Trouwens, ik zoek dat nummertje (nu moet k heel specifiek zijn)... Als Spike en Angel in Rome zijn, en Buffy van de achterkant zien, t nummer wat je hoort in de disco, die was wel lekker

  4. #154

    Standaard

    Ik ben nog niet bij dat seizoen van Angel, maar kom ik er, ga ik het proberen op te zoeken
    Buffy: "Are you gonna go all Dawson on me everytime I have a boyfriend?"

  5. #155

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wesley
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris Hoogeveen
    Het einde van Angel vind ik een beetje vaag. Heet abrupt
    Ik miste wel Cordelia in dit seizoen. Zij was toch een heel belangrijk persoon.
    Ja en in de 100e aflevering dan krijg je meteen weer "het gevoel" weer terug, al meteen als ze d'r ogen open doet... Cordelia is gewoon een belangrijk persoon net als Willow, Xander en Giles dat zijn dé hardcore Slayerettes... en ook al gaat dit over Angel, je vergeet nooit waar de serie vandaan komt

    Trouwens, ik zoek dat nummertje (nu moet k heel specifiek zijn)... Als Spike en Angel in Rome zijn, en Buffy van de achterkant zien, t nummer wat je hoort in de disco, die was wel lekker
    In de aftiteling staat in principe altijd alle nummers die ze in die film/aflevering gebruikt hebben.
    We learn to do something by doing it. There is no other way. (John Halt)

  6. #156

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rianne van der Tuin
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wesley
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris Hoogeveen
    Het einde van Angel vind ik een beetje vaag. Heet abrupt
    Ik miste wel Cordelia in dit seizoen. Zij was toch een heel belangrijk persoon.
    Ja en in de 100e aflevering dan krijg je meteen weer "het gevoel" weer terug, al meteen als ze d'r ogen open doet... Cordelia is gewoon een belangrijk persoon net als Willow, Xander en Giles dat zijn dé hardcore Slayerettes... en ook al gaat dit over Angel, je vergeet nooit waar de serie vandaan komt

    Trouwens, ik zoek dat nummertje (nu moet k heel specifiek zijn)... Als Spike en Angel in Rome zijn, en Buffy van de achterkant zien, t nummer wat je hoort in de disco, die was wel lekker
    In de aftiteling staat in principe altijd alle nummers die ze in die film/aflevering gebruikt hebben.
    Ik weet ook niet precies wat je bedoelt want ik zit nog niet bij seizoen vijf. Maar er zijn ook wel website die dergelijke info geven...kijk even hier
    http://www.angel-btvs.co.uk/angel/musicguide.php

    http://www.buffyworld.com/buffy/music.htm Deze heeft een overzicht van de muziek in Buffy, maar loopt maar tot seizoen 2 van Angel, wellicht nog niet verder ge-updated.

  7. #157

    Standaard

    Ook leuk om te zien hoe Lorne er zonder visagie eruit ziet

    Buffy: "Are you gonna go all Dawson on me everytime I have a boyfriend?"

  8. #158

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hermiek*
    Ook leuk om te zien hoe Lorne er zonder visagie eruit ziet

    Jee....dat is wel een heel erg GROOT verschil....ik had dit nog nooit gezien :P

    Dat moet iedere keer wel een hele tijd geduurd hebben om die make up aan te brengen....en weer af te wassen!

  9. #159

    Standaard

    Ja, inderdaad, dat vond ik ook al!
    Kan niet echt goed voor je huid zijn geloof ik
    De grootste gelijkenis is toch wel de neus.. voor de rest had ik er geloof ik een iets oudere kerel achter gezocht!
    Buffy: "Are you gonna go all Dawson on me everytime I have a boyfriend?"

  10. #160

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hermiek*
    Ja, inderdaad, dat vond ik ook al!
    Kan niet echt goed voor je huid zijn geloof ik
    De grootste gelijkenis is toch wel de neus.. voor de rest had ik er geloof ik een iets oudere kerel achter gezocht!
    Kijk, ik nou ook. Hij 'lijkt' ouder als Lorne. :wink: 8)

  11. #161

    Standaard

    Ik bedoelde het juist andersom
    Ik vind Lorne er ouder uitzien dan dat Andy Hallett IRL is/eruit ziet.. maar misschien komt dat wel omdat Lorne vaak wel erg 'wijs' overkomt
    Buffy: "Are you gonna go all Dawson on me everytime I have a boyfriend?"

  12. #162

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hermiek*
    Ik bedoelde het juist andersom
    Ik vind Lorne er ouder uitzien dan dat Andy Hallett IRL is/eruit ziet.. maar misschien komt dat wel omdat Lorne vaak wel erg 'wijs' overkomt
    Ik bedoelde het ook zo....ik zei niet 'hij lijkt ouder DAN Lorne', maar ouder 'ALS' Lorne, dus hij ziet er ouder uit als hij Lorne speelt, terwijl hij in werkelijkheid dus jonger is.

  13. #163

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door vleatles
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hermiek*
    Ik bedoelde het juist andersom
    Ik vind Lorne er ouder uitzien dan dat Andy Hallett IRL is/eruit ziet.. maar misschien komt dat wel omdat Lorne vaak wel erg 'wijs' overkomt
    Ik bedoelde het ook zo....ik zei niet 'hij lijkt ouder DAN Lorne', maar ouder 'ALS' Lorne, dus hij ziet er ouder uit als hij Lorne speelt, terwijl hij in werkelijkheid dus jonger is.
    Oke, nu begrijpen we elkaar
    Buffy: "Are you gonna go all Dawson on me everytime I have a boyfriend?"

  14. #164

    Standaard

    Ik moet zeggen dat seizoen5 van Angel zeker wel verbeterd is in o.a. special affects.. Soms zie je tijdens vechtscènes bijvoorbeeld de 'mooie moves' wat vertraagder afgespeeld enzo.. Een beetje Matrix-achtig
    Ben nu halverwege, dus het is alweer bijna gedaan..!

    [spoiler:c4b8c0c064](En wat een lachertje dat Andrew trouwens even terug komt..! En zijn uitleg over waar iedereen van Buffy nu zit, vond ik wel een beetje onwaarschijnlijk.. Afrika, Italië, Sao Paulo.. :s)[/spoiler:c4b8c0c064]
    Buffy: "Are you gonna go all Dawson on me everytime I have a boyfriend?"

  15. #165

    Standaard

    Welk Seizoen vinden jullie nou eigenlijk het beste van Buffy?
    Ik ben nu bij Seizoen 2 dus kan nog niet echt mijn mening geven.
    If death’s a mystery,
    Life is everything but easy
    If there’s a hell in the sky,
    The sky will have to wait for me

  16. #166

    Standaard

    zonder enige twijfel s5 gevolgd door s3
    Every Man Dies,
    Not Every Man Really Lives

  17. #167

    Standaard

    Ik vind het bijzonder moeilijk om te zeggen welk seizoen ik het beste vind. Elk seizoen heeft zijn sterke en zwakke afleveringen. Het enige dat ik zeker weet, is dat het 7e seizoen het minst was, vooral doordat het afgeraffeld leek. Maar ook dát seizoen had z'n sterke momenten

    Op gevoel ga ik met Pavago mee en zeg ik 5 en 3, met 4 ertussen :razz:
    Leland Gaunt: "The young carpenter from Nazareth? I know him well. Promising young man. He died badly."

  18. #168

    Standaard

    Even tussendoor....ik moest net lachen toen ik de scène zag in de aflevering van seizoen vier waar [spoiler:b3e515c8d8]Angel en Connor samen 'karaoke' zingen...."oh Jasmine" op de melodie van Mandy. [/spoiler:b3e515c8d8]

  19. #169

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door vleatles
    Even tussendoor....ik moest net lachen toen ik de scène zag in de aflevering van seizoen vier waar [spoiler:97adae95e3]Angel en Connor samen 'karaoke' zingen...."oh Jasmine" op de melodie van Mandy. [/spoiler:97adae95e3]
    Ja dat is grappig Er is ook een heel grappig stukje in Angel, maar volgens mij is dan in het 2e seizoen ofzo.. [spoiler:97adae95e3]Daar moet Angel zich zien te vermaken op een feestje.. en dan dwalen zijn gedachten af, en dan zie je hem een paar keer ontzettend fout en gek dansen in zijn eentje.. En ineens zie je hem weer als de rustige stoïcijnse Angel staan.. Aan het eind van die aflevering, bij de aftiteling, wordt dat stukje dansen van hem nog een keer herhaalt [/spoiler:97adae95e3]
    Buffy: "Are you gonna go all Dawson on me everytime I have a boyfriend?"

  20. #170

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hermiek*
    Citaat Oorspronkelijk gepost door vleatles
    Even tussendoor....ik moest net lachen toen ik de scène zag in de aflevering van seizoen vier waar [spoiler:bb8344ef07]Angel en Connor samen 'karaoke' zingen...."oh Jasmine" op de melodie van Mandy. [/spoiler:bb8344ef07]
    Ja dat is grappig Er is ook een heel grappig stukje in Angel, maar volgens mij is dan in het 2e seizoen ofzo.. [spoiler:bb8344ef07]Daar moet Angel zich zien te vermaken op een feestje.. en dan dwalen zijn gedachten af, en dan zie je hem een paar keer ontzettend fout en gek dansen in zijn eentje.. En ineens zie je hem weer als de rustige stoïcijnse Angel staan.. Aan het eind van die aflevering, bij de aftiteling, wordt dat stukje dansen van hem nog een keer herhaalt [/spoiler:bb8344ef07]
    hahaha ja, samen met Wesley, dat is in seizoen 1, aflevering She...
    HEEL LEUK
    of in seizoen twee Blood Money [spoiler:bb8344ef07]Angel zegt een chanterend filmpje van Lilah en Lindsay te hebben, maar uiteindelijk zie je twee gekke filmpjes van Wesley en Cordelia (Mmmm Milk!)[/spoiler:bb8344ef07]

  21. #171

    Standaard

    Ja, dat is het soort humor wat Angel leuk maakt
    Buffy: "Are you gonna go all Dawson on me everytime I have a boyfriend?"

  22. #172

    Standaard

    Net de laatste aflevering gezien van seizoen vier van Angel.
    Nu nog enkel seizoen vijf maar die moet ik eerst nog gaan kopen. :wink:

  23. #173

    Standaard

    Ik moet alleen nog de laatste 2 afleveringen van seizoen 5, van Angel!
    Buffy: "Are you gonna go all Dawson on me everytime I have a boyfriend?"

  24. #174

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hermiek*
    Ik moet alleen nog de laatste 2 afleveringen van seizoen 5, van Angel!
    Vind je het ook zo jammer dat je het bijna helemaal gekeken hebt?

    Het is best leuk om nog nieuwe afleveringen te ontdekken nadat de reeks al afgelopen is. Van seizoen vijf heb ik er nog geen enkele gezien dus dat wordt genieten. 8)

  25. #175

    Standaard

    Ik ben eindelijk overgegaan tot de aanschaf van het eerste seizoen van Buffy. Toen het nog werd uitgezonden (en ook Angel begon) was ik helemaal gek van die serie.
    Toen begonnen met drukke studie en helaas een tijdje uit het oog verloren maar nu ik wat kapitaalkrachtiger ben kan het feest weer beginnen
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

Pagina 7 van 30 EersteEerste ... 3456789101117 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •