Pagina 7 van 9 EersteEerste ... 3456789 LaatsteLaatste
De resultaten 151 tot 175 van 202 worden weergegeven.
  1. #151

    Standaard

    @ wayne: bij "overgewaardeerd" geef ik je gelijk over de hele lijn, behalve de eerste Pirates-film: met voorsprong de beste uit de trilogie en een erg vermakelijk actiefilmpje.
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  2. #152

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Zandbergen Bekijk bericht
    13th Warrior (vooral!)

    King Arthur DC
    King Arthur vond ik ook een zeer goede film, en ook 13th Warrior vond ik zeer vermakelijk...

  3. #153

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennoman Bekijk bericht
    @ wayne: bij "overgewaardeerd" geef ik je gelijk over de hele lijn, behalve de eerste Pirates-film: met voorsprong de beste uit de trilogie en een erg vermakelijk actiefilmpje.
    Die Hard 4 en Matrix 2 en 3 zijn toch niet overgewaardeerd? Het zijn geen briljante films, maar volgensmij worden ze ook niet als zodanig gezien.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  4. #154

    Standaard

    alleen bij matrix 2 heb ik dat gevoel wel hoor

  5. #155

    Standaard

    Matrix Revolutions
    Hulk
    Blade 2
    Hellboy


    Four **** Trader & SafeTrader


  6. #156

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mortaza Bekijk bericht
    Hellboy
    Word Hellboy als "slecht" beoordeelt??

  7. #157

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peter_ke Bekijk bericht
    Word Hellboy als "slecht" beoordeelt??
    Ik vind Hellboy zelf geweldig maar heb er toch veel slechte reacties over gelezen.

  8. #158

    Standaard

    6.7 vind ik toch wel matige score.
    Wel een goede score bij rotten en metacritic ook een aardige score.


    Four **** Trader & SafeTrader


  9. #159

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bas Reuver Bekijk bericht
    Absoluut deze films van Russ Meyer (en dan met name de eerste!):

    daar zitten hele mooie go-go scenes in. fantastisch. heb je ze allemaal?

  10. #160

    Standaard

    The Matrix Reloaded en dan nog vooral Revolutions

    beide in mijn ogen supergoeie films... Ja ik ben dan ook een groot Matrix liefhebber maar de kritieken op Revolutions waren echt belachelijk imo, er zitten dingen in die niet iedereen even goed zal vinden, ok, geen probleem. Maar om dan dingen te brullen als slechtste sequel ooit enz is echt zielig. Revolutions steekt vol met goed doordachte zaken en sluit de trilogie zeer goed af, hij beantwoordt bepaalde vragen, en doet anderen ontstaan, maar dat is net het mooie van het hele concept... What is the Matrix? Die vraag moet je gewoon bezig blijven houden, zelfs na het verhaal, en dat doet de trilogie perfect. Maar goed, ik wil hier niet in het zoveelste Matrix discussie belanden dus laat ik maar even zeggen, ieder zijn mening

    Verder vond ik Aeon Flux erg leuk... genadeloos afgeslacht door de critici maar ikzelf vind het gewoon een hele leuke film, erg speciale doch mooie stijl, goed gevonden verhaal, ok, beetje ondiep enz maar kom zeg, zo'n film gaat ook niet voor de oscar he... Gebaseerd op een anime reeks, dan weet je toch wat je krijge gaat, en moet je achteraf dus niet zeike

    en Charlize is natuurlijk altijd een lust voor het oog :P
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  11. #161

    Standaard

    Geen film, maar wel zeer slechte score op imdb: Eddie Murphy - Raw

    Ik vind deze show absoluut dé beste stand up show ever en krijgt op imdb 'maar' een 6.9/10

    http://www.imdb.com/title/tt0092948/

  12. #162

    Standaard

    Over het algemeen vind ik alle Michael Bay films goed.

    Get Carter met Sylvester vond ik goed.

    Alone In The Dark vond ik ook goed.

    Er zijn zoveel films waar heel veel mensen slecht over schrijven die ik aangenaam vind.

    Lady In The Water bijvoorbeeld vond ik toch wel genietbaar.
    Totaal aantal film : teveel !
    Totaal aantal nog te bekijken film ... zucht :)

  13. #163

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mich Bekijk bericht
    Lady In The Water bijvoorbeeld vond ik toch wel genietbaar.
    Ik ook! Maar ik denk dat we daarmee gelijk de enige 2 op deze aarde zijn
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  14. #164

    Standaard

    Gisteren Virus nog eens gezien met onder andere Donald Sutherland en Jamie Lee Curtis. Een onvoldoende op IMDB maar ik vond het een geweldige B-film (waarvan de effecten er beter uitzien dan van sommige blockbusters).

  15. #165

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kenneth aka Kenneth Bekijk bericht
    Geen film, maar wel zeer slechte score op imdb: Eddie Murphy - Raw

    Ik vind deze show absoluut dé beste stand up show ever en krijgt op imdb 'maar' een 6.9/10

    http://www.imdb.com/title/tt0092948/

    een (bijna) 7 vind ik niet slecht hoor, maar ja idd Raw is echt een geweldig hilarische show... heb'm onlangs nog gezien bij een goeie makker van me en we lagen alweer in een deuk...
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  16. #166

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door KILLER Bekijk bericht
    daar zitten hele mooie go-go scenes in. fantastisch. heb je ze allemaal?
    Ik mis nog een paar van die boxen met 2 films er in. Komen er ooit ook nog wel, maar ze zijn wel redelijk aan de prijs.
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  17. #167

    Standaard

    Ik heb me gewoonweg een kriek gelachen met "Raptor" (2001), het is een soort foute/mislukte Jurassic Park, een verzameling van stock footage. Het is net een studentenfilm, een controlekamer lijkt van de Power Rangers geleend te zijn.

    DEZE film kreeg en krijgt pas vernietigende kritieken (2,3 op imdb), niet zoals velen hier nog "redelijke" films vermelden (niet dat ze me zouden interesseren) die niet "slecht" in de enige betekenis van "tekortschietend" en "gekunsteld" zijn.

    "Raptor" is dat allemaal wel, maar op een manier dat het echt totaal niet meer serieus te nemen is. En net dat maakt deze film een hilarische filmavond, wie vond dit nog?

  18. #168

    Standaard



    De andere delen vind ik ook wel leuk, maar dit tweede deel vind ik echt super!
    Laatst aangepast door Aloys : 22-05-2008 om 00:28
    "If a man can bridge the gap between life and death. I mean, if he can live on after he has died, then maybe he was a great man."
    ~James Dean

  19. #169

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MatrixTom Bekijk bericht
    Ik heb me gewoonweg een kriek gelachen met "Raptor" (2001), het is een soort foute/mislukte Jurassic Park, een verzameling van stock footage. Het is net een studentenfilm, een controlekamer lijkt van de Power Rangers geleend te zijn.

    DEZE film kreeg en krijgt pas vernietigende kritieken (2,3 op imdb), niet zoals velen hier nog "redelijke" films vermelden (niet dat ze me zouden interesseren) die niet "slecht" in de enige betekenis van "tekortschietend" en "gekunsteld" zijn.

    "Raptor" is dat allemaal wel, maar op een manier dat het echt totaal niet meer serieus te nemen is. En net dat maakt deze film een hilarische filmavond, wie vond dit nog?
    Proficiat: je hebt de B-film ontdekt

    Heb hem zelf gezien toen ik hem van bij Blokker had meegenomen een dikke twee jaar geleden voor €1. Eén keer gezien en dat was ook wel meteen genoeg
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  20. #170

    Standaard

    Mission to Mars (DePalma's onbegrepen hommage aan klassieke SF)
    Matrix Reloaded (vind ik stiekem zelfs beter dan deel 1. Krijgt gelukkig zolangzamerhand wel steeds meer waardering)
    Pirates... At World's End (veruit mijn favoriet uit de trilogie, krijgt er vooral op dvd.nl nogal van langs)
    Beowulf (Onweerstaanbaar lekkere popcornfilm met één van de fijnste kreten uit de recente filmhistorie: "I-AM-BEOWULF-AND-I-AM-HERE-TO-KILL-YOUR-MONSTER!". Veel beter dan 300)
    Laatst aangepast door rrrick : 22-05-2008 om 08:33

  21. #171

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MatrixTom Bekijk bericht
    Ik heb me gewoonweg een kriek gelachen met "Raptor" (2001), het is een soort foute/mislukte Jurassic Park, een verzameling van stock footage. Het is net een studentenfilm, een controlekamer lijkt van de Power Rangers geleend te zijn.

    DEZE film kreeg en krijgt pas vernietigende kritieken (2,3 op imdb), niet zoals velen hier nog "redelijke" films vermelden (niet dat ze me zouden interesseren) die niet "slecht" in de enige betekenis van "tekortschietend" en "gekunsteld" zijn.

    "Raptor" is dat allemaal wel, maar op een manier dat het echt totaal niet meer serieus te nemen is. En net dat maakt deze film een hilarische filmavond, wie vond dit nog?
    Ik heb'm welgeteld vijf minuten gezien... Wat een echte boutfilm zeg... nee, die vond ik echt niet goed

    Dat Eric Roberts hier zijn tijd aan spendeert
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  22. #172

    Standaard

    Turistas vond ik erg leuk, krijgt overal zeer beroerde kritieken en een zeer laag cijfer op imdb.

  23. #173

    Standaard

    The New World

    Ik vond deze prent weergaloos mooi de tweede keer dat ik hem zag, zoals in het "welke dvd heb je aangeschaft"-topic al door velen aangegeven een trage film...maar wat heb ik kunnen genieten van de prachtige beelden toen ik hem herbekeek, deze film verdient misschien bij iedereen een tweede kans, want voor mij was de tweede keer de beste keer!

  24. #174

    Standaard

    The New World wordt toch niet als 'slecht' beoordeelt over het algemeen?
    In ieder geval, ik vind het een geweldig mooie film!
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  25. #175

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Oosterhuis Bekijk bericht
    The New World wordt toch niet als 'slecht' beoordeelt over het algemeen?
    Nee, maar bij gebrek aan mensen die écht slechte films waarderen is het topic een beetje vervallen in: "deze film heeft op IMDB een 6-7 maar ik vind dat hij een 9 verdient"

    Misschien als regel aannemen dat de film minder als een 5/10 moet hebben op IMDB? Maar dan valt het topic waarschijnlijk stil

Pagina 7 van 9 EersteEerste ... 3456789 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •